- Vastaanotettu kiitos 49
Iisalmi Enduro 2016 20.8.2016
Taiska kirjoitti: Noh just sain sen verran tietää että mun nimi poistuu seemasta ensiviikon jälkeen. Eli ehkä jo ensiviikolla tiedän tulevista työvuoroista jotain . Lisäksi kattelin että kisat on parittomana viikonloppuna eli Sannikin on äidillään silloin. Eli nyt on ihan 50/50 mahikset päästä mukaan.
Mut se mua ihmetyttää et miks Ylyllä on niin kova hinku tavata suomen surkein skaalakuski ???
No se pohtii josko sut vois ilmottaa Surkein autokuski TV-ohjelmaan mut haluaa nähdä todisteet ensin!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
AIR kirjoitti:
Taiska kirjoitti: Noh just sain sen verran tietää että mun nimi poistuu seemasta ensiviikon jälkeen. Eli ehkä jo ensiviikolla tiedän tulevista työvuoroista jotain . Lisäksi kattelin että kisat on parittomana viikonloppuna eli Sannikin on äidillään silloin. Eli nyt on ihan 50/50 mahikset päästä mukaan.
Mut se mua ihmetyttää et miks Ylyllä on niin kova hinku tavata suomen surkein skaalakuski ???
No se pohtii josko sut vois ilmottaa Surkein autokuski TV-ohjelmaan mut haluaa nähdä todisteet ensin!
Väärin ja väärin...
Ylyllä ei ole "pokkaa" lähteä Kotkan radalle haastamaan Taiskaa, se voisi pian hävitä, joten se yrittää houkutella Taiskan omalle kotiradalle - luottaa että siellä se ei Taiskalle häviä :evil:
Taiska kirjoitti:
Vuoden 2016 "huonoin skaalakuski" -titteli ajetaan tänä vuonna Iisalmessa. Titaanien taistelu Tuho vs. Taiska!
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Tumppi kirjoitti:
AIR kirjoitti:
Väärin ja väärin...
Ylyllä ei ole "pokkaa" lähteä Kotkan radalle haastamaan Taiskaa, se voisi pian hävitä, joten se yrittää houkutella Taiskan omalle kotiradalle - luottaa että siellä se ei Taiskalle häviä :evil:
Tuo on juurikin noin, koska en ole millään muulla radalla voittanut koskaan mitään.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Taiska kirjoitti: Mut se mua ihmetyttää et miks Ylyllä on niin kova hinku tavata suomen surkein skaalakuski ???
Ei kun minä en edelleenkään usko ,että olet oikeasti olemassa :mrgreen:
Lisäksi tykkään haasteista ja yksi suurimmista haasteista näyttää olevan sinun huokutteleminen kisoihin näin kauas pohjoiseen !
Täällä jääkarhut kävelee kaduilla
A. Salomaa Racing
17 teamia, joista 9 on jollain tavalla ilmaissut halunsa saada korin.
Great!!
Näitä tilattiin siis alkuperäisen 12 teamin tarpeen mukaan, joten tilatkaahan omanne ennenkun loppuu.
T.Jussi
Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Tilatkaa nyt ne korit, sillä Jussi varautui 14 teamiin, koska se oli alkuperäinen maksimi, mutta, koska tulijoita on enemmän, niin pakkohan ne on mukaan ottaa.
Viimeksi mukaan tulleet ovat korinsa tilanneet, eli jokainen voisi nyt aktivoitua ja tilata korin Neutrolta asap !!
Tilatkaa nyt ne korit, sillä Jussi varautui 14 teamiin, koska se oli alkuperäinen maksimi, mutta, koska tulijoita on enemmän, niin pakkohan ne on mukaan ottaa.
Viimeksi mukaan tulleet ovat korinsa tilanneet, eli jokainen voisi nyt aktivoitua ja tilata korin Neutrolta asap !!
Maalauksesta :
- Kaikki ikkunat on oltava kirkkaita. Rajattuna korissa oleviin viivoihin.
- Eturengasaukot läpinäkyvät tai leikattu auki.
- Korin leikkaus sääntö tulee tänne, sitten, kun ehdin hieman mittailla !
- Maalaus joko esikuvan mukaan tai muuten "hengen mukaisesti"
- Ensimmäisellä sivulla on värivarauksia. Pyritään siihen, että kahta saman väristä koria ei olisi.
Oliskohan se paha, jos jatkettaisiin sunnuntai aamuna kisaamista ?
Aika-ajoa ei voi ajaa perjantai-iltana. Kaikki ei ole ehkä vielä silloin asemissa.
Mukaan on tulossa sellainen legenda kaarti, että olisi ehkä mukava järjestää hieman aikaa myös asianpuhumiseen vuosien tauon jälkeen ?
Mielipiteensä saa kertoa ! Otetaanko se huomioon ? On sitten ihan eri juttu :smile:
Yly kirjoitti: Toisaalta, jos kisa on ohi klo 1.00, niin haittaako se ?
Mielipiteensä saa kertoa ! Otetaanko se huomioon ? On sitten ihan eri juttu :smile:
Kokemuksesta voin sanoo, että yhtämitaa vaan kisa, sitten saa nukkua vaikka puoleen päivään sunnuntaina. Saa lähtee kotio levänneenä.
ASR kirjoitti: Lisätään mun ja Aten tiimiin vielä Kouvostoliiton ulkomaalaisvahvistus Mikko Suoknuuti lisää. Kiitoksia meidän tiimin GM:lle että saatiin näinkin kallis sopimus tehtyä ja houkuteltua Mikko mukaan.
Se Kouvostoliittolainen taitaa nykyään olla Luumäki-Haminalainen , tuleva gonakuski.