Tänään keskiviikkona klo 17 alkaa autoratakerhon syyskausi.
Tarkoitus on palata "normaaliin" päiväohjelmaan, joka tarkoittaa
1. jakso 40min Carrera 1/24 kerhoautoilla harjoittelu + kisa, ajetaan kerhon autoilla
2. jakso 40 min 1/32 autot harjoittelu, rakentelu + kisa (mikä vaan "kotirata" 1/32 auto käy, lähdöt pyritään jaottelemaa kuskin kokemuksen ja autotyypin mukaan), omilla autoilla, joitakin autoja lainattavaksi
3. jakso 19:30 saakka 1/24 Scaleautot ja muuta malliautot harjoittelu, rakentelu + kisa. Oma auto
Kertamaksu 8 eur/kerta tai kausikortti syyskaudelle 85 euroa, sisältää keskiviikon kerhoillat vuoden 2014 loppuun.
Omatoiminen ajoharjoittelu muina aikoina (minilandin aukioloaikoina), SSH ja vastaavissa kilpasarjoissa ajava kuljettaja:
- 8 eur ensimmäinen tunti, seuraavat 4 eur/h
- Kausikortilla 4 eur/h
- näyttelyvierailla (lyhyitä koeajoja) ja muilla tilatuilla ajotapahtumilla etuajo-oikeus radalle
Tervetuloa!
www.miniland.fi
www.facebook.com/pages/Vihti-miniland/156622127727854