24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka
22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

VIHTI miniland autoratakerho syksy 2014

Lisää
20.08.2014 10:06 #24608 : jaaha01
Tänään keskiviikkona klo 17 alkaa autoratakerhon syyskausi.

Tarkoitus on palata "normaaliin" päiväohjelmaan, joka tarkoittaa

1. jakso 40min Carrera 1/24 kerhoautoilla harjoittelu + kisa, ajetaan kerhon autoilla

2. jakso 40 min 1/32 autot harjoittelu, rakentelu + kisa (mikä vaan "kotirata" 1/32 auto käy, lähdöt pyritään jaottelemaa kuskin kokemuksen ja autotyypin mukaan), omilla autoilla, joitakin autoja lainattavaksi

3. jakso 19:30 saakka 1/24 Scaleautot ja muuta malliautot harjoittelu, rakentelu + kisa. Oma auto


Kertamaksu 8 eur/kerta tai kausikortti syyskaudelle 85 euroa, sisältää keskiviikon kerhoillat vuoden 2014 loppuun.

Omatoiminen ajoharjoittelu muina aikoina (minilandin aukioloaikoina), SSH ja vastaavissa kilpasarjoissa ajava kuljettaja:

- 8 eur ensimmäinen tunti, seuraavat 4 eur/h
- Kausikortilla 4 eur/h
- näyttelyvierailla (lyhyitä koeajoja) ja muilla tilatuilla ajotapahtumilla etuajo-oikeus radalle

Tervetuloa!

www.miniland.fi
www.facebook.com/pages/Vihti-miniland/156622127727854

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.232 sekuntia