- Viestejä: 1210
- Vastaanotettu kiitos 37
Speedyn kevään kisakausi 2007
- -SPF-
- Kirjoittaja
- Vieras
-
Uusi autoratakausi alkaa uusin kujein.
Tauon aikana autoradalla tehty huoltotöitä, kahvat prepattu sekä radan ohjaukseen pieniä muutoksia. Ajanoton lasereista tarvittavat korvattu uusilla sekä herkkyydet säädetty kohdilleen. Kaikki on siis valmista alkavaan kauteen.
Kausi alkaa 8.1. ma ajetaan vakio Nascar kalustolla. Renkaiden hionta sallittu, muutoin vakio.
Täyteluokkana Kuorma-autot. Magneetiton, välitys, laahaimet, johtimet, renkaat, vanteet vapaat ja renkaiden hionta sallittu. Ohjurin muokkaaminen sallittu. Muutoin vakio.
15.1 vauhti kasvaa ja radan valtaa Fincup viritteiset autorataohjukset, Sport Prototypes. Luonnollisesti Fincup säännöin.
22.1 Revell Easy Kit sarjan jatkoa. Säännöthän tutut vanhat.
Täyteluokkana toivottu ja haluttu Viper luokka. Magneetiton, välitys, laahaimet, johtimet vapaat ja renkaiden hionta sallittu. Ohjurin muokkaaminen sallittu. Muutoin vakio.
29.1
Nokian FinCup osakilpailuun valmistautuminen.
FinCup sääntöjen mukaiset ralli ja touring luokat.
5.2
Porsche Cup käynnistyy.
Säännöt ja luokkaan sopivat autot löytyy tästä ketjusta tai kysymällä.
Viper -luokka täytesarjana.
12.2
Porsche Cup II osakilpailu
Rekoilla varjoluokka
19.2
Porsche Cup III osakilpailu
Viper varjoluokka
26.2
Revell Easy kit sarjan viides osakilpailu
Junnuille ja aloittelijoille sekä muille kiinnostuneille magneettiluokka. Auto vapaa. Vakioviritysaste suotavaa.
Rekoilla varjoluokka
5.3
Porsche Cup IV osakilpailu
Junnuille ja aloittelijoille sekä muille kiinnostuneille magneettiluokka. Auto vapaa. Vakioviritysaste suotavaa.
12.3
Revell Easy kit sarjan seitsemäs osakilpailu
Junnuille ja aloittelijoille sekä muille kiinnostuneille magneettiluokka. Auto vapaa. Vakioviritysaste suotavaa.
19.3
Porsche Cup V osakilpailu
Junnuille ja aloittelijoille sekä muille kiinnostuneille magneettiluokka. Auto vapaa. Vakioviritysaste suotavaa.
26.3
LeMans, CanAm ja Interserie magneetiton luokka. Automallit ennen vuotta 1975.
Välitykset, renkaat ohjuri, johdot ja laahaimet vapaat. Vakio moottori ja vanteet.
Viper sarja saa jatkoa täyteluokkana
2.4
"jokkis" skabailua. Sarjassa jateaan osakilpailuissa pisteitä 14 voittajalla, 13 toiselle, jne. Sarjan voitosta kisataan kevät ja tulevana syksynä jatkuu.
Lisänä ajetaan Porsche cup
9.4
"jokkis" luokan toinen osakilpailu.
Lisäksi ajetaan LeMans, CanAm ja Interserie autoilla, magneetiton.
16.4
"jokkis" luokan kolmas osakilpailu.
23.4
"jokkis" luokan neljäs osakilpailu.
:arrow:
Seuraavaksi juhlitaan vappua ja aloitellaan kesä aktiviteetit. Kesälaitumilta palattua jatkamme jokkista sekä muita mukaansa tempaavia luokkia :!:
Radan ohessa kirpputorilokerikko tarjoaa harrastajien autoja, rataosia sekä muuta harrastukseen liittyvää rompetta edullisesti. Myyntipiste tarjoaa harrastajille mahdollisuuden myydä veloituksetta autoja yms. Lokerikon koko 37,5x17,5x42 cm (lev. kork. syv.) Laitetaan tavara kiertämään.
Tavataan radalla kisojen merkeissä.
Tulevat luokat päätetään pian, joten radalla listaan merkitsemään toiveesi. Ja totutusti täälläkin voi halunsa ilmoittaa.
Jarkko
040-7700 062
EDIT: Luokkia päivitetty
:!: EDIT: PUHELINNUMERO VAIHTUNUT :!:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Aatu
- Vieras
-
Oho, mistähän syystä!? :lol:-SPF- kirjoitti: Tulevasta sen verran että Porsche Cup käynnistyy. Autona käy kaikki Porschen katuautot.
