- Vastaanotettu kiitos 84
KUTSU: SSH 1/24GT/P, Scaleauto, FSC, 13.9.2014
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Laitan syväluotaavan ja fiiat-angstisen raporttini myöhemmin. Ehkä.
Muutamia fotoja voi käydä katsomassa linkin takaa: www.facebook.com/media/set/?set=a.101526...&type=1&l=71d9f13833
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Suorastaan toivottavaa olis värikäs kisakertomus....Rami Yli-sladi kirjoitti: Laitan syväluotaavan ja fiiat-angstisen raporttini myöhemmin. Ehkä.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Tarkkanäköisen havainto: Kaareva leikkausjälki Monsteri-mainoksessa johtuu varmaan väärin asemoidusta numerotarrasta. Totuus: Aallonen siis veti tarran irti ja samalla lähti "Monsterit". Älä luule, että Arska ulos ajelee!
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Mie olen ollut itse Aatua nostelemassa kesäsarjan kisoissa, joten kyseessä ei ollut luulo. :smile: Tarra voi toki olla leikelty nuin.TAIF kirjoitti: www.facebook.com/photo.php?fbid=10152675...l=71d9f13833&theater
Tarkkanäköisen havainto: Kaareva leikkausjälki Monsteri-mainoksessa johtuu varmaan väärin asemoidusta numerotarrasta. Totuus: Aallonen siis veti tarran irti ja samalla lähti "Monsterit". Älä luule, että Arska ulos ajelee!
Ohessa tuloksia lauantain kisasta. Kiitoksia kaikille mukana olijoille, oli ilo viedä kisapäivää eteenpäin kun kaikki olivat oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja mitään viivytyksiä ei tullut. Aamun harjoituksia pidennettiin ja FSC ajettiin normaalia pidempänä (tosin niiden harjoituksia typistettiin, luokkia kun oli vain yksi). Uuden tyyppinen aika-ajo sujui ainakin järjestäjän näkökulmasta erinomaisesti ja oli myös mielenkiintoista seurattavaa. Nokialla jatketaan 11.10.
Joitakin kuvia löytyy täältä: www.facebook.com/pages/Vihti-miniland/156622127727854
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Kisojen aloitus oli ihan hanurista, koska Vihdissä on oma aikavyöhyke tai ainakin kisakello oli aikaansa edellä ja myöhästyin harjoituksista, vaikka olin ajoissa.
Kaleauto/GT-luokassa MINÄ johdin kilpailua hyvin pitkän aikaa, mikä olikin aamupäivän parasta antia. MINÄ sijoituin lopulta kolmanneksi Kaleautoissa. Muut eivät siis ajaneet huonosti, MINÄ vain ajoin paremmin.
GT-luokassa oli taas pelkkiä Fiijatteja, jotka kaikki oli vielä mielikuvituksellisesti mattamustia, joten kellään ei kiinnosta, että kuka siinä pärjäsi.
Protoluokan aikana kävin kakalla, söin pullaa ja tupakoin kuin viimeistä päivää, joten en tiedä mitä siinä tapahtui.
FSC-luokassa kaikki autot oli tosi hienoja, jopa fiiattikin, koska se oli oikia fiiu, eikä mikään transvestiitti.
Ja kaikki ajoi tosi hyvin, paitsi MINÄ. Mutta se ei haittaa, koska Juhamatti jäi silti.
Ajojen jälkeen Kokki vielä hävisi sormenmitalla ja sen pituinen se.
Ainiin - MINÄ sain haavan sormeen ja se hitsattiin kiinni Cars-laastarilla. Oli niin mahoton vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
Oleksie menny nuuhkimaan punaista Zappia..?Kaitsu kirjoitti: Lieneekö kehitys siis saavuttanut lakipisteensä?
Kaitsu kirjoitti: Tällä kertaa tuloksia analysoidessa voi vain todeta, että yhtäkään vanhaa ennätystä ei rikottu. Lieneekö kehitys siis saavuttanut lakipisteensä?
-kaitsu
Tais olla liukasta?
krp kirjoitti: Tais olla liukasta?
En mä olosuhteita kovin liukkaiksi sanoisi. Varsin hyvät olivat. GT/P:ssä reunaurat olivat pitävämmät kuin keskiurat. FSC:ssä uusi rengassääntö heikentää pitoa väistämättä => voipi, olla että nykyisiä FSC enkkoja ei ihan heti rikota => kenties Salomaan Markon v. 2007 ajama Hämeenlinnan FSC GT enkka jää ikuiseksi
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing