24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka

ApuaApua?

Lisää
13.04.2008 15:11 #9033 : KaiR
Vastaus käyttäjältä KaiR aiheessa Re: ApuaApua?
Jos vain johto on poikki ja liitin pitäisi korvata...niin juota se moottorin virtajohto SUORAAN siihen liittimen paikalle ?

Niillä ajetaan millä huvittaa ja millä ei huvita niin annetaan olla.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
13.04.2008 17:36 #9035 : lordjw
Vastaus käyttäjältä lordjw aiheessa Ohjain
Tere!

Jos johdon kiinnike on katkennut metallista, niin hankalampi homma. Juottamaan ei oikein sovi, koska silloin ohjainosa ja pyöreä johdinosa eivät välttämättä enään sovi toisiinsa. Metalliliuskojen takaosiinkaan ei oikein voi juottaa, koska silloin ohjain ei enään sovi hyvin pyörimään, juotos takaosassa ottaa kiinni auton runkoon. Katso alakuva rakenteesta.

Scalen pyöreä ohjain on erittäin huono keksintö ja siihen on hankala saada varaosia. Ihme että autoratojen veteraanifirma suunnittelee tuotteisiinsa tällaista sekundaa.

Metalliliitokset kannattaa uusia. Scalen ohjain-varaosapaketissa ei tule mukana metalliliuska-johtosettiä. En tiedä saako sitä edes varaosana. Näppärä jätkä voi tietenkin ottaa kuparia vaikka 4,5V patterista ja leikellä ja taivutella varaosan kasaan itse.

Mulla on ylimääräinen liuskasetti, lähetän sen seuraavan tilauksen yhteydessä. Se jää ylimääräiseksi Scalen Viperista, johon tulen vaihtamaan kunnollisen ja toimivan NINCOn ohjaimen.

T: Julius

Helsingin Sanomat - Lyödään totuutta turpaan vuodesta 1889 lähtien.

• nandroid
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
13.04.2008 17:52 #9036 : nandroid
Vastaus käyttäjältä nandroid aiheessa Re: ApuaApua?
Moi,

sen varaohjaimen varaosanumero on W1564 "Guide blade and Wires" ja siinä mukana piuhat+ "metalliklipsut" ja se pyöreä ohjain ilman laahain pyörylää. Ainakin Pendlellä noita on. C8329 käy myös

• markku55
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
14.04.2008 05:52 #9037 : markku55
Vastaus käyttäjältä markku55 aiheessa Re: ApuaApua?
Käykö siis Nincon ohjain suoraan Scalen pitimiin?
Mikä on Nincon ohjaimen varaosanumero, ja tuleeko siinä mukana virtaliittimet ja laahaimet?

• Henkka768
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
14.04.2008 14:11 #9042 : Henkka768
Vastaus käyttäjältä Henkka768 aiheessa Re: Ohjain

lordjw kirjoitti: Tere!

Mulla on ylimääräinen liuskasetti, lähetän sen seuraavan tilauksen yhteydessä. Se jää ylimääräiseksi Scalen Viperista, johon tulen vaihtamaan kunnollisen ja toimivan NINCOn ohjaimen.

T: Julius

Kiitos Juliukselle jälleen kerran. Taitaa minulla loppua scalen autojen osto ,kun niin heikkoa tekoa tuntuvat olevan. Nincossa tuo rakennekki mitä kuvista olen katsellut niin paljon yksinkertaisempi mitä scalessa. Scaleen ,kun tarvinu ne valot änkeä niin tullut heikompi rakenne ja ei niin ykinkertainen ,kun Nincossa. Onneksi seuraavassa tilauksessa tulee Nincon auto niin pääsee siinäkin vertailemaan sitten eroja näitten välillä.

Markku! Nincon ohjuri tietonikkarilla 10,20e sisältää 4 laahainta . Varaosanumero 80104. Ulkomailta varmasti saa halvemmalla.

Lisää
15.04.2008 06:55 #9045 : oajmustang
Vastaus käyttäjältä oajmustang aiheessa ongelmia Scale ohjurin kanssa
Olen tilannut sekä ohjureita että johtosarjoja liittimineen Scalelta.
Heti, kun saan tavarat, ongelma saatavuuden kanssa loppuu.
Kunhan lähetys on käsillä, laitan tiedon, mistä tavaraa voi tilata.

Olen myös tiedottanut Suomen maahantuojaa ongelmasta näiden ohjureiden kanssa, saapi nähdä, miten tehdas reagoi. Luulisin, että uusi ohjuri aikanaan kehitettiin laahainlevyn vaihdon helpottamiseksi silmälläpitäen isäpoikayhdistelmiä, jotka jouluna ja muina suurina juhlapyhinä kaahaavat hullun lailla tunnin pari ja sitten unohtavat koko jutun. Eli siis autoratavalmistajan suurimmalle asiakasryhmälle, valitettavasti!

Olli

Lisää
15.04.2008 06:56 #9046 : oajmustang
Vastaus käyttäjältä oajmustang aiheessa ongelmia Scale ohjurin kanssa
Olen tilannut sekä ohjureita että johtosarjoja liittimineen Scalelta.
Heti, kun saan tavarat, ongelma saatavuuden kanssa loppuu.
Kunhan lähetys on käsillä, laitan tiedon, mistä tavaraa voi tilata.

Olen myös tiedottanut Suomen maahantuojaa ongelmasta näiden ohjureiden kanssa, saapi nähdä, miten tehdas reagoi. Luulisin, että uusi ohjuri aikanaan kehitettiin laahainlevyn vaihdon helpottamiseksi silmälläpitäen isäpoikayhdistelmiä, jotka jouluna ja muina suurina juhlapyhinä kaahaavat hullun lailla tunnin pari ja sitten unohtavat koko jutun. Eli siis autoratavalmistajan suurimmalle asiakasryhmälle, valitettavasti!

Olli

Sivu luotiin ajassa: 0.279 sekuntia