Edit Piaf: Mitä tarkoittaa "katuauto"? Auto ei saa olla "kilpurivärityksessä", vai että autoa on saanut myös kilpien väliin? Eli joku 996 GT3R käy koska GT3:sta ja GT3 RS:ää on saanut kadulle? Vai pitää olla puhdas katuauto...? GT1:stäkin myytiin aikanaan kadulle ja Dauer tekee edelleen 962LM:ää Saksassa katukilpiin...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- -SPF-
- Kirjoittaja
- Vieras
-
Onhan noita 917 vehkeitäkin kilvissä nähty, mutta ei täällä meillä.
GT2 ja GT3 käyvät hyvin, GT1 on jo liian ratapeli

Boxter olisi yksi vaihtoehto radalle :!:
Värityksellä ei ole merkitystä, saa olla plankko tai varustettuna kilpanumeroilla ja sponssitarroilla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Aatu
- Vieras
-
Kerrankin joku luokka joka kiinnostaa oikeasti... :roll:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- maheiska
- Vieras
-
onnistuneita valintoja kertakaikkiaan...-Marko
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- -SPF-
- Kirjoittaja
- Vieras
-
Mutta moinen GT1 Porsche on liian ylivoimainen ja ei aivan katuauto perinteisessä mielessä.
Sääntöjen suhteen Porsche Cupin osalta voidaan aloittaa keskustelu, aletaan pohtimaan...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- ilkkab
- Vieras
-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- -SPF-
- Kirjoittaja
- Vieras
-
Kannatan Ilkkaa!ilkkab kirjoitti: Suljetaan protot pois, sellainenhan GT1 on. Samoin 917 jne...
Mites tekniset säännöt?
Magneetiton luokkana...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- maheiska
- Vieras
-
-Marko
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Aatu
- Vieras
-
Toisaalta taas 924 Carrera GTS:ää on saanut katukilpiin ja ihan tilattua, mutta niitä tehtiin 51kpl...onneksi niitä ei slottiautoina kävele jokapäivä vastaan, jos kävelee niin kertokaa, ostan heti.
Oisko sitten että 356, 550, 911, 914, 924, 928, 944, 968, 964, 993, 996, 997, 959, 955 ja Carrera GT kelpaavat eri versioinaan, pl. 934, 935 (huom, tämä sulkee Nincon uuden pois kokonaan).
964:stä ei hyväksytä Cup-versiota, mutta RS menee. 937 mahtuu luokitukseen, mutta GTR tai GTP-versiot eivät. 951 Cup menee luokitukseen, niitä on kilvissä ympäri Euroopan. 993:stä ei sovi GT1...tuliko jo tarpeeksi numerokoodeja, onko muutkin kuin Porsche Freak kärryillä?
Kai se sitten on magneetiton luokka ja akselit ja renkaat vapaaviritteisiä, niin että minä, jolla ei ole virikumeja tai aluvanteita, jään varmasti viimeiseksi jo kalustonkin puolesta...
Edit: sen unohdin kertoa että ostin äsken 20 metriä classic-rataa, miten kerron vaimolle? :oops:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Nincon "uusin" lienee se "Danone"-rallimalli, joka käsittääkseni taasen on oikeasti 911SC (vapari), ei siis 934 (turbo). Kaikki muutkin Nincon 911/934-mallit on identtisellä korilla, vain etuhuuli, takaspoileri ja vanteet muuttuu.
Vaimolle ei kannata tehdä mitään erityistä "ilmoitusta" kun ostelee jotain "arveluttavaa", tavarat vaan yht'äkkiä ilmestyy "jostain" jonain päivänä
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Aatu
- Vieras
-
912:n laskin puolihuolimattomasti samaan sarjaan kuin 911:n (ok, olisi pitänyt laittaa). 904:n eli Carrera GTS:n mukaanlaskemisesta olen eri mieltä, kyse nyt on kuitenkin, huolimatta noin 120 kappaleen tuotannosta, aikalailla prototyyppiautosta vähän niinkuin GT1:sen tapauksessa.
No mutta jos näillä mennään. Kirjattakoon ylös että mun mielestä on taas kerran sääli että kaikki aidosti kiinnostavimmat ja tosielämässä nopeimmat mallit joutuu heivaamaan sen takia että ne eivät slottiversioina ole nopeita. 959 olisi ollut ihan ehdoton...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
www.finslot.net/index.php?option ... 6a41aa78ac
Auto ei vakiokunnossa ole taatusti nopeimpia, mutta ajon varmuus näytti olevan kohdallaan...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Aatu
- Vieras
-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.