Eurosport SM Seinäjoki 2022
Tumppi kirjoitti: Ei ollut itellä mitään ongelmaa maksaa OP kautta, ainoa tieto mikä piti lisätä - Pyryltä wa nopee check - tilin omistajan osoite.. Mitään muuta ei tarvinnu, eikä lisämaksuja..se on eri stoori menikö rahat perille vai ei
Rahat tulee muuten perille samalla sekunnilla pankista riippumatta toisin kuin Suomen pankkien välillä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Otin tilinumeron copy-paste -menetelmän avulla kisakutsusta. Laitoin sen täysin normaaliin tapaan tavallisen maksun IBAN-riville. Tarkastin numeron oikeellisuuden vielä kisakususta. En tarkoituksella yrittänyt ulkomaan maksua.
Vaikka puoli vuosisataa pian tuleekin täyteen, en koe olevani täysin seniili. Prosessi on kyllä jo hyvässä vauhdissa, muttei ihan vielä maalissa...
-eemeli-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Samaa tässä itsekkin ihmettelin!krp kirjoitti: Siis mitä? Onko perjantain ES-treeni kokonaan kadonnut? Kiva huomata tässä vaiheessa... jää valmistautumisaika hiukka heikolle. Hupikisan aikataulun venyttäminen lienee syynä - se on siis tärkeämpi? Tässä menee matkasuunnitelmatkin sitten uusiksi jos näin on.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kutsu ei ottanut kantaa paljonko sitä olisi ollut joten paljon sitä en voi taata. Täytyy kuitenkin formulallekkin jäädä treeniä ja tällä hetkellä ns viralliset treenit on aika hyvin balanssissa osallistujamääriin nähden
Tarkoituksella ei ole hupikisaa venytelty. Treeniä on muuten jo nyt aika paljon enemmän kuin Hyvinkäällä...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
krp kirjoitti: Asia ymmärretty. Hyvä jos treeniä on edes hiukan, kun on oman viikko-ohjelman rakentanut sen lupauksen pohjalle. On aika tärkeää saada alustavaa treeniä, jos autoissa on jotain isompaa ongelmaa, niin osaa sitten korjata niitä ennen lauantain treenejä. Omia sportteja kun on viimeksi ulkoilutettu tammikuussa 2020...
Jos treeni tuntuu tärkeeltä, niin sitähän on torstaina varsin paljon!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
www.youtube.com/channel/UCpnl6CXzti9N0ldratLT4gA/live
LiveTiming tulospalvelu osoitteesta:
finslot.net/tulokset/sjoki
Ota seurantaan samalla InSlotin kanava youtubessa

- Emppu
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Eka treeni (mekkaus) päivä takana. Useimmat asiat ei toimineet. ratas-, rengas- ja runko-onkelmia. LIsäksi kuskilla on aivan liian hidas sormi tälle radalle. Onneksi myös moottorit ovat hitaita, joten se kompensoi onkelmaa. En omista mitään, joka kulkee tarpeeksi kovaa ollakseen kilpailukykyistä täällä.
KIsan kaikki tavoitteet tulivat kuitenkin jo päivällä täyteen, kun kävimmä Tumpin kanssa El Cebossa lounaalla. Jotakin positiivista siis mahtuu tähänkin kisaviikonloppuun!
Jälleen kerran suurin osa mekkaamisesta jäi tekemättä ajoissa, Työmailla korona- ja muut sairastelut yhteistyötahoilla ovat tehneet muutamasta päivästä tässä viime viikoilla varsin pitkiä ja työläitä. Enimmäksee nrenkaat olivat liimattuina ja yksi ison sportin moottori tehtynä. Ihan kaikki ei tullut mukaan, kaikki GRW:n laakerit ja32:n takapäät jäivät matkasta. 32:n rengastilanne ei myöskään ole erinomainen, mutta ainakin aika.ajon noilla selviää jotenkuten. Viimevuotiset korit onneksi ehjät, joten eiköhän näillä pärjätä.
Formulaan tarviaa vielä liimata renkaita. Viime vuoden kisassa sekunti ennen loppua kolaroitu runko on jälleen ajokuntoinen. Uusikin runko on ihan OK. Se oli vähällä kadota. Ajatus oli modata hieman työmaalla, mutta en kerennyt, Kotimatkalla tunko oli pudonnut takin taskusta, onneksi löytyi auton keskikonsolin vierestä. Tosin ratasongelma on kohtalainen. Uuteen runkoon ei S&K:n ratas mahtunut ilman aikamoista viilaamista, sekä rattaasta että rungosta. Runko kaiketi on tehty tsekkirattaalle, ja niitä ei saa 3/32" akselille. Ainoat rattaat, mitä olen formulassa saanut kestämään, ovat olleet Vitulat 6-pinjonilla ja mustat S&K:t vitosella. Vitulan formularattaalla jopa 4 kisaa/ratas, eräitä muita useampi ratas/kisa. Osa rattaista on kaikkea muuta kuin kovin suoria, millä voi olla tai olla olematta oma osansa. Formula menisi ihan kivasti, mutta epäilen ettei vaihdelaatikko kestä koko erää.
