Mikkeli WU 13.-14.1.(-15.1.?) ILMOJA KEHIIN!
14.01.2017 09:06 #34373
: pyrtsy
Vastaus käyttäjältä pyrtsy aiheessa Re:Mikkeli WU 13.-14.1.(-15.1.?) ILMOJA KEHIIN!
Joutu kuitennii passaamaan 
Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla

Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- H.Virtanen
- Poissa
- Senior Boarder
-
Less
Lisää
- Vastaanotettu kiitos 24
14.01.2017 18:51 #34376
: H.Virtanen
Vastaus käyttäjältä H.Virtanen aiheessa Mikkeli WU 13.-14.1.(-15.1.?) ILMOJA KEHIIN!
Kisat tuli kisattua. Kiitokset hyvinkääläisille, saatiin ihan toimivat klubukisat pidettyä. EM ajajia 6, Vertti Mäkinen vei voiton. Purusen Jyri otti sitten EL:n ja TS:n haltuunsa eli hyvinkääläiset jyräsivät. EL kuskeja 8 ja TS:ään saatiin 10 autoa viivalle.
Lapmasteria tuli opeteltua, meni vähän sinnepäin ja tuloksia ei tänne asti nyt saatu, ensi kerralla sitten. SM- kisoissa sitten uudestaan...
Lapmasteria tuli opeteltua, meni vähän sinnepäin ja tuloksia ei tänne asti nyt saatu, ensi kerralla sitten. SM- kisoissa sitten uudestaan...
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tumppi
14.01.2017 20:27 #34377
: pyrtsy
Vastaus käyttäjältä pyrtsy aiheessa Re:Mikkeli WU 13.-14.1.(-15.1.?) ILMOJA KEHIIN!
Anteeksi jälkiviisastelu, mutta riittää että törkkäätte koneen nettiin niin tulokset pitäis tallentua automaattisesti tänne finslottiin 
Saa myös soitella jos on ongelmia lapmasterin kanssa. Aamulla oli tukka niin kipiä (ei itse aiheutettu) ettei huvittanut lähtä ajamaan sinne
Saa myös soitella jos on ongelmia lapmasterin kanssa. Aamulla oli tukka niin kipiä (ei itse aiheutettu) ettei huvittanut lähtä ajamaan sinne
Sivu luotiin ajassa: 0.672 sekuntia