Mihinkäs kiihdyttäjät ovat hävinneet?

Lisää
21.03.2005 13:40 #2439 : Kaitsu
Onkohan slot drag racing kuollut Suomesta kun mitään ei ole ainakaan tällä palstalla lajista puhuttu kuukausiin (viimeksi lokakuussa -04)???

-kaitsu :?:

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Norrit
  • Vieras
  • Vieras
15.08.2005 09:34 #3015 : Norrit
Vastaus käyttäjältä Norrit aiheessa Re: Mihinkäs kiihdyttäjät ovat hävinneet?
hmmm...en olekkaan tänne koskaan vilkaissut...tää vois olla mielenkiintoista :)

• VL
  • Vieras
  • Vieras
17.08.2005 08:50 #3020 : VL
Vastaus käyttäjältä VL aiheessa Re: Mihinkäs kiihdyttäjät ovat hävinneet?
Moikka!

Ei kiihdyttäjät ole minnekään kadonneet saatikka toimintaansa lopettaneet.
Moni kiihdyttelijä vaan ei ole vielä keksinyt tätä foorumia ja itselläni ainakin on ollut aikalailla kiireitä. Kiireiltäni kun olen ehtinyt niin olen pyrkinyt foorumille. Joskus ei vaan ole ollut mitään uutta kerrottavaa tai mulla ei ole ollut viimeisiä kisatuloksia tai sitten en ole päässyt koko foorumille.
Valitettavasti mulla on taas kiire eikä mulla ole just nyt kisatuloksia, mutta koska näyttää että taas foorumille pääsen niin koetan kirjoitella tulevaisuudessa taas. Toivottavasti mahdollisimman pian.

Kausi 2005 on puolessa välissä. Eli kolme kisaa on kisattu ja kolme on jäljellä. Kauden neljäs kisa käydään Helsingissä Laajasalon nuorisotalolla 27.8 noin klo 12:00!
Kiinnostuneet ovat kaikki tervetulleita! Vapaa pääsy! Naamiasasu pakollinen!
Ei sentään! =)

T:V.S.A. Lumpy

Lisää
17.08.2005 10:29 #3022 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Re: Mihinkäs kiihdyttäjät ovat hävinneet?

VL kirjoitti: Kauden neljäs kisa käydään Helsingissä Laajasalon nuorisotalolla 27.8 noin klo 12:00!
T:V.S.A. Lumpy

Mähän oon tuolloin Hesassa. Täytyykin yrittää päästä paikan päälle. Mitä vaaditaan, että pääsee kisaan mukaan? Kiihdytyspelit olisi kyntämätön sarka meikäläisen ura-autohistoriassa...

-kaitsu

• VL
  • Vieras
  • Vieras
17.08.2005 12:58 #3023 : VL
Infoilen huomenna torstaina lisää tai yritän ainakin.
Mulle voi soittaakkin nroon 050-5757 232
Vesa Lampi

• VL
  • Vieras
  • Vieras
18.08.2005 07:39 #3025 : VL
Se Helsingin Laajasalon Nuorisotalon katuosoite on Koulutanhua 2.

Puhelinyhtiöiden karttasivuilta varmasti löytyy.

T:VL

Lisää
27.08.2005 18:53 #3077 : Kaitsu
Tuohan olikin mukavaa puuhaa. Kiitokset Vesalle ja muille kiihdyttelijöille mahdollisuudesta tutustua lajiin. Ja yllättäen törmäsin paikalla myös Juliukseen ja Petteriin.

Tulipa sitten ostettua paikan päältä kokoelman täydennykseksi Parma Edge RTR kiihdytyspeli. Kiehtovaa hommaa oli vehkeen virpominen ja yrittää nyhtää saturaisia ajasta pois. Tarkkaa touhua.

Täytyy katsoa jos ehtii niin voisin kirjoittaa jonkinlaisen artikkelin tuonne SSH:n sivuille kiihdytysauton tekniikasta ja eroavaisuuksista mutka-autoon.

-kaitsu

• Petteri
  • Vieras
  • Vieras
27.08.2005 20:50 #3079 : Petteri
Vastaus käyttäjältä Petteri aiheessa Re: Mihinkäs kiihdyttäjät ovat hävinneet?
Joo hauskaa oli :D

Kyllä täytyy ilmanmuuta mennä uudestaakin... Uskaltaakos Kaitsu tulla seuraaviin kisoihin? Jäi nimittäin vähän hampaankoloon :twisted:

Raporttia pukkaa tuonne autoratanettiinkin, joskaan ei mitään teknistä vaan ihan viihdepohjaista hehkutusta hauskasta lajista....

Ja enää ei tarvitse vaivata mielikuvitustaan sillä miltä homma mahtaa näyttää....se nimittäin näyttää tältä:

MPG1 versio 9Mt
[url:2bijzga7] www.autorata.net/videot/SlotDrag.mpg [/url]

WindowsMedia 4Mt
[url:2bijzga7] www.autorata.net/videot/SlotDrag.wmv [/url]

Hurjaa touhua...

Petteri

[/url]

Lisää
28.08.2005 04:24 #3080 : lordjw
Vastaus käyttäjältä lordjw aiheessa DragRace
Tervehdykset!

