- Vastaanotettu kiitos 24
Iisalmi Enduro 2016 20.8.2016
- H.Virtanen
- Poissa
- Senior Boarder
-

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Näytää sille, että joudutaan ajamaan kolmessa ryhmässä, eli aika-ajo on pakko ajaa jo perjantai-iltana ja kisa on aloitettava aikaisin aamulla.
Silti menee lauantaina todella myöhään......noh eikös siitä enduroissa ole vähän, niin kuin kyse :cool:[/quote]
Juhokin ehtii Prismaan kun on kolme ryhmää!
H.Virtanen kirjoitti: ...onkos Martini väritys sallittu, sillä tuli aikoinaan ajeltua enduroita...?
Väritys sallittu, kunhan siinä ei lue tuota tuotteen/ firman nimeä. Siinä taitaa mennä raja lainsäädännön kanssa. Tai jos järjestävä taho haluaa pitää kiinni GT40:ssä käytetyistä väreistä niin sitten voi olla neuvottelutaidoille tarvetta

krp kirjoitti:
H.Virtanen kirjoitti: ...onkos Martini väritys sallittu, sillä tuli aikoinaan ajeltua enduroita...?
Väritys sallittu, kunhan siinä ei lue tuota tuotteen/ firman nimeä. Siinä taitaa mennä raja lainsäädännön kanssa. Tai jos järjestävä taho haluaa pitää kiinni GT40:ssä käytetyistä väreistä niin sitten voi olla neuvottelutaidoille tarvetta
Nyt kun aloittaa lahjomisen, niin saattaa mennä vaikka läpi !
Rööki ja viina yms mainoksia ei tosiaan voi olla monestakin syystä !!!
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
AIR kirjoitti:
Näytää sille, että joudutaan ajamaan kolmessa ryhmässä, eli aika-ajo on pakko ajaa jo perjantai-iltana ja kisa on aloitettava aikaisin aamulla.
Silti menee lauantaina todella myöhään......noh eikös siitä enduroissa ole vähän, niin kuin kyse :cool:[/quote]
Juhokin ehtii Prismaan kun on kolme ryhmää![/quote]
Eipä ole näkynyt Juhon ilmoittautumista

- H.Virtanen
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 24

- pasihietala
-
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 37
pasihietala kirjoitti: Pistäkkö Yly mutkin sinne jonon perälle. Jos saisin joukkueen kasaan.
Pistän !
Muistakaa tilata kori !
pasihietala kirjoitti: Pistäkkö Yly mutkin sinne jonon perälle. Jos saisin joukkueen kasaan.
Olisi edelleen hauska nähdä Taiska livenä !
Hinku olis kyllä kova lähteä ihan ajamaan, tai muuten vain aiheuttamaan pahennusta

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Taiska kirjoitti: Noh kuhan toi loppuvuoden seema mulle selviää (ihan seuraavan 4 viikon aikana). Niin katotaan miten noi aikataulut taipuu.
Hinku olis kyllä kova lähteä ihan ajamaan, tai muuten vain aiheuttamaan pahennusta
Koita nyt venyä !
Joulupukin olen nähnyt , sinua en ! ( Sitä Helsingin kisaa ei lasketa, koska en varmaan ole ollut paikalla Box12 kisan aikana

Yly kirjoitti:
Taiska kirjoitti: Noh kuhan toi loppuvuoden seema mulle selviää (ihan seuraavan 4 viikon aikana). Niin katotaan miten noi aikataulut taipuu.
Koita nyt venyä !
Joulupukin olen nähnyt , sinua en ! ( Sitä Helsingin kisaa ei lasketa, koska en varmaan ole ollut paikalla Box12 kisan aikana)
Jos kaikki taivaankappaleet on oikeassa järjestyksessä, niin Taiska on koko kansan nähtävillä Lappeenrannassa lauantaina!

R.O kirjoitti:
Yly kirjoitti:
Koita nyt venyä !
Joulupukin olen nähnyt , sinua en ! ( Sitä Helsingin kisaa ei lasketa, koska en varmaan ole ollut paikalla Box12 kisan aikana)
Jos kaikki taivaankappaleet on oikeassa järjestyksessä, niin Taiska on koko kansan nähtävillä Lappeenrannassa lauantaina!
Eli en vieläkään häntä tapaa !
Jalkapalloturnaus Danilla ! Muuten olisin tulossa ( höpö höpö )

Mut se mua ihmetyttää et miks Ylyllä on niin kova hinku tavata suomen surkein skaalakuski ???
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/