- Viestejä: 135
- Vastaanotettu kiitos 1
KILPAILUKUTSU & TULOKSET: 10th Nokian Nahinat 8.4.2023
1. Mini, Scalextric, C7, RX/RT
2. Aston Martin DB5, Airfix, Slimline
3. MB C-111, Scalextric, C44, RX/RT
4. Aston Martin DBR, Scalextric, 57, RX
5. McLaren M8C, Ites, Policar EG No 3
6. Cooper, OK Kader, 3749A, Mabuchi FT 13 UO
7. Lotus JPS, Scalextric, C050, J111
8. Scarab, COX/IFC, kori ??, Mabuchi FT 13 UO
9. Chaparral 2, Strombecker, ”36D”??
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- pertti_jarla
-
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Viestejä: 186
- Vastaanotettu kiitos 15
1. Pontiac Grand Prix, IMC, Mabuchi FT16
2. Jaguar XK120, Doyusha, Mabuchi FT16
3. Jaguar E, Super Shells, Triang X04
4. Lotus 30, Gakken, Mabuchi FT16
5. Porsche Carrera 6, VIP, RX1000
6. Mercedes W154, Strombecker, Scuttler
7. Matra MS10, AirfixMRRC, Ballrace
8. Lotus 72, Auto World, Atlas AT206
9. Ferrari 250 GTO, Marx, Mabuchi FT16D
10. Cooper T73, Aurora K&B, Mabuchi FT16
11. Ferrari 330P, AirfixMRRC, 1:24 Ballrace
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- oajmustang
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Viestejä: 147
- Vastaanotettu kiitos 6
1. Ford Escort RS1600 Scalextric C052 Johnson111
2 -
3 Renault Alpine A310 Scalextric C28 Johnson222
4 Lotus Ford Fleischmann 3210
5 Porsche 917/10 Fleischmann 3200
6 Ferrari 156 Scalextric C090 Rx
7 Tyrrell 007 Scalextric C121 Johnson111
Olli
Olli
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Monissa aiemmissa Vintageissa aivan limiitillä ja välillä ylikin radalla liikkunut yksilö.
Onko päässyt/joutunut "eläkkeelle" vai unohtunut ilmoittautumisesta?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
BMW 3,5 CSL, scale, 222
Electra, scale, 222
F1 Shadow, scale, 111
F1 single BRM, scale, RX
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
LK1. Seat 850 Coupe, Scalextric C-42
LK2. Mini Rallye, Scalextric C-7
LK7. BRM P 160 Scalextric C-51 tai Scaletti Arrow, Scalextric C-23
Markku
I am the engine.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
2. Alfa Romeo Scarabeo Poly (Esp. lisenssi-Polistil)
3. Lancia Coupe 1300 HF (Polistil)
4. Ferrari 330 P/LM (Monogram) Moott. Hitachi
5. McLaren CanAm (Cox)
6. Lancia-Ferrari F1 (Hawk)
7. Lotus 77 F1 (Scalextric)
8. Corvette Champion
9. Cheetah (Revell/Lancer)
10. Ferrari 312 (Polistil) Tod skaala 1/26????
11. La Cucaracha (Cox)
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- A. J. Foyt
-
- Poissa
- Expert Boarder
-
- Viestejä: 266
- Vastaanotettu kiitos 6
Pari kahvinkeitintä ja mikroaaltouuni löytyy kerhohuoneesta. Lisäksi on kertakäyttöastioita. Hyvässä lykyssä jopa kahvileipää kohtuuhintaan.Teillä on varmaan siellä clubilla joku "bistro cafe"
"The older I get, the faster I was."
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Systeemi on hieman muuttunut, ja kaikki on yritetty tiivistää tuohon liitteenä olevaan taulukkoon. Taulukon lukuohjeet:
Ajotapa on vanhaan malliin 1 x 5 min
Riveillä on kuljettajat ja sarakkeissa kilpailuluokat. Kunkin kilpailijan kohdalla on numero jokaisen luokan kohdalla mihin hän on ilmoittautunut. Ko. numero ilmaisee erän jossa kilpailija ajaa kyseisessä luokassa. Solun väri kertoo myös uran jolla kilpailija ajaa tässä luokassa. Voitte siis tarroittaa autonne etukäteen ko. taulukon pohjalta. Näin säästetään aikaa lähtöihin järjestäytymisessä.
Esimerkki: Marko Vehmas ajaa vanhojen formuloiden (pre '66) toisessa (2) lähdössä vihreällä uralla.
Jos bongaatte taulukosta virheitä, niin ilmoittakaa.
Erät vedetään non-stopina. Pitäkää huoli, että olette viivalla kun lähtönne aika on. Emme lähde huhuilemaan ihmisiä vessasta, tupakalta yms. kun on lähdön aika.
Karkea aikatauluarvio:
10.00 Ovet auki ja vapaa harjoittelu
10.50 Ohjaajakokous
11.00 1/32 T- ja GT-luokat
12.15 1/32 P-luokat ja vanhempi formula
13.30 1/32 1/32 uudempi formula, 1/32 club ja 1/24 GT/P
14.45 1/24 loput luokat
16.00 Lähdetään syömään mämmiä
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Scalextricin Panther on esikuvaton ”formula”, joka julkaistiin vuonna 1968. Esikuvattomat autot luokitellaan julkaisuvuotensa mukaan. Näin ollen se ei ole luokiteltu ennen vuotta 1966 valmistettujen formuloiden luokkaan (6. 32 F def ).
- Fleischmanilla ei ole mallia Ferrari 158. Sen sijaan heillä on malli Ferrari 312, jonka kilpailuhistoria alkoi vuonna 1966. Näin ollen se ei ole luokiteltu ennen vuotta 1966 valmistettujen formuloiden luokkaan (6. 32 F def ).
- Fleischmannin Mercedes 280 SL:n esikuva on esitelty vuonna 1967. Sen edeltäjä 250 SL 1966. Ja sen edeltäjä 230 SL vuonna 1963. On siis vähän rajatapaus voidaanko nämä tulkita samaksi malliksi ja 280 SL kelvolliseksi ennen vuotta 1966 valmistettujen GT-autojen luokkaan (32 GT ghi).
- Scalextric C.44 Mecedes C-111 ei ole GT-auto. Se oli Mercedeksen tutkimusauto tulevaisuuden tekniikoiden testaamiseen, jolla tehtailtiin myös erinäisiä nopeusennätyksia. Auto luokitellaan siis protototyypiksi.
- Mercedes W154 on GP-auto 30-luvulta. Siis eräänlainen Formula 1:n edeltäjä. Se ei kuulu prototyyppiluokkaan vaan formuloihin.
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Juholan Jarkolle löytyy 1/24 GT luokkaan Monogramin Ford Thunderbird, jos kelpaa ajettavaksi ja muihinkin 1/24 luokkiin löytyy autot ajettavaksi.
Jarkko on ollut alusta asti järjestelemässä kisoja, josta iso peukku!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Onks meitä kusetettu, eikö kaikki mikä on netissä olekaan faktaa ...
Joku kusettaa nyt urakalla. Ferrari 158 oli F1-auto 1½-liraisella 8-pyttyisellä koneella. Ferrari 312 oli F1-auto 3-litraisella 12-pyttyisellä koneella. Montakos imutorvea siitä fleissistä löytyy?Ferrarilla oli kyllä myös malli 1512 jossain kisoissa 1965, mutta se ei kyllä ole tuon Fleischmannin mallin esikuva. Pakoputkien suuntaus on hyvä tuntumerkki.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.