24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka
22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

KoPSA Tulipalo

Lisää
03.09.2013 11:26 #21876 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa KoPSA Tulipalo

tp kirjoitti: Tila-asia ei ole juuri edennyt kesälomakauden takia, mutta syyskuun aikana pitäisi tulla kaupungin puolelta päätös tila-asiassa. Kun päätös saadaan tehtyä, niin tilat voivat olla nopeasti käytettävissä.


Ok, toivon mukaan saatte tilat ! Mulla on itellä 21*7metrinen tila odottamassa, joten sinne sitten ensi kesänä ISRA2009 rata ellei se Kotkaan matkaa :D

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
03.09.2013 11:52 #21877 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa KoPSA Tulipalo
Toivon kovasti että rata matkaa kotkaan ja mahdollisimman pian niin saataisiin taas toiminta pyörimään

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
09.09.2013 14:14 #21941 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa KoPSA Tulipalo
Nyt on sellainen tilanne että Kotkan kaupungilla on jokin suurempi kuvio meneillään, joka mahdollisesti vaikuttaa meidän toimintaan. On heitelty ilmoille että karhulassa voisi olla tila X jonka tietoja ei tarkemmin kerrota. Ja toinen mistä on käyty jotain epävirallista keskustelua on Kotkan saarella oleva Ankkuritalo.

Sen verran taustatutkimusta tuli tehtyä että Kaupungilla on Karhulassa vain 2 kiinteistöä. Toinen on vanha koulu joka on käyttökiellossa huonon sisäilman vuoksi. Ja toinen on vanha pumppulaitos Kymijoen varressa moottoritien reunalla. Pumppulaitoksella on ollut kaupungin bänditoimintaa ja nykyään joku yksityinen yirttäjä omistaa Studion niissä tiloissa.

Kotkan saarella oleva Ankkurikiinteistö on Stevekon entinen Ruokala/sosiaali/toimistotila. Siellä on paljon kaiken näköistä ja kokoista tilaa ja sen tulevaisuudesta ei ole kenelläkään tietoa. Mutta se on mitä ilmeisemmin siirtymässä kaupungin omistukseen. Ja sinne on alustavasti kaavailtu jotain luovien alojen toimintaa. Muutama bänditapahtuma ja taidetapahtuma tilassa on viime aikoina järjestetty.

Eli toinen noista saattais olla meidän tuleva tila. Noista Ankkuritalo olisi parempi.
Nyt vain katsellaan ja kuunnellaan, päätöksiä pitäisi tulla syyskuun aikana

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
09.09.2013 15:47 #21942 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa KoPSA Tulipalo
Hyppää Arin kyytiin ja tule katsomaan G7 SM-Kisoja Laihialle.

Olisi aikaa jutella kaikkea...mulla olisi muutama idea teille sinne Kotkaan.

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Taiska

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
09.09.2013 18:20 #21943 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa KoPSA Tulipalo
Valitettavasti tällä aikataulla en pääse. Mutta olis kyllä mielenkiintoista jutustella niitä näitä

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
25.09.2013 03:24 #22029 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa KoPSA Tulipalo

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
25.09.2013 14:23 #22032 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa KoPSA Tulipalo
Juu tai täällä on tuntunut olevan vähän jo muoti ilmiö nuo tuhopoltot. Niitä on ollu tossa karhulan alueella ja länsikotkan puolella. Muutamia kavereita on jo poliisin huostassa ja ainakaan sen jälkeen ei enää länsikotkassa ole tainnut mikään palaa. Karhulassa tuntuu palavan kuukauden välein jotain. Tän vuoden aikana tainut olla noin 10 (+-2) tuhopolttoa näillä nurkilla

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
25.09.2013 14:25 - 25.09.2013 14:33 #22033 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa KoPSA Tulipalo
Niin ja tosiaan tän kuun aikana kaupungin pitäisi tehdä jotain päätöksiä tilojen suhteen, mutta itse olen vähän epäileväinen sen suhteen että mitään uutta tietoa tultaisiin äkkiseltään saamaa. Myös seurakunnan ovia on kolkuteltu.
Odottavan aika on pitkää

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Viimeksi muokattu: 25.09.2013 14:33 Taiska.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
26.09.2013 11:37 #22035 : AIR
Vastaus käyttäjältä AIR aiheessa KoPSA Tulipalo
Kolkutelkaa ihmeessä enemmän niitä seurakunnan ovia!