Oli kyllä tosi hieno tapahtuma, en olis ikuna uskonut että tuo on noinkin hauskaa hommaa. Eniten meikäläistä viehätti se miten hienosti autot on tehty. Autorata.Net kiihdytysauto on nyt meikiksen hallussa ja siinä onkin haastetta tehdä siihen hieno jenkkikori.

Kiitokset kiihdytyskisan järjestäjille!

T: Julius

Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.

Lisää
28.08.2005 08:51 #3081 : Kaitsu

Petteri kirjoitti: Kyllä täytyy ilmanmuuta mennä uudestaakin... Uskaltaakos Kaitsu tulla seuraaviin kisoihin? Jäi nimittäin vähän hampaankoloon :twisted:

Heh heh. Katselin tuolta FHRA:n slottisivuilta ([url:4a6estm3] www.fhra.fi/fin/index.php?page_id=120&PH...1ecd271c4fdc11a305e7 [/url]) kiihdytyskalenteria ja totesin, että seuraava kisa on 17.9. Tuolloin minulla ei ole mahdollisuutta olla Helsingissä. Vuoden viimeinen kisa on sitten kalenterin mukaan 8.10. Tuolloin kalenterini näyttäisi tyhjältä. Paitsi jos Nokian historic tulee siihen, mutta näyttäisi enemmistö haluavan sen 15.10.

Lähdetäänkö kisamaan Gambler-luokkaa (indeksi 1,5 s) siis jos luokkaa yleensä ajetaan? Vai absoluuttista nopeutta? Millä säännöillä?

Haaste otettu vastaan. Valitse aseet. :twisted:

- kaitsu (1,229)

• Petteri
  • Vieras
  • Vieras
29.08.2005 13:22 #3091 : Petteri

Kaitsu kirjoitti: ...seuraava kisa on 17.9. Tuolloin minulla ei ole mahdollisuutta olla Helsingissä. Vuoden viimeinen kisa on sitten kalenterin mukaan 8.10. Tuolloin kalenterini näyttäisi tyhjältä. Paitsi jos Nokian historic tulee siihen, mutta näyttäisi enemmistö haluavan sen 15.10.

Joo sama juttu...seuraava kisa jää minultakin näillänäkymin kyllä väkisin väliin, mutta 8.10. ! Tähdätään siihen.... Revenssia verenmaku suussa prkl :twisted:

Kaitsu kirjoitti: Lähdetäänkö kisamaan Gambler-luokkaa (indeksi 1,5 s) siis jos luokkaa yleensä ajetaan? Vai absoluuttista nopeutta? Millä säännöillä?

No tuota tuota... Jos ja kun sitä Gambleria aletaan ajamaan niin kyllähän siihen pitää toki mennä... Mutta olisko 8.10. sitten Stock luokan autot valmiit kisaamaan? Vai olisko joku tehokkaampi moottori paikallaan? itse tykkäisin rakennussarjakorista enempi kuin lexanista?

Minä ehdotan Stockkia!

Kaitsu kirjoitti: - kaitsu (1,229)

- Petteri (1,296) :?

Lisää
29.08.2005 20:53 #3094 : Kaitsu

Petteri kirjoitti: No tuota tuota... Jos ja kun sitä Gambleria aletaan ajamaan niin kyllähän siihen pitää toki mennä... Mutta olisko 8.10. sitten Stock luokan autot valmiit kisaamaan? Vai olisko joku tehokkaampi moottori paikallaan? itse tykkäisin rakennussarjakorista enempi kuin lexanista?

Minä ehdotan Stockkia!

Kyllä mulle Stock-luokka käy. Sehän on varmaan ihan käypäinen myöhemmin myös Gambler-autoksi. En kyllä ajatellut liittyä ainakaan tänä vuonna FHRA:n jäseneksi yhden kisan takia joten Stock-luokan taistomme täytyy hoitaa virallisen kisan ulkopuolella. Mutta se tuskin tuottaa ongelmia.

-kaitsu

• Petteri
  • Vieras
  • Vieras
29.08.2005 21:01 #3095 : Petteri

Kaitsu kirjoitti: En kyllä ajatellut liittyä ainakaan tänä vuonna FHRA:n jäseneksi yhden kisan takia joten Stock-luokan taistomme täytyy hoitaa virallisen kisan ulkopuolella. Mutta se tuskin tuottaa ongelmia.

Juu näin minäkin asian ajattelin....

• morris
  • Vieras
  • Vieras
03.09.2005 16:08 #3104 : morris
Vastaus käyttäjältä morris aiheessa Re: Mihinkäs kiihdyttäjät ovat hävinneet?
Terse!

Muutama vuosi sitten katselin hetken kiihdyttelyänne Pirkkahallissa, enkä sen jälkeen oo kunnolla saanut nukutuksi. Yrittänyt oon netistä etsiskellä tietoa ko. lajista mutta huonolla menestyksellä.

Olisko mahdollista saada sääntökirjaa sähköpostina? Oskulla ilmeisesti jotain tietoo olis. Please! antakaa mulle yöunet takaisin!!!!

Tecu@netti.fi

• Petteri
  • Vieras
  • Vieras
03.09.2005 16:57 #3105 : Petteri
Pintaraapaisu sääntöihin ja eri luokkiin Oskulta postia odotellessa:

[url:3bq49e6e] www.autorata.net/index.php?option=com_content&task=view&id=161 [/url]

Petteri

Sivu luotiin ajassa: 0.337 sekuntia