Eurosarja II tulokset

Lisää
20.03.2005 18:08 #2437 : tp
Eurosarja II tulokset kirjoittanut tp
Kilpailun tulokset löytyvät osoitteesta:

lyseo.kotka.fi/kopsa/eurosarja2kotka2005.xls
lyseo.kotka.fi/kopsa/eurosarja2kotka2005.html

Kiitoksia vielä kaikille osallistuneille !

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.03.2005 14:01 #2440 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Re: Eurosarja II tulokset
Kiitoksia teille, että ylipäätän kisoja järjestätte...

Ensi kerralla kannattaa ottaa heti perjantaina se "sivuhuone" käyttöön, jolloinka ei tarttisi ahtautua pieniin tiloihin... tulisi enemmän tilaa kaikin puolin. Tosin se vaatii ne lämppärit ajoissa päälle...

Kaikesta huolimatta aikataulu ei kovinkaan pahasti venynyt lauantaina, vaikka Mr.Laskuri yrittikin välillä häiritä kilpailun johtoa ja kilpailijoita. Reilusti vastaavissa tilanteissa, virrat poikki, pikainen analyysi (uusitaanko ko. ura vai ei), virrat päälle ja menoksi... tuollaisissa tilanteissa ei uran uusiminenkaan aina ole järkevä ratkaisu, sillä ongelmahan saattaa uusiutua, jolloinka "ongelmauran/ongelma-auton" seuranta onkin paras ratkaisu "?" Aika hyvin noi ongelma tilanteet hanskattiin ja päästiin nopeasti yksimielisyyteen !

tuli muuten mieleen..... Kouvolassa oli samaa ongelmaa, ainakin yksi yhteinen tekijä löytyi, Risto :idea: Opettelehan pistämään maalia niihin koreihin... :wink: toki muutama muukin oli nyt lauantaina jotka välillä olivat erimieltä laskurin näyttämän kanssa..

Lisää
23.03.2005 18:33 #2462 : R.O
Vastaus käyttäjältä R.O aiheessa Re: Eurosarja II tulokset
Kyllä noissa mun koreissa maalia on riittävästi (sääntöjen mukaisesti). Ongelma vaan on että ei taida kahdella kirkkaalla fluori värillä peittyä riittävästi valokenno laskurille. Pitäis kai laittaa vielä matta valkoinen taustaväriksi. Noh, Tumppi voi mulle maalata korit jatkossa Kouvolaan ja Kotkaan kun ite en osaa. :D

Mun mielestä laskurikaan ei ole ihan kunnossa jos ongelma ilmenee yhdellä uralla kahdeksasta (näin Kouvolassa). Taitaa toi virraton pätkä olla toimivin ratkaisu tai IR ledit. Niissä ei korin maalilla ole koskaan ollut merkitystä. Tosin edellisessä kisassa Seinäjoella yksi ledi oli päässy irti ja jätti siksi laskematta.

Sivu luotiin ajassa: 0.245 sekuntia