NEZ / MM Warm-up 2018

Lisää
11.06.2018 06:16 #37687 : ahietalahti
Vastaus käyttäjältä ahietalahti aiheessa NEZ / MM Warm-up 2018
Kiitokset kisoista Tumppi & co. Pömpelmies kiittää. Oli todella hyvä kenraaliharjoituskisa MM:iä varten.

Hiatamiähen Halapamatkat.
~Kun mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy~

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11.06.2018 09:56 #37689 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa NEZ / MM Warm-up 2018
Koostetut tulokset:

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Liitetiedostot:

Lisää
11.06.2018 18:53 #37690 : Tumppi
Pikku hiljaa alkaa aivot palautumaan ja etukäteispaineet Isra rojektia kohtaan tässä vaiheessa helpottamaan.

Tähän astiseen työhön voimma olla kaikki tyytyväisiä en viitsi edes kirjottaa kaikkea julki mitä mieli tekisi, jotkut ulkkarit ne kuitenkin kääntäisi :oops:

12 maata oli mukana reipas 50 kuskia, check viime vuoden vastaavat määrät. Kiitos ja kumarrus.

Palaute on ollut jostain syystä murskaavan hyvää, ollaankohan tehty jotain oikein, vaikka peruskauraa tehdään ei yhtään sen ihmeellisempää..

Kisoista iso kiitos : Atte, Eemeli, Marko, Matti, Kale ja Harri aina valmiina jeesaamaan! Ei kait kukaan unohtunut... Vaksia tuli häirittyä myös, Arja Ison Kiitoksen paikka! Pyry! Ja mun Media team, pian tulee videoita... Niitä on jo juutuupissa..

Nyt on hyvä lomailla ja Elokuussa aktivoitua kohti seuraavaa haastetta.. toki yksi kisa olis kesällä johon olis ilmeisesti tarkotus mennä, pömpelin Herraksi kuulemma Tšekin maalla joten joskos sinne seuraava...

Hymiöitä vähän kun kännykällä kirjoitettu reissusta...

Lisää
11.06.2018 18:55 #37691 : Tumppi
Niin ja lehdistötiedote lähtee huomenissa matkaan...

Lisää
11.06.2018 21:41 #37692 : eemeli
Vastaus käyttäjältä eemeli aiheessa NEZ / MM Warm-up 2018
Olihan kekkerit...

Ennen tapahtumaa piti olla varsin ahkeraan työmailla jotta pääsee ajoissa mukaan, joten mekaaminen kisaan jäi ankkureiden käyttämiseen tasapainotuksessa. Tämähän on aina perinteisesti enteillyt hyvää kisamenestyksen puutteen osalta, eikä poikkeusta tälläkään kertaa tapahtunut.

Keskiviikkona aamusta matkaan tunnin unilla. Kotiin jäi oikeestaan vaan sakset ja muutamia muita pikku juttuja, millä ei suuremmassa kuviossa ollunna merkitystä. Sillä toki oli, että Jussilla on tuttuja, jotka ei suotta lue ensin kaikkia tulleita viestejä vaan soittaa turhaan Japoniaan saakka sikäläiseen aamuyöaikaan ekana soittaneelle. Hyvä minä... Suunnitelman mukaiset vartin torkut Tampereella ja Kalen kanssa Huutonimen kirkolla yhtä aikaa, niin ei suotta saranat kulu kun ei myötäänsä tartte olla avaamassa.

Koska hyvin paljoa ei ollunna valmiina ei reeneistä saanu kaikkia hyötyä irti. Kerkisis siinä produa ja pikkuluokkien autoja testata,

Ja kyllä se havainto on, että kovaa ne nykyjään menee ne muut. Minulla oli tässä kisassa kaikkin muihin luokkiin ihan ok autot paitti isoon sporttiin, ja ei niillä van taho keretä. Produssakin on vauhti aikamoista jos vertaa muistikuvaan historiassa. Vertailu saattaa olla pahasti puolueellinen mutta nopeudet on kovia ja sitä kautta kolarit tuhoisia. Onneksi tuolla radalla ei tule valtavasti ulosajoja verrattuna vaikkapa erääseen itäsuomalaiseen ikävän väriseen rataan verrattuna.

Etenkin formulan ajaminen oli kivaa, kun sen on nyt saanut suht toimivaksi ainakin mitä on vanhoihin aikoihin verraten. Konetta en aio ihan herkästi ottaa irti koska fassi on nytten kestänyt jo kolme kisaa. Tässä kisassa ruuvi löysty kaks kestaa ja samalla fassilla silti mentiin loppuun saakka. Todella kannatti Hessulta kinutusta risasta fassista tehdä stoppari kaselille laakerin viereen, kun ei ratas pysyny akselissa kiinni, Ja juu, kuusioavinta ei suotta kandee pitää ajopaikalla mukana, se vaan taskussa suotta nuhjaantuu pilalle. ennemmin ajoajalla käy varikolla. Renkaana formulaan oli katkottuna jmahdollisesti mysteeripyörä 4 tai 7, en o ihka varma, Ostin kyllä merkkaustusseja, mutta en o saanu aikaseksi luoda kunnon merkkijärjestelmää.

Pikkusportissa auto meni enimmäkseen ihan jees, kuskin hitaus vain rajoitti menestystä. Aika-ajosta ei mitään uutta eli pieleen meni. Tässäköhän luokasas se oli, kun Birger huijasi ja ajoi tahallaan vain tonnin kovempaa kuin minä vaikka sitten ite kisassa oli monta kymppiä nopeempi. Varokaa ulkolaisia, ne on juonia kuskeja! Ai niin. aika alussa tulleessa kolarissa virtajohto vääntyi niin että ohjuri ei palauttanut ja tästä tuli haasteita.

Tarralaput... pikkusen outoa kun mä laitan aina jos van mahdollista lapun että nostaja osaa laittaa oikeelle uralle, nin ulkkarit ihmettelee puol minuuttia ja sittn kysyy et pitääks tää tarra paikkaansa? He ei vissiin tapaa käyttää, mutta kun mun eka vieras kieli on bad english nin oon koittanu helpottaa assiita värien kautta.

Produn rakentamisessa meni hermot. JK:n takatuki on valmsitettu materiaalista, jonka juottaminen on vähintään haastavaa. Ei tartu pinnoitteeseen, ei tartu perusmateriaaliin. kolme eri tinaa ja kaksi fluksia, ja mä sentäs oon juottanu yli kolme autoa kasaan tähän ikään mennessä. Taidan ehdottaa Mr. JK:lle että maalaa vihreiksi ja dumppaa mereen koko satsin jos niitä on olemassa yli kolme. Harri ystävällisesti kiinnitti thjän tinakerroksen kyseisen kapulan pinnoille. Kun joutin mopttoria paikoilleen, tuo kerron asianmukaisesti irtosi koko lailla heti ja kampe oli pinnaltaan jälleen musta. 1.5 tuntia ja moottori oli paikallaan jotenkuten. Tarttee varata Harrilta aika ISRA kisoihin kyseisen nökäleen tinaamiselle. Produ kun lienee ainoa luokka mihin olen pääsemässä mukaan, ja kun kattosi näiden kisojen suorituksia niin se ei liene täysin paha asia. Tiimikaveria ei toki ole, mutta jos mää vaikka nostan kaikki hiitit ellei sitten joku sponsoreiden edustaja halua kisaan mukaan? Ja niin, tiimikaverin löytäminen hepulle joka ajaa aika-ajossa 2 kertaa pihalle lienee varsin haastavaa.

Kisassa Produauto toimi hyvin, paremmin kuin yleensä eikä se yleensäkään ole huonosti mennyt. Moottori oli hidas ja ajoinkin osan kisaa ilman chokea eikä vielä sittenkään pysyny vauhdeissa mukana. Punanen muistaakseni meni yhdellä ulosajolla. Auto oli aika optimissa, maavaraa jäi noin 0,3 ja fassi hajosi (kone irti) noin 10 sek ennen loppua.

ES-24 oli sitten sitä mitä se voi pahimmillaan olla. Treeneissä auto meni helposti 5,0 ja aika-ajoon joku oli taas vaihtanut radan rinnakkaisesta universumista. Ei aina voi käsittää sillä hetkellä, kun on sekunnin hitaampi kuni edellisessä kisassa ja suunnilleen saman matkan päässä kärjestä.

Itte kisa alko hyvin, poltin preidit jo toisella heatilla, eikun vaihtoon. Lopputulos oli että meni vielä 2 koria, yks set-uppi, ankkuri, runko, fassi ja hiomalla keskeltä ohennettu akseli kieroksi sekä ohjuri särki. Kalleimmat kierrokset kisassa ikinä tähän asti, liki 2 euroa kierros nopeesti laskien, kun 2 paria renkaitakin tuli käytettyä,

Varsin syvältä saapi kaivaa, jotta löytää motivaatiota seuraaviin ES-kisoihin.

Jotakin hyvääkin, 5t pinjonin saa kyllä kestämään, rata toimii ok ja magneetit pysyy kiinni vaikka kannu painuu kulmasta liki millin sisälle. Ei niistä paljoa jäljelle jä, mutta liimaus näyttäsi kyl pitävän, kun paloja vaan puuttuu. Aika hyvin selvilla millasen produauton rakennan sikäli kun tarttee ja mitä ilmeisimmin se on ainoo auto mitä tarttee syksyn isoon ksiaan rakentaa.

-eemeli-

Korjataan kirjotusvirheitä sitten kun löydän lukulasit

Lisää
12.06.2018 03:39 #37693 : piethein
Vastaus käyttäjältä piethein aiheessa NEZ / MM Warm-up 2018
Minäkin olen vielä ilman ajoparia.
Sittenhän meitä on 2 siellä nostamassa.

T.Jussi

Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää

Lisää
12.06.2018 06:28 #37694 : Tumppi
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taiska

Sivu luotiin ajassa: 1.999 sekuntia