- Viestejä: 2256
- Vastaanotettu kiitos 179
KUTSU Fincup 1/32 mestaruussarjan 1. osakilpailu
Kiitokset Hämeenlinnalle hyvästä kauden avaus kisasta ja erityisesti kiitos Kauppilan Timolle , joka oman kisaamisen ohella keräsi heti tuoreeltaan kisatulokset talteen.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
DTM luokassa aika-ajo meni hiukan puihin kun sain aseteltua virtaharjat jotenkin oudosti -> kolmen kärkeen ei siis ollut asiaa. Kisassa auto meni hyvin mutta nopempia kuskeja löytyi yhä. Sijoitus parani aika-ajon sijalta 6. sentään sijalle 4.
Historic Rallyssa lohkesi mukavasti aika-ajon maksimipisteet mutta kisa lähti liikkeelle huonoimmalla mahdollisella tavalla. Olin vastaanottavana osapuolena parissa ulostuuppauksessa, näiden päälle vielä suistuminen väärälle uralle ja urku auki kurvista ulos. Tästä tuloksena taka-akselin irtoaminen paikaltaan. Aikaa hukkui siis poskettomasti mutta Tommille kiitokset että osaavalla kädellä kiskaisi auton ajokuntoon. Edellispäivänä valmistuneen auton herkkä keula ei kuitenkaan tahtonut pysyä urassa ja autoa nosteltiinkin uraan useammin kuin oma pinna tahtoi kestää. JEI.
Huomatkaa muuten lopputuloksista, että sijalle 2. ajanut Vepsän Jyrki ajoi Flyn takamoottori -Porshella ja kolmanneksi ehtinyt Kalle Pohjola Revellin isolla Mercedeksellä. Hienosti ajettu hieman erikoisemmalla kalustolla!
GT/P meni päivän päätteeksi sentään yläkanttiin sillä Santerin mennessä menojaan sain kisasta sen parhaan mitä enää oli saatavissa. Pohjolan Kallen kanssa käyty kova vääntö kääntyi omaksi eduksi Kallen kolaroitua autonsa keulan rikki ja kisan lopussa kello pysähtyi kerrankin ajoissa, sillä takaa Audillaan tullut Tommi ajoi omaa 390 GT Nissania takaa sen minkä ehti. Oman auton takarenkaista oli pito jo lähes kateissa ja veikkaan, että jos heatia olisi jatkunut viisikin sekuntia pitempään olisi sijoitukseni pudonnut pykälällä.
Hyvät väännöt oli tietysti ja kisakumppanit käteltiin lopussa rehdisti. Nyt vain omat vehkeet korkeampaan lauluun ja isketään Turussa takaisin!
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kisa oli loistavasti järjestetty ja itse rata sai ainakin minun ihailuni osakseen. Mielestäni tämä on raras rata sekä ajettavuudeltaan että myöskin maisemallisesti, jota olen vuoden aikana ajanut. Suuret kiitokset järjestäjille eilisestä tapahtumasta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kisa oli hauska!
Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Kallella ajoi aika-ajossa paremmin joten eikös sen perusteella jaeta tasa tilanne?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
En saanut niitä vielä tuonne "Tulokset" valikon alle, joten pistän tähän ketjuun pikaratkaisuna.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Lisäpainot
Lisäpainot sijoitettava kaikissa luokissa kokonaisuudessaan auton pohjalevyn sisälle (ei pohjalevyn aukkoihin, ritilöihin, ruuvipaikan kierteisiin tai pohjan alapuolelle muihinkaan pohjan tasalle asennuksen mahdollistaviin aukkoihin. Poikkeuksena pohjalevyssä autosta poistetun magneetin jättämän tyhjän tilan saa täyttää lisäpainolla. Näin toimien auton alkuperäiset magneetin pidikkeet oltava paikallaan.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.