- Viestejä: 209
- Vastaanotettu kiitos 28
Kilpailukutsu FinCup 4. osakilpailu Nokia 14.2.201
Born to be last
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Pyörille kyytiä!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tuloksien julkaisu ja yhteispisteiden lasku ei enää toimi, katsastusta ei juuri ole, touringluokan painojen seuranta kilpailijan itsensä vastuulla, osannottajat kaikonneet. Sarjassa ei ole enää autoarvontaa, ei juuri muutakaan palkintoa ja koko hommasta imu poissa.Nyt ollaan päädytty siihen Kivekkään aiemmin maalailemaan toritapahtuman tunnelmaan missä paljollakaan ei ole mitään väliä.
Tämän eteen on SSHlla paljon pohdittavaa vaikka tekijöistähän tämä taitaa olla enemmänkin kiinni. Fincup on ollut liian pitkään Juliuksen harteilla ja nyt kun hän ei ole aktiivisesti mukana on koko homma romahtanut aika yöhön.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
Kyllä nämä 1/32 tepinätkin ottavat jossain vaiheessa taas tulta alleen, niin järjestäjien kuin osallistujienkin taholta.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Mielestäni kannattaa verrata toimintamalleja 1/32- ja 1/24-sarjojen järjestelyjen välillä. Muutama vuosi sitten nsarjat olivat statukseltaan varsin samalla tasolla.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Rata vaikutti oikein toimivalta. Pestiin kiskot, kun olivat melkoisessa kumitalmassa. Jännitteenä lauantaina 13,5 V.
Kuka tuo radalle SSH:n Nascarit ja kahvat?
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Ville
Born to be last
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Mulle on henkilökohtaisesti ihan sama vaikka siä olis vähän erilaisia kahvoja sekaisin kunhan saadaan ajettua
Ville
Born to be last
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
VilleT. kirjoitti: ihan sama vaikka siä olis vähän erilaisia kahvoja sekaisin kunhan saadaan ajettua
Ajettua saadaan. Sitä ei estä mikään.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
No elä sano, yrittää punkea taas kuumetta ja lentsun tapaistaKaitsu kirjoitti: Ajettua saadaan. Sitä ei estä mikään.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Muokkasin aikataulua jotta keretään mutustelemaan eväitä kun ei muuten taida aikaa moiseen olla.
Klo 9:00 ovet aukeaa ja harjoittelu alkaa
klo 10:25 radasta virta katkeaa ja ruvetaan valmistumaan nascar aika-ajoon
klo 10:30 nascarien aika-ajo alkaa 1 x 1min vihreä ura
klo 10:50 nascar b-finaali 6 x 2min
klo 11:15 nascar a-finaali 6 x 2min
klo 11:40 touring aika-ajo 1 x 1min vihreä ura
klo 12:00 touring b-finaali 6 x 2min
klo 12:25 touring a-finaali
Hengähdystauko n. 0,5h
klo 13:20 ralli aika-ajo 1 x 1min vihreä ura
klo 13:40 ralli b-finaali 6 x 2min
klo 14:05 ralli a-finaali 6 x 2min
klo 14:30 GT/P aika-ajo 1 x 1min vihreä ura
klo 14:50 GT/P b-finaali 6 x 2min
klo 15:15 GT/P a-finaali 6 x 2min
Liikkuva Shikaani !
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Mielenkiintoista on myös vertailla nyt ajettuja kierrosaikoja Nokwoodin rataennätyksiin. Nascarissa Vuosisen Juha tuuppasi uuden rataennätyksen liki 0,3 s alle entisen SCX-nassukka enkan.
Touringissa jäätiin voimassa olevasta rataennätyksestä 0,2 s. Kalusto on samaa kuin 2012, mutta pito taisi PU-reinkalla olla nyt vähän heikompaa.
Rallissa autojen vauhteja hidastettiin pari vuotta sitten mm. maavarasäännöin (min. 2 mm). Lisäksi Nokwoodin jännitteitä pudotettiin varsin reilusti (n. 1-1,5 v fin cup luokissa) vajaa kolme vuotta sitten. Nyt ollaan kuitenkin tilanteessa, että esim. meikän rallliperuna kulki lähes saman kuin vanhoina hyvinä aikoina (ero alle 0,1 s). Suurin kehitys lienee tapahtunut renkaissa. ProComp 3 tarjosi Nokwoodissa nyt erinomaisen pidon. Johtuen osittain ehkä siitä, että valtaosa kerhoilloissakin ajaa kuulemma nykyään solukumeilla.
GT/P:ssäkin ero vanhaan aikaan oli enää sadasosia. Veikkaan tämänkin johtuneen pääasiassa renkaista.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.