KoPSA Tulipalo
tp kirjoitti: Tila-asia ei ole juuri edennyt kesälomakauden takia, mutta syyskuun aikana pitäisi tulla kaupungin puolelta päätös tila-asiassa. Kun päätös saadaan tehtyä, niin tilat voivat olla nopeasti käytettävissä.
Ok, toivon mukaan saatte tilat ! Mulla on itellä 21*7metrinen tila odottamassa, joten sinne sitten ensi kesänä ISRA2009 rata ellei se Kotkaan matkaa
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sen verran taustatutkimusta tuli tehtyä että Kaupungilla on Karhulassa vain 2 kiinteistöä. Toinen on vanha koulu joka on käyttökiellossa huonon sisäilman vuoksi. Ja toinen on vanha pumppulaitos Kymijoen varressa moottoritien reunalla. Pumppulaitoksella on ollut kaupungin bänditoimintaa ja nykyään joku yksityinen yirttäjä omistaa Studion niissä tiloissa.
Kotkan saarella oleva Ankkurikiinteistö on Stevekon entinen Ruokala/sosiaali/toimistotila. Siellä on paljon kaiken näköistä ja kokoista tilaa ja sen tulevaisuudesta ei ole kenelläkään tietoa. Mutta se on mitä ilmeisemmin siirtymässä kaupungin omistukseen. Ja sinne on alustavasti kaavailtu jotain luovien alojen toimintaa. Muutama bänditapahtuma ja taidetapahtuma tilassa on viime aikoina järjestetty.
Eli toinen noista saattais olla meidän tuleva tila. Noista Ankkuritalo olisi parempi.
Nyt vain katsellaan ja kuunnellaan, päätöksiä pitäisi tulla syyskuun aikana
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Olisi aikaa jutella kaikkea...mulla olisi muutama idea teille sinne Kotkaan.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Odottavan aika on pitkää
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Joskus aikoinaan ennen ARH:ta juttelin Helsingissä jonkun seurakunnan "päättäjän" kanssa ja hänen selvä viesti oli, että yleisellä tasolla seurakunnalla/seurakunnilla on helpompi löytää tilat toiminnalle kuin sen toiminnan tekijät/pyörittäjät + riihikuivaa.
Suomen mittakaavassa KoPSA on yksi niistä todella harvoista kerhoista, joissa on niitä tekijöitä. Tietty voi olla vaikeaa vakuuttaa esimerkiksi seurakuntaa tilojen antamiseen, mutta toisaalta seurakunta voisi jopa nähdä tarpeeksi pitkälle ja ymmärtää, että nuoriin tehdyt "investoinnit" yleensä maksavat itsensä takaisin.
-Antti
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tomi on kartalla asiasta.
Katsotaan miten käy....
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kotkan kaupungiltakin olen saanut virallisemman tiedon, että vapaita kiinteistöjä ei ole tarjolla. Kotkassa on paljon homekouluja, jonka takia terveelliset tilat ovat "kortilla". Toisaalta vapaita tiloja on kaupungilla, mutta niihin ei oteta vuokralaisia, vaan ne ovat vain myynnissä.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.