Joskus aikoinaan ennen ARH:ta juttelin Helsingissä jonkun seurakunnan "päättäjän" kanssa ja hänen selvä viesti oli, että yleisellä tasolla seurakunnalla/seurakunnilla on helpompi löytää tilat toiminnalle kuin sen toiminnan tekijät/pyörittäjät + riihikuivaa.

Suomen mittakaavassa KoPSA on yksi niistä todella harvoista kerhoista, joissa on niitä tekijöitä. Tietty voi olla vaikeaa vakuuttaa esimerkiksi seurakuntaa tilojen antamiseen, mutta toisaalta seurakunta voisi jopa nähdä tarpeeksi pitkälle ja ymmärtää, että nuoriin tehdyt "investoinnit" yleensä maksavat itsensä takaisin.

-Antti
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Yly

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
26.09.2013 11:47 #22036 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa KoPSA Tulipalo
Olen yllättäen sotkenut lusikkani myös tähän soppaan !

Tomi on kartalla asiasta.

Katsotaan miten käy....

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
30.09.2013 16:40 #22056 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa KoPSA Tulipalo
Syyskuun "määräaika" kaupungin päätösten suhteen meni ohi. Yritetään vielä saada isoa pomoa kiinni tällä viikolla, jotta saataisiin tietoa, että missä mennään. Kotkan kolmeen seurakuntaan olen myös yrittänyt ottaa yhteyttä, mutta toistaiseksi seurakuntien suunnasta ei ole tullut mitään vastauksia.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
28.10.2013 18:12 - 28.10.2013 18:12 #22320 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa KoPSA Tulipalo
Kaupungin mahdolliset päätökset kestävät vielä useita kuukausia, joten joudumme etsimään vapailta markkinoilta tiloja. Tämä ei ole tietysti paras vaihtoehto jatkuvuuden kannalta, mutta yritetään tätä vaihtoehtoa. Tyhjiä tiloja Kotkassa riittää, joten nyt vain pitää löytää tarpeeksi edullinen tila, joka sopisi radalle.
Viimeksi muokattu: 28.10.2013 18:12 tp.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.11.2013 11:19 #22377 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa KoPSA Tulipalo
Niin se meilläkin oli Pääkapunkiseudulla, sitä tilaa oli ainakin pari tuhatta neliömetriä jaossa sekä srk:lla että kaupungilla (both Van/Hki) kun tuli aika lunastuksen ei niitä tiloja sitten missään ollutkaan.... vain lupauksia silloin kun on tarve...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
07.11.2013 16:30 #22436 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa KoPSA Tulipalo
Nyt on vähän valoa tunnelin päässä. Ja voidaan olla varsin toiveikkaita ja hyvillä mielin. Mutta vielä ei liputeta, huomenna pitäisi tulla tarkempia tietoja. Mutta uskaltaisin sanoa että nyt näyttää jokseenkin hyvältä. Katsotaan katsotaan.

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
08.11.2013 17:36 #22451 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa KoPSA Tulipalo
Kymin seurakunta on halukas tekemään meidän kanssa yhteistyötä, mutta valitettavasti seurakunnallakaan ei ole vapaita sopivia kiinteistöjä. Tammikuussa vapautuu yksi mielenkiintoinen vaihtoehto, mutta se on kaksi kerroksinen, jonka yläkerta on hyvällä liikepaikalla, johon otetaan ensisijaisesti kummankin kerroksen vuokraava taho.

Kotkan kaupungiltakin olen saanut virallisemman tiedon, että vapaita kiinteistöjä ei ole tarjolla. Kotkassa on paljon homekouluja, jonka takia terveelliset tilat ovat "kortilla". Toisaalta vapaita tiloja on kaupungilla, mutta niihin ei oteta vuokralaisia, vaan ne ovat vain myynnissä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 1.006 sekuntia