- Vastaanotettu kiitos 0
Kahden Pole Positionin yhteiskäyttö?
- Rolf_Moberg
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
06.01.2004 21:39 #741
: Rolf_Moberg
Kahden Pole Positionin yhteiskäyttö? kirjoittanut Rolf_Moberg
Niin, suunnittelen nelikaistaista Nincon rataa.
hauki.haukipudas.fi/~moberg
Tuolla on yksi versio näkösälläkin. Ajanottosysteemi on melko arvokas, jos laittaa kaksi Pole Positionia radalle. Millaisia ajanottosysteemeitä olette rakentaneet itse? Minulla on Nincon Sprint-laskin ja siihen liittyvä pala, jossa on se johto ja jonkinlainen "lukija". Voiko kahta Pole positionia ylipäätään käyttää yhtä aikaa järkevästi? Eli ajaa ihan kilpailuja?
Juotin pysyy minulla kyllä kädessä, mutta mitään elektroniikan suunnittelua en osaa tehdä. Onko jollakulla tarjota valmista kytkentäkaaviota?
Rolf Moberg
hauki.haukipudas.fi/~moberg
Tuolla on yksi versio näkösälläkin. Ajanottosysteemi on melko arvokas, jos laittaa kaksi Pole Positionia radalle. Millaisia ajanottosysteemeitä olette rakentaneet itse? Minulla on Nincon Sprint-laskin ja siihen liittyvä pala, jossa on se johto ja jonkinlainen "lukija". Voiko kahta Pole positionia ylipäätään käyttää yhtä aikaa järkevästi? Eli ajaa ihan kilpailuja?
Juotin pysyy minulla kyllä kädessä, mutta mitään elektroniikan suunnittelua en osaa tehdä. Onko jollakulla tarjota valmista kytkentäkaaviota?
Rolf Moberg
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rolf_Moberg
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
06.01.2004 22:09 #742
: Rolf_Moberg
Vastaus käyttäjältä Rolf_Moberg aiheessa Täsmennystä ajanottoon
Ai niin, unohtui mainita, että tarkoitus ei ole ottaa aikaa tietokoneen avustuksella. Ihan irrallinen kello/laskurikytkentä kiinnostaa.
Rolf
Rolf
- larzzon
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 0
07.01.2004 14:07 #748
: larzzon
Vastaus käyttäjältä larzzon aiheessa Re: Kahden Pole Positionin yhteiskäyttö?
Nämä kaikki linkit kertovat tietokoneen liittämisestä rataan. Tuollaisen perusjohdon nelikaistaiseen rataan näyttää saavan 30llä dollarilla, ja verkkokaapelilla jatkettu viritelmä maksaa reilut viisikymppiä. Perusjohto on helppo tehdä myös itse, linkkien takaa löytyy ohjeet. Ongelma on ainoastaan siinä, että johdon pituus on rajallinen - parin metrin jälkeen toimintavarmuus laskee. Tosin on myös epäkäytännöllistä, jos tietokone on viereisessä huoneessa, joten sinänsä johdon rajallisen pituuden ei pitäisi hirveästi merkata.
www.icon.co.za/~andyjay/sct/
www.hoslotcarracing.com/
www.helsinki.fi/~aohamala/joysti ... portti.htm
www.icon.co.za/~andyjay/sct/
www.hoslotcarracing.com/
www.helsinki.fi/~aohamala/joysti ... portti.htm
Sivu luotiin ajassa: 0.273 sekuntia