Morot,
olisiko kiinnostusta lisätä "luokkaa" autoratakerhon ajeluihin Carrera 1:24 klassikko-mallien osalta? Omat autot ja voitais ajaa myös digiradalla, mikä toisi mukavaa vaihtelua ja vauhditkin pysyisivät kaikille sopivina. Voitaisiin ajaa vaikka joka toinen viikko näillä ja joka toinen viikko sit 1:32. Tai miksei yhtä aikaakin, kaksi rataa voisi olla käytössä samaan aikaan(kin).
Autoina siis vanhemmat korimallit, joita Carreralla on melko laaja valikoima, niin euro- kuin jenkkimalleja.
Jaakon kanssa on aiheesta puhuttu jo pari vuotta sitten, mutta tämäkin jäi unholaan, kun olin tauolla lajista...
Jaakko voisikin kerhosetänä ottaa tästä kopin ja kysellä kansalta kiinnostusta livenä.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.