- Viestejä: 174
- Vastaanotettu kiitos 7
Kilpailukutsu:GT/P, Scaleauto ja FSC Hämeenlinna
- chevelle santeri
-
- Poissa
- Senior Boarder
-
Less
Lisää
30.03.2014 19:32 - 30.03.2014 19:52 #23717
: chevelle santeri
Vastaus käyttäjältä chevelle santeri aiheessa Kilpailukutsu:GT/P, Scaleauto ja FSC Hämeenlinna
Sitä vaan että mulle on laitettu fsc touringissa nissanille concourseks 13 pistettä ja toi 13 pistetta oli mun dodge chargerin concourse ja toi nissanin concourse oli 19 pistettä. Eli 19concourse+14kisapisteet,eli 33 pistettä ja 2 sija kilpailussa
kiitos kaikille mukavasta kisasta
Santeri Savikko
kiitos kaikille mukavasta kisasta
Santeri Savikko
Viimeksi muokattu: 30.03.2014 19:52 chevelle santeri.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
30.03.2014 20:09 #23718
: JussiK
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Vastaus käyttäjältä JussiK aiheessa Kilpailukutsu:GT/P, Scaleauto ja FSC Hämeenlinna
Virhe korjattu. Tarkastan kumpi ajoi ensin ennätyksen. Pekan alustasta ei tietoa.
-Jussi
-Jussi
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
31.03.2014 06:10 #23721
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Kilpailukutsu:GT/P, Scaleauto ja FSC Hämeenlinna
FSC Protoissa Lolan alustana oli DoSlot GT-C S.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
31.03.2014 16:20 #23727
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Kilpailukutsu:GT/P, Scaleauto ja FSC Hämeenlinna
Sattuuko Pekka muistamaan millä alustalla veti Riihimäen FSC T/GT-luokan rataennätyksen 24.10.2009? Pistetään tilastot kuntoon nyt tältäkin osin
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
31.03.2014 16:28 #23728
: PekkaN
Vastaus käyttäjältä PekkaN aiheessa Kilpailukutsu:GT/P, Scaleauto ja FSC Hämeenlinna
Jos se oli Porsche 911:llä ajettu, niin alustana oli Plafit S24.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
01.04.2014 05:25 #23736
: JariL
Vastaus käyttäjältä JariL aiheessa Kilpailukutsu:GT/P, Scaleauto ja FSC Hämeenlinna
Kiitokset kaikille kisoissa mukana olleille hyvien kilpailujen mahdollistamisista ja erityisen isot KIITOKSET vapaaehtoisille nostajille,tulospalvelulle,pömpelimiehille ja katsastajille + kaikille jotka mahdollistivat kauden kilpailujen ajamisen.
Hämeenlinnasta jäi mieleen... oli kyl aikas kova veto nuorelta Laurenin Leeviltä GT aika-ajoissa Scaleautolla viidenneksi nopein koko GT/Scaleauto porukan !!!
Hämeenlinnasta jäi mieleen... oli kyl aikas kova veto nuorelta Laurenin Leeviltä GT aika-ajoissa Scaleautolla viidenneksi nopein koko GT/Scaleauto porukan !!!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
07.04.2014 17:31 - 07.04.2014 17:32 #23830
: JussiK
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Vastaus käyttäjältä JussiK aiheessa Kilpailukutsu:GT/P, Scaleauto ja FSC Hämeenlinna
Tuloksia korjattu Hml kilpailun osalta. Kallelta oli vähennetty aikaisemmasta 1 kierros lopputuloksista. Lanesheetissä oli oikea tulos. Tämä on käyty läpi pömpelimies/tuomari Nukarin kanssa. Kierroksen puuttuminen vaikutti lopputuloksiin seuraavasti:
1. Kalle
2. Leevi
Sarjan lopputuloksiin tämä vaikutti seuraavasti:
3. Venni
4. Leevi
Aikaisemmissa tuloksissa Vennin ja Leevin sijoitukset menivät toisinpäin.
