24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

Treeniviikonloppu Seinäjoella SM-kisoja varten 25-27.2 (?)

Lisää
01.02.2022 10:53 #40935 : R.O
Pyryn kanssa vähän visioitiin, että mahtaako porukalla löytyä innokkuutta treeniviikonlopulle helmikuun lopussa SM-kisoja ajatellen? Pääpainona ES-24 ja pikkuluokat.
Perjantaina vapaata treeniä, lauantaina enimmäkseen treeniä mutta joku treenikisakin voisi tulla kyseeseen jos porukkaa riittävästi? Sunnuntaita voi ajatella myös tarvittaessa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.02.2022 08:53 #40936 : Tumppi
Kuulostaa passelilta, pikkuautoilla ajamisesta vielä osaa mitään sanoa - mutta sen simulaattorin voisin varata pariksi tuntia lauantaina, että saisi kunnolla ajan kanssa opetella :o 8-)

Lisää
04.02.2022 11:41 #40937 : R.O

Tumppi kirjoitti: Kuulostaa passelilta, pikkuautoilla ajamisesta vielä osaa mitään sanoa - mutta sen simulaattorin voisin varata pariksi tuntia lauantaina, että saisi kunnolla ajan kanssa opetella :o 8-)

Nuonkohan se vauhti löytyy parissa tunnissa? :-? 8-)

Lisää
04.02.2022 19:13 - 04.02.2022 19:14 #40938 : Tumppi

R.O kirjoitti:

Tumppi kirjoitti: Kuulostaa passelilta, pikkuautoilla ajamisesta vielä osaa mitään sanoa - mutta sen simulaattorin voisin varata pariksi tuntia lauantaina, että saisi kunnolla ajan kanssa opetella :o 8-)

Noh, sä ajat siihen pohjalle referenssi ajan :!: ja sit mulla on aikaa kaksi tuntia ajaa siihen max 2.5sek päähän! :evil: Jos onnaa sää haet Liikkeestä 0.7 Mr Jamesonin mulle, jos ei niin minä haen sen, tai oman vaihtoehtoisesti saman hintaisen juoma putelin, reilua eikö vain? :?: eikö toi 2.5 sekkaa oo ihan asiallinen haaste :arrow: :?:
Viimeksi muokattu: 04.02.2022 19:14 Tumppi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taiska

Lisää
05.02.2022 05:05 #40939 : Tuho Polttaja

Tumppi kirjoitti:

R.O kirjoitti:

Noh, sä ajat siihen pohjalle referenssi ajan :!: ja sit mulla on aikaa kaksi tuntia ajaa siihen max 2.5sek päähän! :evil: Jos onnaa sää haet Liikkeestä 0.7 Mr Jamesonin mulle, jos ei niin minä haen sen, tai oman vaihtoehtoisesti saman hintaisen juoma putelin, reilua eikö vain? :?: eikö toi 2.5 sekkaa oo ihan asiallinen haaste :arrow: :?:

Tuohan kuulostaa ihan Nürburgring-keissiltä, saatte pullovetoprojektille sopivan vaikeustason. :cool:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taiska

Lisää
07.02.2022 07:17 #40942 : R.O

Tuho Polttaja kirjoitti:

Tumppi kirjoitti:

R.O kirjoitti:

Tuohan kuulostaa ihan Nürburgring-keissiltä, saatte pullovetoprojektille sopivan vaikeustason. :cool:

Tää karkaa hyvin offtopiciksi mutta eipä toisaalta ole niin virallinen tuo avausviestikään. Mä luulen et radaksi voisi laittaa vaikka Le Mansin, niin Tumpelo on 3 sek peräs jo Mulsannen suorien jälkeen. 4 minuutin ratakierroksella on tekemistä päästä 2,5 sekunnin sisään 2h tunnin treenillä :)

Lisää
07.02.2022 08:40 #40946 : Tumppi

R.O kirjoitti: Tää karkaa hyvin offtopiciksi mutta eipä toisaalta ole niin virallinen tuo avausviestikään. Mä luulen et radaksi voisi laittaa vaikka Le Mansin, niin Tumpelo on 3 sek peräs jo Mulsannen suorien jälkeen. 4 minuutin ratakierroksella on tekemistä päästä 2,5 sekunnin sisään 2h tunnin treenillä :)

Juu kovin on heikkoa kiinnostus tähän treeniviikonloppu mahdollisuuteen, niin mä jatkan tällä toisella mahdollisella treenillä :wink:
Pysytään samalla radalla ja autolla kuin viimeksikin, niin oppi menee paremmin perille 8-)

Lisää
07.02.2022 11:12 #40947 : Yly
Minäpä olen ajanut oikealla autolla itse Mulsannen suoraa !

Lällälläää !

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Lisää
22.02.2022 19:44 #40961 : R.O
Tähän ei oikein intoa ole löytynyt, niin ei ajella sitten. Perjantaina tuonne kyllä varmaan pääsee jos halukkuutta on. Lauantaille on muuta ohjelmaa, sunnuntaina pää kipee enkä aja sähköautoja mittakaavoissa 1:32, 1:24 saati 1:1

Sivu luotiin ajassa: 0.393 sekuntia