- Vastaanotettu kiitos 179
Treeniviikonloppu Seinäjoella SM-kisoja varten 25-27.2 (?)
Perjantaina vapaata treeniä, lauantaina enimmäkseen treeniä mutta joku treenikisakin voisi tulla kyseeseen jos porukkaa riittävästi? Sunnuntaita voi ajatella myös tarvittaessa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tumppi kirjoitti: Kuulostaa passelilta, pikkuautoilla ajamisesta vielä osaa mitään sanoa - mutta sen simulaattorin voisin varata pariksi tuntia lauantaina, että saisi kunnolla ajan kanssa opetella
![]()
Nuonkohan se vauhti löytyy parissa tunnissa?
R.O kirjoitti:
Tumppi kirjoitti: Kuulostaa passelilta, pikkuautoilla ajamisesta vielä osaa mitään sanoa - mutta sen simulaattorin voisin varata pariksi tuntia lauantaina, että saisi kunnolla ajan kanssa opetella
![]()
Nuonkohan se vauhti löytyy parissa tunnissa?![]()
Noh, sä ajat siihen pohjalle referenssi ajan :!: ja sit mulla on aikaa kaksi tuntia ajaa siihen max 2.5sek päähän! :evil: Jos onnaa sää haet Liikkeestä 0.7 Mr Jamesonin mulle, jos ei niin minä haen sen, tai oman vaihtoehtoisesti saman hintaisen juoma putelin, reilua eikö vain?
: eikö toi 2.5 sekkaa oo ihan asiallinen haaste :arrow:
: Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Tuho Polttaja
-
- Poissa
- Expert Boarder
-
- Mämmikoura
- Vastaanotettu kiitos 135
Tumppi kirjoitti:
R.O kirjoitti:
![]()
Noh, sä ajat siihen pohjalle referenssi ajan :!: ja sit mulla on aikaa kaksi tuntia ajaa siihen max 2.5sek päähän! :evil: Jos onnaa sää haet Liikkeestä 0.7 Mr Jamesonin mulle, jos ei niin minä haen sen, tai oman vaihtoehtoisesti saman hintaisen juoma putelin, reilua eikö vain?: eikö toi 2.5 sekkaa oo ihan asiallinen haaste :arrow:
:
Tuohan kuulostaa ihan Nürburgring-keissiltä, saatte pullovetoprojektille sopivan vaikeustason. :cool:
Tuho Polttaja kirjoitti:
Tumppi kirjoitti:
R.O kirjoitti:
![]()
Noh, sä ajat siihen pohjalle referenssi ajan :!: ja sit mulla on aikaa kaksi tuntia ajaa siihen max 2.5sek päähän! :evil: Jos onnaa sää haet Liikkeestä 0.7 Mr Jamesonin mulle, jos ei niin minä haen sen, tai oman vaihtoehtoisesti saman hintaisen juoma putelin, reilua eikö vain?: eikö toi 2.5 sekkaa oo ihan asiallinen haaste :arrow:
:
Tuohan kuulostaa ihan Nürburgring-keissiltä, saatte pullovetoprojektille sopivan vaikeustason. :cool:
Tää karkaa hyvin offtopiciksi mutta eipä toisaalta ole niin virallinen tuo avausviestikään. Mä luulen et radaksi voisi laittaa vaikka Le Mansin, niin Tumpelo on 3 sek peräs jo Mulsannen suorien jälkeen. 4 minuutin ratakierroksella on tekemistä päästä 2,5 sekunnin sisään 2h tunnin treenillä
R.O kirjoitti: Tää karkaa hyvin offtopiciksi mutta eipä toisaalta ole niin virallinen tuo avausviestikään. Mä luulen et radaksi voisi laittaa vaikka Le Mansin, niin Tumpelo on 3 sek peräs jo Mulsannen suorien jälkeen. 4 minuutin ratakierroksella on tekemistä päästä 2,5 sekunnin sisään 2h tunnin treenillä
Juu kovin on heikkoa kiinnostus tähän treeniviikonloppu mahdollisuuteen, niin mä jatkan tällä toisella mahdollisella treenillä
Pysytään samalla radalla ja autolla kuin viimeksikin, niin oppi menee paremmin perille
Lällälläää !
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel