- Vastaanotettu kiitos 126
Pienoisautoilun koulutuspäivä, Tampere, 26.4.14
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Pieni mahdollisuus voisi olla lähteä. Käydään samalla koeajamassa rata uudessa lokaatiossaan?

-eemeli-
Tumppi kirjoitti: Onkos ketäs kaikkia menon päällä Slotti puolelta ? voisin sinne jopa lähteä jos vain porukkkaa on "meidän" puolelta muitakin...
Oli aikomus lähteä. Kale ja Nyky on lähdössä myös
A. Salomaa Racing
ASR kirjoitti: No voihan rähmä. Olisihan sinne voinut vaikka ilmaantuakkin, näköjään vaan ilmoittautuminen mennyt umpeen...
öö... Mistä lähtien lajiryhmien jäsenien tuohon pitää erikseen ilmoittautua?? Eikö heidän paikka tuolla ole itsestäänselvyys??
Heidän tehtävä on olla paikalla ja toimia ns. Kouluttajina...
Tumppi kirjoitti:
ASR kirjoitti: No voihan rähmä. Olisihan sinne voinut vaikka ilmaantuakkin, näköjään vaan ilmoittautuminen mennyt umpeen...
öö... Mistä lähtien lajiryhmien jäsenien tuohon pitää erikseen ilmoittautua?? Eikö heidän paikka tuolla ole itsestäänselvyys??
Heidän tehtävä on olla paikalla ja toimia ns. Kouluttajina...
Tuomo, juuri näin. Ei taida Mia päästä paikalle, ilmoitti minulle, jotenka lajiryhmän kuuluis olla paikalla
A. Salomaa Racing
Oliskos ideaa laittaa kaikille tiedoksi. vai kuullaanko vielä kerhoja. Minä ainakin olin tyytyväinen muutoksista, joita esitettiin. Sääntökirjahan tulee vasta syksyllä painosta, mutta olisiko hyvä porukoita ja ajoissa tiedoittaa asiasta, vai mikä on lajiryhmällä ajatus.