- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
Kuvia Vihdin uudesta radasta
- Rami Yliniemi
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Less
Lisää
04.04.2015 04:26 #28588
: Rami Yliniemi
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kuvia Vihdin uudesta radasta kirjoittanut Rami Yliniemi
Muutama salavalokuvaaja Hans Niskatuen ottama foto Vihdin uudistetusta puuradasta. Kalle on vetänyt pohjiksi 6,1s. eli about sekunnin "pidempi" kuin edellinen rataprofiili. Melko tekninen verrattuna aiempaan, kaikki kurvit joutuu ajamaan todella tarkasti ja tiukalla rytmillä, ei anna anteeksi yhtään virheitä kun päästelee täysillä. Tämä kyllä koulii junioreista taitavia.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Liitetiedostot:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kaitsu
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
04.04.2015 06:14 #28589
: Yly
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Kuvia Vihdin uudesta radasta
Onko jatko-osa omaa tuotantoa, vai tuliko Saksasta ?
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
Kirjoittaja
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Less
Lisää
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
04.04.2015 06:20 #28590
: Rami Yliniemi
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Vastaus käyttäjältä Rami Yliniemi aiheessa Kuvia Vihdin uudesta radasta
Vihtiläiset jatkot.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
07.04.2015 08:35 #28636
: jaaha01
Vastaus käyttäjältä jaaha01 aiheessa Kuvia Vihdin uudesta radasta
Joitakin epävirallisia suuntaa antavia referenssiaikoja 1/24 autoilla:
Scaleauto: 6,1 sek Kalle P/BMW Z4, keltainen ura
GT: 5,9 sek Jaakko P/Alpina B6, keltainen ura
Proto: 5,5 sek Kalle P/Pescarolo, keltainen ura
JK: 5,1 sek Jaakko P/sininen ura
FSC:tä ei vielä ole kelloteltu, rengaspito Ortmanneilla tuntuu kuitenkin melko hyvältä.
keltainen ei välttämättä ole nopein, se vaan sattui tulemaan testiuraksi ennen Hyvinkään kisoja.
Rata on muuttunut paljon, käytännössä yhtäkään mutkaa ei ajeta enää samalla tavalla kuin aiemmin.
Rata on myös erittäin hauska ajettava nyky- ja historic 1/32 autoilla.
Scaleauto: 6,1 sek Kalle P/BMW Z4, keltainen ura
GT: 5,9 sek Jaakko P/Alpina B6, keltainen ura
Proto: 5,5 sek Kalle P/Pescarolo, keltainen ura
JK: 5,1 sek Jaakko P/sininen ura
FSC:tä ei vielä ole kelloteltu, rengaspito Ortmanneilla tuntuu kuitenkin melko hyvältä.
keltainen ei välttämättä ole nopein, se vaan sattui tulemaan testiuraksi ennen Hyvinkään kisoja.
Rata on muuttunut paljon, käytännössä yhtäkään mutkaa ei ajeta enää samalla tavalla kuin aiemmin.
Rata on myös erittäin hauska ajettava nyky- ja historic 1/32 autoilla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.258 sekuntia