24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

Ajanotto tietokoneella

• ROCK€
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
12.11.2005 15:29 #3838 : ROCK€
Vastaus käyttäjältä ROCK€ aiheessa Re: Ajanotto tietokoneella

ROCK€ kirjoitti: Miksi tämä DS Racing ei olisi idioottivarma systeemi?

Kun kerran kenelläkään ei ollut erityisempiä kokemuksia DS Racingistä, niin päätin testata asian itse, jotta saataisiin tämäkin asia jaariteltua. Ostin siis Englannista, Pendleltä, DS Racingin systeemin nelikaistaiselle radalle (DS 300, DS 334 ja infrapunasilta DS 026). Paketti saapui eilen ja nyt olen testaillut sitä tämän päivän aikana. Tähän mennessä DS Racing on toiminut, mittaillut aikaa ja kierroksia ts. tehnyt kaiken sen, mitä olen odottanutkin eikä kierroksia ole ainakaan vielä jäänyt mittaamatta väliin. En väitä, että tämä vetäisi vertoja hyville tietokoneohjelmille, mutta ainakin se etu tässä on, että kaikki kilpailijat näkevät välittömästi isokokoiselta näytöltä ajat eikä tarvitse tulla tihrustamaan tietokoneruudulta omia tuloksiaan; tosin voihan joissakin ohjelmissa olla selkeät, isot numerot, jolloin monitorilta voi seurata helposti kisatapahtumia. Yhden päivän kokemuksen perusteella olen tyytyväinen DS Racingiin. Jos haluat tutustua DS Racingistä kertoviin nettisivuihin, hyviä linkkejä löytyy täältä:

www.punkjob.com/DS300/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• ROCK€
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
27.01.2006 20:41 #4319 : ROCK€
Vastaus käyttäjältä ROCK€ aiheessa Re: Ajanotto tietokoneella
Hankin DS Racingiin vielä Stop & Go Boxit. Nyt autot pysähtyvät kätevästi kilpailun päätteeksi. Lähdönkin saa ohjelmoitua siten, että se mahdollistaa ajajien omat lähtöreaktiot ts. virta tulee rataan jo hieman ennen kuin vihreä valo syttyy.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.514 sekuntia