- Vastaanotettu kiitos 0
Mikä mättää?
- markku55
- Kirjoittaja
- Fresh Boarder
-
Less
Lisää
06.02.2008 17:45 #8471
: markku55
Mikä mättää? kirjoittanut markku55
Kun lähetän uuden viestin, se "kirjautuu" ehkä vasta 20s kuluttua.
Muilla vastaavilla sivustoilla ei vastaavaa ongelmaa ole, kirjautuminen tapahtuu 1-2s kuluessa.
Missä vika voi olla?
Olen jo pari kertaa tökännyt lähetä painiketta olettaen, ettei ensimmäinen painaminen ollut tuottanut tulosta.
Muilla vastaavilla sivustoilla ei vastaavaa ongelmaa ole, kirjautuminen tapahtuu 1-2s kuluessa.
Missä vika voi olla?
Olen jo pari kertaa tökännyt lähetä painiketta olettaen, ettei ensimmäinen painaminen ollut tuottanut tulosta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
06.02.2008 18:33 #8474
: Tumppi
Vaikea sanoa missä vika... palvelu on ostettu palveluntarjoajalta, jolla lienee iso arsenaali taustalla erilaista rautaa, jossa pyörii lukematon määrä asiakassaitteja..
Palveluun kuuluu myös se, että tekevät joskus odottamattomia "buutteja" tms.. joista ei luonnollisesti kerrota edes jälkikäteen yhtään mitään. Pari kertaa olen meinannut välillä soitella tukinumeroonkin (sekin on maksullinen, maksavalle asiakkaalle). Nykyään olen jo oppinut, että pari kolme tuntia saattaa saitti olla alhaalla. Palvelu on kuitenkin puoli-ilmainen käytännössä, joten vaikea vaatiakaan sen erikoisempia sla -palveluaikoja..
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: Mikä mättää?
markku55 kirjoitti: Kun lähetän uuden viestin, se "kirjautuu" ehkä vasta 20s kuluttua.
Missä vika voi olla?
Vaikea sanoa missä vika... palvelu on ostettu palveluntarjoajalta, jolla lienee iso arsenaali taustalla erilaista rautaa, jossa pyörii lukematon määrä asiakassaitteja..
Palveluun kuuluu myös se, että tekevät joskus odottamattomia "buutteja" tms.. joista ei luonnollisesti kerrota edes jälkikäteen yhtään mitään. Pari kertaa olen meinannut välillä soitella tukinumeroonkin (sekin on maksullinen, maksavalle asiakkaalle). Nykyään olen jo oppinut, että pari kolme tuntia saattaa saitti olla alhaalla. Palvelu on kuitenkin puoli-ilmainen käytännössä, joten vaikea vaatiakaan sen erikoisempia sla -palveluaikoja..
07.02.2008 08:42 #8478
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Mikä mättää?
Munkin mielestä tämä lauta on pyörinyt viime päivinä jotenkin kankeasti. Avautuu ainakin mulla tosi hitaasti jos ollenkaan ja muutenkin samat kokemukset kun markku55:llä.
-kaitsu
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Sivu luotiin ajassa: 0.247 sekuntia