Ison Eurosportin kanssa voi olla viisainta pakata kamppeet aika-ajon jälkeen ja olla rikkomatta kalustoa enempää. En saanut puristamallakaan alle 4,5 sekunnin kierrosta aikaan ja ajamisesta ei tule tällä radalla mitään. En saa minkäänlaista ajorytmiä aikaan tänne, jatkuvaa sinkoilua milloin mistäkin. Aika samanlainen fiilis kuin aikanaan endurossa. Eniten pelottaa suoran alku, siinä tullaan näkemään kovavauhtisia kolareita. Mutkassa on kulma, joka nakkaa perän sivulle.
Kokeilin uutta Castriconen runkoa, ja se on ihan lupaava. En varmaankaan aja sillä ,koska haluan säästää sen johonkin sellaiseen kisaan, missä on ajamisen puolesta jotakin jakoa. Olisipa tullut mukaan nippu sieltä vanhimmasta päästä niin ehkä uskaltaisi kisaankin mukaan.
-eemeli-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Eka kisapäivä ajeltuna. Aika kiireinen päivä, kun formulaa ja isoa sporttia piti muun ohjelman ohessa mekata.
Pikkusportti toimi aivan kelvollisesti treeneissä, joten sen kanssa pääs ihelpolla. Ko. luokassa on aikanaan Kotkan edellisellä radalla tullut ainoa kansallisen tason slottikisan voittoni. Siinä kisassa tein peliliikkeen, ja hion dremelillä ankkurin akselin kisapäivänä autossa paikallaan 1,5 mm:iin ja laitoin pienemmän pinjonin. Oli muuten varsin makea ajettava mutkaosuudella, vaikka suoralla tulikin vähän takkiin.
Nyt oli vakiona jo kutospinjoni kiinni ja silä mentiin. Minulla ei ole oikein mitään käyttökelpoista moottoria jäljellä tähän luokkaan, kun kahdessa edellisessä SM:ssä on molemmissa hajonnut set-uppi, samalla myös 2 ankkuria on siirtynyt tasapainotusharjoitusten kasaan. Tänään moottori jäi ehjäksi, vaikka kuku loppua kohti hiipuikin.
Aika-ajossa vitosen huonommalla puolella, kuitenkin kympin kovempaa kuin treeneissä. Heikoimma nsemin piikkipaikalla hetken, mutta sitten nopeammat menivät menojaan. OK, jeesasin tässä kyllä pikkuisen ajamalla keltaisen todella heikosti. Kisan jälkeen tähän löytyi mahdollinen syy, etuneula oli taittunut niin, että sillä oli mahdollsita yltää radalle. Muutenkin tuntui, että keltainen on radan vaikein ura.
Meidän erässä Ellalta harmillisesti hajosi moottori, olin siinä vaiheessa Ellaa 3 kierrosta edellä. Ilman moottoririkkoa Ella olisi mennyt kauas ohitse. Alkuun ajoimem Onninkin kanssa ihan kisaa, mutta kun vauhtini hiipui, meni Onni heittämällä ohi. Pari vikaa uraa ajoin lähes nollachokella, tämä ei ollut paras kone ikinä. Toisaalta runkoa ja renkaat toimivat ihan ok, joten on tuossa jotakin potentiaalia.
Päivän yllättäjä oli Virtasen Heikki. Hienoll aajolla ja järkevällä taktisella ratkaisulla finaaliin. Finaali lähti Heikillä hyvin, mutta aika pian moottiori hyytyi, Kruisaamalla kuiteskin kuudes, jos oiekin muistan (tuloksia ei löytynyt llapmaster/kerhot -sivuilta).
Muutoin finaalissa tuli varsin selkeitä eroja, ja Matti taisi viedä koko potin (muistinvarainen tieto)
HUpikisa oli pelottavaa katsottavaa sikäli, että jo nyt nuot harjattomat menevät noinkin nätisti rataa ympäri. Hupikisana siis oli minuutin aika-ajo keltaisella, rataa väärin päin, Neutron harjattomalla autolla. Kimmon kanssa jo pohdittiin halkoihin perustuvaa, ikivanhaa menetelmää mitä kerettiläisiin on ollut tapana käyttää. Meistä on vähän luonnonvastaista, että kannu pyörii...
Pikkusen kerkisi formulalakin treenaamaan. Saman vamistajan pinjonilla takaratas kestää melkein 2 minuuttia pidempään kuin tsekkiläisellä. Elikkä tällä uudella pinjonilla 8 x 4 minuutin kisasta selviää ehkä kuudella rattaalla, jos hyvin käy. LAitoin varmuuden vuoksi mustaa rattaan kiinni, katsotaan josko se kestäisi useamman heatin. Näiden kanssa alkaa tuntua siltä, että tartte tehdä itte, että saa mitä haluaa. Itte asiassa ei etes mikään ameriikan temppu, mutta työlästä eikä kannata taloudellisesti.
Uusi runko, uudet neulaputket. Kikottimessa on kelluvat putket, ja ne on väljät, sekä kiinnitykseensä että neuloille. Nyt ei riitä aika muuttamaan niitä, mutta ensi tilassa teen ne toisin. Nyt kori pääsee heilumaan niiiiin paljon, että takaspolerin sivut ottavat tosi paljon renkaisiin kiinni, kun kori on ääriasennossaan. Ainakin kahdet renkaat menivät tänään illalla hyvin, huomenna voi tarina olla ihan toinen.
Aamulla jatketaan!
-eemeli-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Emppu
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.