SSRSC 2. Norsjö

Lisää
04.03.2010 05:03 #13096 : Yly
SSRSC 2. Norsjö kirjoittanut Yly
Per kyseli ketkä voisivat olla kiinostuneita tulemaan tämän kevään viimeiseen SSRSC kisaan Norjöhön 9.4.-11.4.2010.

Kisa on juuri sitä mitä ihmiset ovat peräänkuuluttaneet: Yhdessä oloa ja rentoa kisaamista, todella hyvällä radalla.

Minä olen lähdössä, jos joku poimii minut kyytiin Iisalmesta. Kuten on ystävällisesti poiminut aikaisemminkin. Kiitos Leo,Hannu ja Niko !!

Laittakaapa vastauksia !

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.04.2010 18:59 #13311 : ahietalahti
Vastaus käyttäjältä ahietalahti aiheessa Re: SSRSC 2. Norsjö
Hyvät kisat oli Per tas järkännyt. Laittelen tuloksia huomenna kun pääsen koululle skannerin ääreen. Yksi voitto saatiin suomeenkin kun Tomi Sorsa voitti Boxstockin. 8) Ihan kuin Pololla olisi joku yhteys BS luokan voittoon kun pohjoisruotsin kisan voittaja on saapunut jo kolmesti peräkkäin paikalle kyseisellä autolla :D

Hiatamiähen Halapamatkat.
~Kun mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy~

• mikko e
  • Vieras
  • Vieras
12.04.2010 15:28 #13317 : mikko e
Vastaus käyttäjältä mikko e aiheessa Re: SSRSC 2. Norsjö
Olipahan tosiaan mukavat kisat Per ja kumppanit järjestänyt. Rata on varmasti yksi parhaista mitä olen koskaan nähnyt ja klubilla mukavan rento tunnelma.
Kisat oli tosi hyvä tasoiset tuloksiltaan, Box Stockissa pidon käyttö on asia jota tulisi harkita myös meillä vakavasti. Norsjössä tuli koko kisan aikana stoppeja varmaan yhtä paljon kuin meillä keskiverto heatin aikana.
Pidon käyttö ei aiheuttanut kenellekään minkäänlaisia ongelmia koneiden suhteen. Ehdotan ihan vakavasti että pito sallittaisiin myös Box Stockissa, oppisi myös junnut läträämään pidon kanssa ja osaisivat homman kun ovat siirtymässä nopeampiin luokkiin.

T: Mikko

Lisää
12.04.2010 18:58 #13319 : ahietalahti
Vastaus käyttäjältä ahietalahti aiheessa Re: SSRSC 2. Norsjö

Hiatamiähen Halapamatkat.
~Kun mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy~

Sivu luotiin ajassa: 0.344 sekuntia