24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka
22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

Uusi rata

Lisää
20.07.2014 16:49 #24434 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Uusi rata
Tuo viimeinen kuva jossa näkyy tuo radan toiseksi viimeinen mutka. Sen kun ajaa ns sisämutkassa, niin siinä on varmasti sellainen kohta jossa tulee vielä ärräpäitä pääsemään. Nopea vasen, terävä oikea, nopea vasen. Voi olla vaarallinen yhdistelmä. (kiroilen jo valmiiksi)

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
21.07.2014 20:52 #24437 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Uusi rata
Rata valmistuu kovaa vauhtia ja Janisin tavoitteena on edelleen toimitus ensi viikolla eli tämän kuun loppuun mennessä. Radan maalaus ja punokset ovat vielä laittamatta.

Laskuri tuli viime viikolla Carsteenilta, joten radan pääkomponentit alkavat olemaan kasassa. Elokuun ekalla viikolla aloitetaan kaapelointiurakka, jos radan toimitus vain pysyy aikataulussa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
24.07.2014 09:12 #24444 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Uusi rata

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
24.07.2014 09:13 #24445 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Uusi rata

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
24.07.2014 09:17 #24446 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Uusi rata
Noh nyt tuli kuvia spämmättyä kertaheitolla taas reilumman puoleisesti. Sellasta se on ku on innostunut.
Mutta siinä on taas 13 tuoreinta kuvaa radasta. Rata pitäisi tulla tämän kuun lopussa ja jos elokuun aikana saataisiin kerholle paikat meitä miellyttävään kuntoon niin ehkä me voitais syyskuussa kehitellä jonkinsorttisia avajaisia ??? =)

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
29.07.2014 09:24 #24479 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Uusi rata
Radanosien rahti tulee 31.7 illalla tai 1.8 aamulla. Kolme latvialaista tulee kasaamaan radan ja rataan tehdään sen jälkeen osamerkinnät. Rahdin purkuun ja tilojen järjestelyyn otetaan apua vastaan. Tarkempi aikataulu selviää torstaina.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
31.07.2014 13:34 - 31.07.2014 13:35 #24492 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Uusi rata
Radan rahtikuljetus tulee huomenna 1.8 kello 12-17 välillä.
Viimeksi muokattu: 31.07.2014 13:35 tp.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.08.2014 07:18 #24493 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Uusi rata
Niin se rata kulkee








Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kaitsu

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.08.2014 16:45 #24494 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Uusi rata
Hui !

Kapeli ????

Toivottavasti ei ole kastunut !

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.08.2014 16:52 #24495 : pasihietala
Vastaus käyttäjältä pasihietala aiheessa Uusi rata
Kuiva ja jo kasassa Kotkassa. Kato naamakirjasta.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.08.2014 17:44 #24496 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa Uusi rata
Tässä muutamia kuvia. Rata on siis kasassa ja nyt jäljellä hienosäätö sekä osien merkinnät. Ensi viikolla alkaa kaapelointiurakka.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.08.2014 19:32 #24497 : midro98
Vastaus käyttäjältä midro98 aiheessa Uusi rata

Yly kirjoitti: Hui !

Kapeli ????

Toivottavasti ei ole kastunut !


Olisiko pitänyt laittaa Iisalmen Kuriirikuljetus asialle? :D

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.08.2014 19:38 #24498 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Uusi rata

Yly kirjoitti: Hui !

Kapeli ????

Toivottavasti ei ole kastunut !



kapeli ??? Ammattislangia ????

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
01.08.2014 20:42 #24500 : pasihietala
Vastaus käyttäjältä pasihietala aiheessa Uusi rata
Niin Tumppi se se on. Ei edes slangia.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
02.08.2014 05:34 #24501 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa Uusi rata

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Liitetiedostot:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.334 sekuntia