- Vastaanotettu kiitos 99
Vanhoja kuvia
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
mutta asia ok... rata jossa olen ite ollut ajamassa kisaa Vehkalahdella taisi olla jossain koululla ihan normikerroksessa ja malliltaan vähä erilainen kuin tämä kuva 22..
ps. muuten hienoa nähdä että aikanaan Taitajan lehdessä ollut juttu radan rakentamisesta ja piirroksesta on myös kuvattu valokuvan muodossa!
zipper
- pasihietala
-
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 37
Ei ole Lappeenranta !! Lappeenrannan fingeri on tehty varmaan 10 cm säteellä ! Ja dosis nousee hillittömästi ylös päin !
Toisin kuin kuvan 22 radassa.....
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Yly kirjoitti: Katsokaa nyt dosista ja fingeriä !!
Ei ole Lappeenranta !! Lappeenrannan fingeri on tehty varmaan 10 cm säteellä ! Ja dosis nousee hillittömästi ylös päin !
Toisin kuin kuvan 22 radassa.....
Ylyn kanssa samaa mieltä.Lappeenrannassa"muutaman kerran" käyneenä, ei oo LPR.n rata
Kuvat 20-23 on Vehkalahden radalta. Kaikkien kuvissa olleiden nimiä en muista. Kuvassa 23 on on mun GR-20 auto ja kahva vuodelta
miekka ja kilpi. Kuvat 1-18 on mun kisareissuilta ottamia ja saattavat löytyä jostain miun albumeista. Ja tussilla kirjoitetut tekstit kuvien päällä on mun käsialaa.
Kyllä tuo on Vehkalahden rata, vaikkakin Lappeenrannan rata ensimmäisessä formussaan (70-luvun lopulta?) oli hyvin samanoloinen, tuo dosari paljastaa, se on Vehkalahdella paljon jyrkempi, ja ratatilakin on isompi.
Lappeenrannan rataa muutettiin silloin alkuvuosina parin vuoden välein, ensimmäinen muutos alkuperäisestä oli se legendaarinen kolmiomunkki joskus 80-luvun alussa (taisivat avata sen seinän siitä keskeltä ratahuonetta, niin tuli lisää tilaa). Sitten 1984 se rakennettiin aika tavalla uusiin puihin (nykymuotoon), muistelen että koko radan pinta uusittiin (taidettiin tehdä vanerista?), joissain paikoissa muistaakseni on vieläkin vanha pinta siellä alla? Siinä yhteydessä tuo fingerin säde pienennettiin ja tehtiin kolmiosta ässät ja lisättiin vekki, alkuperäisessä designissa fingerin säde oli isompi. Kuvia alkuperäisestä olen nähnyt, olisko ollut Lpr:n kerholla. Kolmiomunkkiradalla ehdin ajaa pari kolme kertaa, se oli ihan suosikki silloin. Sitten 80- ja 90-lukujen taitteessa rataa vielä nosteltiin sieltä täältä että siitä saataisiin sopivampi "siipiautoille".
Siis minä en löytänyt, voihan ne siellä jossain olla. Tais siellä olla myös Hesan junnu SM tulokset joltain v78!
leksa kirjoitti: Joo, Tumppi ilmeisesti kopioi kansion, osa julkaistu arkistossa, toivoin et olis julkaissu myös Junnu SM tulokset 72 ja 73 Kuopiosta ja Heinolasta. Vois vaan ihmetellä osanotto määriä kolmessa junnuluokassa varmaan yhteensä 150!
Siis minä en löytänyt, voihan ne siellä jossain olla. Tais siellä olla myös Hesan junnu SM tulokset joltain v78!
Jeps,
kaikki on tallessa... pukkasin siloin aikanaan (katos, tasan vuosi sitten) lähes "yhdeltä" istumalta tallensin Arkistoon noin 300 sivua, viikonlopun aikana varmaan 500, taasen olisi aika ryhdistäytyä ja pukata seuraavat about 300 sivua, siinä olisi mukana noita tuloksia...
Leksa oliskos -75 vuoden Hesan JunSM tulokset ? semmoset löydän mutta en -78... ohessa...