Eurosarja 1 Seinäjoki 3.-5.2.2017
Ohjeistossa on kaikki tarvittava, AIKATAULUINEEN, pukkaan KITI byrokratian kuntoon tällä viikolla, lisenssin omaavat kuskit sinne sitten ilmoittautuu ja allekirjoittaneelle voi alkaa antamaan ilmoja lisensittömät: OG/EM/EL/TS ...
Ohjeisto:
www.finslot.net/media/kunena/attachments...i2017ohjeisto-v1.pdf
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tulevana perjantaina voisi olla treenimahdollisuutta illasta jos halukkaita ilmaantuu? Mielellään pian. Lähimaasto Vaasa/Laihia? Saa tulla kauempaakin.
Info luonteinen asia: Se vaasan puoleisen päädyn luiska kellariin mistä ainakin osa kantoi tavaransa sisään, ei ole enään ollenkaan käytössä. Kellaritiloissa uusia vuokralaisia ja sisällä ovet lukossa. Kulku vain pääoven viereisestä ovesta B5.
Viikonlopun ohjelmatoimisto:
Pe: Live on MARS: Death Hawks, Hexvessel, Kairon; IRSE! K-18, liput ovelta 10 € (neva höörd noista)
La: Olavi Uusivirta K-18, alk. 18,50 €, ovelta 19 €
Su: Levymessut, klo 11:00-15:00, Ikärajaton, vapaa pääsy <- Saattaa joitain jopa kiinnostaakin?
Tällä kertaa menee jälki-ilmoittauneilta kaksinkertainen maksu, enää ei armoa anneta niissä.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
JOS on virheitä / puutteita listassa niin infoa tulemaan ja tarkistan KITIn ja postilaatikon
Korjattu 30.1. - 8:35
Ainakin mun lähetetyt kansiossa löytyy.. Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Vaksi kirjoitti: 25.1. oon laittanu sulle oman ja pojan ilmot spostiin... Ovat ilmeisesti kadonneet johonki?
Ainakin mun lähetetyt kansiossa löytyy..
Ok, pistäpäs tulemaan forwardilla se jo lähetetty maili... mulla kun sitä ei näy ....
Vaksi kirjoitti: Laitoin forwardina tulemaan. Toivotaan, että nyt löytää perille.
Jeps, nyt tuli - suoraan roskaposteihin
jossa ei kyllä ole aikaisempaa postia sulta. Noh nyt asia on kunnossa ! Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
R.O kirjoitti: Aika vähän ilmoittautumisia ja muutama tunti aikaa.. Nyt voisi vähän porukka aktivoitua!
Se on katsos tämä vuoden ensimmäinen kisa
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
EM/EL luokissahan treenit ajetaan siten että aina ko. erä ajaa 2 uraa --> sen jälkeen nostohommiin jne..
Ennen puoltapäivää olen kokouksessa enkä voi vastata mutta laittakaahan viestiä mikäli joku tulee aikaisin pelipaikalle.
Risto