24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka
22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Olkkarin Wappu 1.5.2016 ja kevätkauden lopetus

Lisää
18.03.2016 21:00 #31744 : JussiK
Lempäälän Urheiluautoilijat ry:n perhe & nuorisojaos on lupautunut jälleen olemaan osana Lempäälän seurakunnan Olkkarin Wappu tapahtumaa 1.5.2016 klo 12-16. Ajatamme paikalle tullutta porukkaa ja kerromme toiminnastamme. Nosto- ja kirjanpitoapu olisi paikallaan. Vuosi sitten tapahtumassa kävi yli 120 ihmistä ajamassa sekä tutustumassa toimintaamme. Osa vierailijoista liittyi jäsenistöön kauden aikana!

Mahdollisuuksien mukaan paikalla on näytillä myös jonkun UA:n jäsenen 1/1 kilpakalustoa.

www.lempaalanseurakunta.fi/tapahtumat/la...kari/?x27608=2342190

Kevään viimeinen kerhoilta pidetään tiistaina 26.4. Saatetaan siinä myös jotkut virallisemmat kilpailutkin ajaa...

-Jussi

Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
22.04.2016 14:03 #32169 : JussiK
Vastaus käyttäjältä JussiK aiheessa Olkkarin Wappu 1.5.2016 ja kevätkauden lopetus
Tässä tapahtuman FB sivut. Jutustellaan vielä aiheesta lisää tiistain kerhoillassa.
www.facebook.com/olkkarinwappu/

Tiistaina 26.4. kaikki niin ulkopaikkakuntalaiset kuin lempääläläisetkin ajamaan ura-autoilun Lempäälän kunnanmestaruudesta!

-Jussi

Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.05.2016 10:27 - 03.05.2016 10:29 #32266 : JussiK
Vastaus käyttäjältä JussiK aiheessa Olkkarin Wappu 1.5.2016 ja kevätkauden lopetus
LemUA:n vuosittaisen osallistujamäärältään suurimman tapahtuman tittelin vei Vappupäivän kruisingit! Paikalla kävi YLI 150 ura-autoilusta kiinnostunutta vierasta. Jaettiin flaikkua toiminnastamme, pidettiin ura-autonäyttelyä, kerrottiin harrasteesta, pidettiin näytösajot Scaleautoilla ja tietysti vieraat saivat ajaa! Tästä on hyvä jäädä kesätauolla ja odottamaan syksyn ajokauden alkua!

Ulkoilmassa oli myös LemUA:n 1/1 kokoluokan kilpakalustoa näytillä.

Suuret kiitokset kaikille Vappukarkeiloihin osallistuneille talkoolaisille!

-Jussi

Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Viimeksi muokattu: 03.05.2016 10:29 JussiK.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 3.110 sekuntia