- Vastaanotettu kiitos 130
Eurosport SM 2011 Seinäjoella 8.-10.4.2011 [TULOKSIA!]
- Eski
- Vieras
-
Tässä nopeasti pisteet, Atte laittaa tarkemman taulukon piakkoin.
1. SRC 58
2. EST 31
3. EPUA 29
4. KOUPAK 27
5. ARH 24
6. ANKUA 24
7. LUUUA 22
8. LAIHUA 21
9. LV 13
10. RUS 11
11. VUA 6
12. UA 3
t. eski
Tumppi kirjoitti:
ahietalahti kirjoitti: Tulostin pdf:ksi kyllä koko asiakirjan ja viimeinen taulukko oli joukkuepisteet. Jostain syystä ei ole tulostunut tuohon. Laitan kun pääsen kotiin uudestaan
tulokset
1) SRC
2) EST / Viro
3) EPUA
Ok,
mulla on muistikuva, että noita ulkomaanclubeja ei ole laskettu noihin mukaan... jotenkin niin se sääntö joskus aikoinaan meni..
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kunhan selviää milloin finaalit tulee Seinäjoki TV:stä, niin koitan saada tietokoneen tv-kortilla nauhoitettua, jotta saataisiin talteen digitaaliseen muotoon.
R.O kirjoitti: Kiitokset omalta osalta kaikille mukana olleille! Onnistuneet kisat. Ratakin toimi hyvin. Ramin listasta vois oman nimen vaihtaa Kososeen. Itse keskityin pitkälti kisoihin, mutta Kosonen hoiti mainiosti kanttiinin aamusta iltaan!
Kunhan selviää milloin finaalit tulee Seinäjoki TV:stä, niin koitan saada tietokoneen tv-kortilla nauhoitettua, jotta saataisiin talteen digitaaliseen muotoon.
Älä Risto oo vaatimaton, kyl sie sen kompuran kanssa rataa kiersit. En vaan muistanut sen kaverin nimeä kanttiinissa. Hyvää ja arvokasta duunia teki koko päivän.
- ahietalahti
- Kirjoittaja
- Poissa
- Gold Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 161
Lanelistat: www.esroc.net/slot/sm_nm_2011_lane.pdf
Jostain syystä toimi mun pdf writer ei suostu tulostaan noita joukkuepisteitä tonne listan perään en voi ymmärtää miksi.
Hiatamiähen Halapamatkat.
~Kun mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy~