- Viestejä: 2256
- Vastaanotettu kiitos 179
KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu
KILPAILUKUTSU JA ILMOITTAUTUMINEN 1/32 FINCUP 1. osakilpailu
Scalextric GT Cup, DTM, Historic Rallycars, GT/Prototypes.
Aika ja -paikka: Lauantai 8.10.2016 klo 09.30 alkaen: Kilpailupaikkana toimii Hämeenlinnan seurakunnan pienoisautorata, Matti Alangonkatu 31. Sisäänkäynti kellaritiloihin takapihalta (D -porras). Autopaikkoja Matti Alangon kadun sekä myös Verhonkadun puolella.
Ilmoittautuminen tähän viestiketjuun ( päättyy to 6.10.2016 klo 22:00 ).
Ilmoita selkeästi: Kuljettaja, luokka, automalli ja valmistaja, moottori.
Päivän tarkempi aikataulu julkaistaan pe 7.10.2016
Oman ohjaimen käyttö sallittu (ainoa sallittu käsisäädin on mekaaninen 25 ohmin vastuksella varustettu käsisäädin), liitäntä puhelinpistokekytkentä.
Radalla normaali kotiratakytkentä eli + oikealla.
Rata on neliurainen seminopea ja korkeuseroja sisältävä Carrera Evolution, heatien pituudet 3 minuuttia.
Kilpailun johto Jani Ojanperä / autojen katsastus Kai Ruusunen.
Katso uudistuneet säännöt: www.finslot.net/kotirata1/säännöt/fincup.html
SSH 1/32 sarjaan osallistuminen vaatii SSH ry:n jäsenmaksun sekä kilpailulisenssin. Huolehdithan, että olet maksanut oman jäsenmaksusi sekä lisenssin! Jäsenmaksu 10 € ja kausilisenssi 20 €. SSH jäsenmaksulla saa osallistua yhteen kisaan. Alaikäinen perhejäsen saa ajaa samalla lisenssillä. Jäsenmaksut suoraan tilille etukäteen: FI51 5750 0120 1458 50
Kilpailijoiden kesken arvotaan vimme kauden tapaan 30 euron lahjakortti Minilandiin.
Tervetuloa!
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
Carrera DTM AMG-Mercedes C-Coupe vakiomoottori E200
Historic Rally Ford Escort Mk II / Fiat 124 Spyder SCX RX42b / RX41b
GT / Proto Nissan 390 GT Slot.it FLAT 6
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- chevelle santeri
-
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Viestejä: 174
- Vastaanotettu kiitos 7
Scalextric GT Cup
DTM: Carrera BMW M4/ Carrera BMW M3
Historic Rally: SCX Seat 1430, RX 41b
GT/P: Slot.it Audi R18, Flat 6
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: Carrera MB
Historic Rally: Ford Escort MkI
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: Carrera AMG Mercedes C-Coupe, E200
Historic Rally: Scalextric Ford Escort Mk1, FF Slim-Can
GT/P: Nissan 390 GT Slot.it, FLAT 6
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric gt cup
Dtm
Bmw M4, carrera
Historic rally
Seat 1430, rx-41b, scx
Gt/p
Audi R18, slot.it, flat-6
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- KR
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: Carrera BMW M4
Historic Rally: Porsche 911, Fly
GT/P: Audi R18, Slot.it, Flat 6r
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: BMW M4 DTM
Historic Rally: MB 220SE, Revell
GT/P: Lola B09, Slot.it, Flat 6
Jaakko Pohjola:
Scalextric GT Cup
DTM: BMW M3 DTM
Historic Rally: Ford Escort Mk2, SCX, RX42
GT/P: BMW Z4 GT3, Scaleauto, Slot It Flat 6S
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Scalextric GT Cup
DTM: AMG Mercedes C-Coupe
Historic Rally: Fiat 131 Mirafiori Abarth, SCX, vakio
Riku Litja
Scalextric GT Cup
DTM: AMG Mercedes C-Coupe
Historic Rally: Fiat 131 Mirafiori Abarth, SCX, vakio
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
09.30 Ovet aukeavat -> vapaa harjoittelu –> valmiit autot katsastukseen
10.30 Vapaa harjoittelu päättyy, autojen katsastus ja ohjaajakokous.
11.00 Scalextric GT Cup aika-ajo 1 x 1 min
11.30 GT Cup finaali 1. 4 x 3 min
11.50 GT Cup finaali 2.
12.10 GT Cup finaali 3.
12.30 Carrera DTM aika-ajo 1 x 1 min
13.00 Carrera DTM finaali 1. 4 x 3 min
13.20 Carrera DTM finaali 2.
13.40 Carrera DTM finaali 3.
( 10 min tauko )
14.10 Historic Ralli aika-ajo 1 x 1 min
14.40 Historic Ralli finaali 1. 4 x 3 min
15.00 Historic Ralli finaali 2.
15.20 Historic Ralli finaali 3.
15.40 GT/P aika-ajo 1 x 1 min
16.10 GT/P finaali 1. 4 x 3 min
16.30 GT/P finaali 2.
16.50 GT/P finaali 3.
17.10 Kilpailu päättyy
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Rami Yliniemi
-
- Poissa
- Platinum Boarder
-
- King of Nothing
- Viestejä: 1059
- Vastaanotettu kiitos 84
Leevi Locostin kyydissä.
Leevi Porschen kyydissä.
Venni GT-R:n kyydissä.
Vennikin kävi Locostin kyydissä baanalla.
Ei mikään ruudinkeksijä, mutta oli kohdalla kun räjähti.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Säännöissä on maininta, että ne on "sijoitettava kaikissa luokissa kokonaisuudessaan auton sisälle, ei pohjalevyn aukkoihin". Tätä sääntöä oli tulkittu, osittain syystäkin, kilpailijoiden kesken eri tavoin. Sääntöjen sanamuotoa tarkennetaan välittömästi ja seuraavat kuvat toivottavasti selvittävät tilannetta.
Kuva Carrera -auton pohjasta. Kahteen eri magneetille varatulle paikkaan saa laittaa lisäpainoa. Ne ovat muoviosien eristämänä omissa koteloissaan eivätkä ne voi pudota radalle. Moottorin ritilän aukkoihin tai ruuvinreikään lisäpainoja ei saa sijoittaa.
Kuva Carrera DTM -auton pohjasta. Magneetille varattuun paikkaan saa sijoittaa lisäpainot, Moottorin ritilän autkkoihin sen sijaan ei.
Kuva SCX -auton pohjasta. Magneetille tarkoitettuun paikkaan on sijoitettu lisäpainot. Myös tämä on ok. Moottorin ritilän aukkoihin lisäpainoa ei saa laittaa.
Kuvassa viime kauden Touring -auto jossa KOKO mageneetille varattu tila täytetty lisäpainoilla. Tämä ei ole nykysäänöillä sallittu.
Kilpailuun ilmoitettiin myös auto, jonka raideleveys oli leveämpi kuin auton korin takalokasuojat antoivat myöten. Perusteluna auton ilmoittamiseen tässä kunnossa oli se, että auto on alunperinkin sellaisena julkaistu -> renkaat tulevat jo box stock -autossa yli lokasuojien reunojen. Tällaisella argumentilla, eikä millään muullakaan seikalla jota auton valmistaja on keksinyt automalliinsa laittaa sitä julkaistessa, ei ole mitään painoarvoa autoa Fincup -kilpailuun ilmoittaessa. Jos teknisissä säännöissä sanotaan, että auton rengas ei saa tulla sen oman lokasuojan kaaren uloimman kohdan ulkopuolelle niin sen ei pitäisi jättää tulkinnan varaa.
Katsastuksen yhteydessä raideleveyttä koriin nähden mitataan vain silmämääräisesti joka tässä sarjassa kyllä riittää ja jo sinällään sallii pienen toleranssin asiaan liittyen. Selkeät ylilyönnit on vain pakko karsia katsatuksessa pois oli autonvalmistaja siitä mitä mieltä hyvänsä.
Laitetaan siis tästä päivästä oppineena kalustoa kuntoon ja 5.11.2016 kohti uusia kapinoita Turun Mikaelringillä!
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
www.facebook.com/hmlscc/
Ja neljäskin luokka ei tuonut muutosta ykkössijaan.
ajetaan millä ajetaan ja Gilettellä loput
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.