Ideoita ja toiveita...
Ja samaten voi pistää pyyntöjä joistain vielä piilossa olevista kerhoista, joita ei mulle asti ole tullut !
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tv. Miro
Olisi kiva saada vähän kartoitettua että kuinka monta aktiivista kerhoa suomessa löytyy ja minkä tyylisillä baanoilla niisä ajetaan. Tää kysymys tulee aika usein vastaan kun on tekemisissä uusien tai mahdollisesti uusie harrastajien kanssa.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
- 1300ti
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Minusta olisi mukava että, jokaisella kerholla olisi oma T-paita. Minä ja Isäni olisi ainakin aina ostanut kisamatkalta paidan. Saisihan kerhokin siitä lisätienestiä.
En löytänyt tälle viestille parempaa topickia.
Tosin nyt kun rupesin asiaa ajattelemaan niin meillähän saattaa olla PIENI mahdollisuus että saataisin paidat painattaja kerholle jossa hän voisi mahdollisesti tehdä painatuksia sitämukaan kun niille olisi halukkaita. Tosin tällätavoin kerho ei tiliä kartuttaisi. Mutta saataisiimpa hyvästä tapahtumasta joku muisto ainakin paidan muodossa.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
- autoratailija
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
- bottipoika
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
olen yrittänyt epätoivoisesti googletella asiaa, enkä ole onnistunut löytämään muuta kuin että
Puijon Seurakunta tiloissa olisi 1-3 luokkalaisille autorata ja peli kerho.
asiasta en onnistunut saamaan enempää tietoa, vaikka kuinka selasin nuita Seurakunnan sivuja.
itse olen jo tuon 1-3 luokan onnekseni ohittanut lukuisia vuosikymmeniä sitten
ja siitä puolesta tämä ryhmä ei nyt tunnu olevan ihan minua varten, jos sitä nyt ylipäätänsä on olemassa ollenkaan.
bottipoika kirjoitti: liekkö kuopiossa enää minkäänlaista slotti kerho/rata toimintaa?!?
olen yrittänyt epätoivoisesti googletella asiaa, enkä ole onnistunut löytämään muuta kuin että
Puijon Seurakunta tiloissa olisi 1-3 luokkalaisille autorata ja peli kerho.
asiasta en onnistunut saamaan enempää tietoa, vaikka kuinka selasin nuita Seurakunnan sivuja.
itse olen jo tuon 1-3 luokan onnekseni ohittanut lukuisia vuosikymmeniä sitten
ja siitä puolesta tämä ryhmä ei nyt tunnu olevan ihan minua varten, jos sitä nyt ylipäätänsä on olemassa ollenkaan.
Lienee se srk:n kotirata toiminta ainoa, joskos sekään enää toiminnassa on. Slottirata sieltä Sammakkolammentien bunkkerista purettiin joskus vuonna 199x?
Lähin toimiva olisi sitten tuolla IIsalmessa...