- Vastaanotettu kiitos 0
TURKUUN VALMISTUU AUTORATA
- -SPF-
- Fresh Boarder
-
Edistyy koko ajan, jatkakaa samaan malliin!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Nyt ollaan jo vähän värimaailmaa miettimässä. Tumma vihreä huopa on aika epäkiitollinen väri - vastakohta mutta koitetaan keksiä jokin sopiva väri ratareunukselle. Kuvassa reunat eivät ole vielä kiinni, pitäisikö ottaa jopa pois. Noo, ei sentään. Vai miltä kuulostaisi ulosajo radalta 106 cm korkeudelta?
Aiemmista mittauksista poiketen radan korkein kohta on kuin onkin pääsuoran jälkeisen kurvin huipulla! Lähtösuoralta ( +/- 0 cm ) mitattaessa ollaan ekan kurvin huipulla n. + 30 cm korkeammalla. Tähän korkeuteen ei päästä edes ns. suolenkille kaartavassa Tarun kurvissa.
Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.
Vihreä- valkoinen väriyhdistelmä saa projektin näyttämään juuri nyt joltain minigolf -jutulta tai My Little Ponyille tarkoitetulta laukkaradalta! Toivottavasti radan ja levikkeiden ja muun somisteen asennus muuttaa maisemaa moottoriradan suuntaan.
Ajosuunta radalla on myötäpäivään ( esim yläkuva ) mutta risteävyydestä johtuen alakuvan ajosuunta on vastapäivään.
Itsenäisyyspäivä oli tavoite, jolloin radan tulisi olla ajokunnossa, mutta se saattaa ylittyä. Rataprojektin alkua avitti PALJON se, että olin omasta päätoimesta kaksi viikkoa vapaalla. Nyt viimeiset kaksi viikkoa on pitänyt pakertaa oman duunipäivän päälle ja työtunteja/viikko radalla on kertynyt vain n. 10 kun aiemmin tuli vähintään tuplaten.
Mutta ratapalat ovat matkalla, levikemateriaali valmiina muotoilua varten, virtalähteet ja kahvat odottaa vain kytkemistä, maisemointi orastaa, yhdistys -hakuprosessi etenee, wc -tilojen valtaus vain ajan kysymys, materiaalia on...eli kaikki VAIHEESSA ?
Tänäänkin Ahvenistolle painuessa ja rappusia kiivetessä päähän iski sama toistuva kysymys: Olenk mä taas täälä ? :lol:
KaiR kirjoitti: My Little Ponyille tarkoitetulta laukkaradalta! Toivottavasti radan ja levikkeiden ja muun somisteen asennus muuttaa maisemaa moottoriradan suuntaan.
Mahtavaa! Jos autoratahanke jostain syystä kaatuu esim. ympäristöluvan eväämiseen tms., niin lupaan tulla paikalle kera puolison My Little Pony -kokoelman
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Pekalta löytyi myös kaikennäköistä somistetta radan ympärille ja pakkohan siinä oli pieni teaser -kuva ottaa.
Tulisi nyt se hiivatin ratapaketti Slotboxista!
Jaksaakohan sitä enää mennä radalle ajamaan kun kaikki on lopulta rutistettu kuosiinsa?
- mrbeet
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
-pete-
- TonyClifton
-
- Poissa
- Expert Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 4
Onneks nyt mulla parin päivän breikki. Kun on ollut 25/30 päivää tuon kimpussa niin hiukan alkaa jo henkinen väsy hiipiä...
Koska ympäristölupien kanssa ei kuitenkaan ole ollut vastoinkäymisiä, on Ahveniston alue näillä näkymin valjastettu ura-moottoriurheilun pyhätöksi Turussa, ja Minun Pienet Ponit saavat nyt etsiä itselleen jalansijaa vaikka Winter Dog Showsta ( joka sekin tosin meni jo )
Rata kyllä näyttää ihan SIKAHIENOLTA! Tulee mieleen syksyinen Ahveniston reissu; "hei tuollahan mä olin katselemassa"
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Ensimmäiset rundit (muutoin kuin neppaamalla) voidaan vetää kenties jo viikonlopulla, tosin ehkä vielä ilman toimivaa ajanottoa.
Loikkaripiuhoja varten porataan läpivientejä
Mä oikeasti toivon että tää hässäkkä on Pekalla hallussa
Levikesovittelua
...ja visuaalista sommittelua
Maisemointipala tekeillä
Radan ykköskurvikin sai tänään takaviheriön myötä uutta ilmettä!
Huomenna tulee itselle asetettu deadline vastaan ja liian nopeastihan se tulee. Vaikka rata lähti vauhdilla nousemaan on vauhti hiipunut matkalla ja kun kolmistaan ollaan harvoin yhdessä paikalla niin vaiheessa ollaan.
Mutta tänään oli tällaista ja huomenna taas uudet kujeet...
Ajovalmistelujen lomassa syntyi taas myös pala maisemaa...