Kokonaispisteissä on tasapisteissä huomioitu paremmaksi yhdestä kilpailusta saatu pistepotti, kuin kahdesta kilpailusta saatu sama yhteispistemäärä. (Tätä ei ole kirjattu sääntöihin).
Samoin tasapisteissä paremmaksi on huomioitu aikaisemmin ajetusta kilpailusta saatu pistemäärä.
1. Kalle
2. Leevi
Sarjan lopputuloksiin tämä vaikutti seuraavasti:
3. Venni
4. Leevi
Aikaisemmissa tuloksissa Vennin ja Leevin sijoitukset menivät toisinpäin.
Kokonaispisteissä on tasapisteissä huomioitu paremmaksi yhdestä kilpailusta saatu pistepotti, kuin kahdesta kilpailusta saatu sama yhteispistemäärä. (Tätä ei ole kirjattu sääntöihin).
Samoin tasapisteissä paremmaksi on huomioitu aikaisemmin ajetusta kilpailusta saatu pistemäärä.
Mutkat on tehty hidastamaan kilpailun kulkua...
Harrastusta tukemassa: viihdevuokraamo.fi/sahkoautorata-ohjelma...liin-ja-tapahtumiin/
Viimeksi muokattu: 07.04.2014 17:32 JussiK.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
12.04.2014 11:46 #23891
: Kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa Kilpailukutsu:GT/P, Scaleauto ja FSC Hämeenlinna
Päivitetyt rataenkat julkaistu toisaalla. Kommentit:
GT/P
Ei liene suuri yllätys, että GT/P-luokan kaikki ennätykset menivät Hämeenlinnassa uusiksi. Jo kauden alussa oli tiedossa, että uusittujen sääntöjen mukainen GT/P-kalusto on nopeampaa kuin vanha kalusto. Kun tähän yhdistetään kilpailullisen tason nousu ja tekninen kehitys niin tulos oli selvä. Niemelän Arska otti nimiinsä kolme ennätystä ja allekirjoittaneelle yksi.
Scaleauto
Uusien sääntöjen mukana pudotettu jännite näkyi erityisesti Hämeenlinnassa. Vanhoja rataennätyksiä ei pystytty rikkomaan.
FSC
Lopultakin ikivanhat rataennätykset protoluokassa onnistuttiin rikkomaan. Tästä vastasivat allekirjoittanut (kokonaistulos) ja Nurkkasen Pekka (nopein kierrosaika). Sen sijaan lajin vanhin (yli 6 v!) rataennätys eli FSC T/GT nopein kierros pysyy sitkeästi Salomaan Markon näpeissä. Suurin syy tähän lienee rengaspito, jota GT-luokan kisaajat eivät tällä(kään) kertaa onnistuneet ratkaisemaan.
-kaitsu
GT/P
Ei liene suuri yllätys, että GT/P-luokan kaikki ennätykset menivät Hämeenlinnassa uusiksi. Jo kauden alussa oli tiedossa, että uusittujen sääntöjen mukainen GT/P-kalusto on nopeampaa kuin vanha kalusto. Kun tähän yhdistetään kilpailullisen tason nousu ja tekninen kehitys niin tulos oli selvä. Niemelän Arska otti nimiinsä kolme ennätystä ja allekirjoittaneelle yksi.
Scaleauto
Uusien sääntöjen mukana pudotettu jännite näkyi erityisesti Hämeenlinnassa. Vanhoja rataennätyksiä ei pystytty rikkomaan.
FSC
Lopultakin ikivanhat rataennätykset protoluokassa onnistuttiin rikkomaan. Tästä vastasivat allekirjoittanut (kokonaistulos) ja Nurkkasen Pekka (nopein kierrosaika). Sen sijaan lajin vanhin (yli 6 v!) rataennätys eli FSC T/GT nopein kierros pysyy sitkeästi Salomaan Markon näpeissä. Suurin syy tähän lienee rengaspito, jota GT-luokan kisaajat eivät tällä(kään) kertaa onnistuneet ratkaisemaan.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sivu luotiin ajassa: 0.314 sekuntia