- Viestejä: 1080
- Vastaanotettu kiitos 126
KoPSA Tulipalo
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
tp kirjoitti: Päivitystä tähänkin viestiketjuun. Maanantaina käydään katsomassa yhtä kaupungintilaan, joka saattaisi olla meidän käyttöön sopiva. Parin viikon sisällä tehdään päätös ES II kisan paikasta. Kisa siirretään, jos emme saa pikapuolin tilaa käyttöön, koska kilpailussa tarvittavien oheistoimintojen rakentaminen vaatii kuitenkin oman aikansa, vaikka rata olisikin kasassa.
Jatkoplääni olisi se, että jos SRC saa järkättyä SM kisat ISRA2009 radalla kuten on aikoinaan kaavailtu (joka oli se syy myöskin että SM kisat meni nopeassa tahdissa takas Hyvinkäälle) niin ajatus olisi pitää sitten Eurosarja II ISRA2009 radalla SRC:n pitämänä, ajankohta olisi ilmeisesti 3wiikkoa ennen SM kisaa! Eli siinä pläänissä Eurosarja II kisan päivä muuttuisi.
Jos tuo SRC plääni ei toteudu, niin sitten voisin pitää Eurosarja II kisan Palosaarella kalenterin mukaan, samaten SM kisan. Eurosarja IV kisa olisi sitten odottamassa Kotkaa..
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- SRC
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Nyt asia on Kotkan kaupungin tilapalvelun ja Nuorisotoimen päätettävänä. Toivomme tietysti asian nopeata käsittelyä. Tilan puolesta muutokset rajoittuvat vain yhden varaston purkamiseen ja oven rakentamiseen, jotka tehdään päivässä tai parissa.
Sijainnista sen verran, että tila on puolen kilometrin päässä rautatieasemasta ja bussipysäkki on talon vieressä, joten sinne on helppo tulla ilman autoakin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- vanttmi
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
maps.google.fi/maps?q=valkamakatu+3+kotk...g_sHTylzm3red_Q&z=17
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
-kaitsu
Auto tykkää, että sillä ajetaan.
finscale.livejournal.com/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Vellu
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
luulen että täältäpäin on myös teille tulossa uusia kerholaisia.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Onneksi olkoon !
Nyt sitten "scaala" SM:t Kotkaan heti tänä vuonna !!!
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Nyt kun joku vielä kertoo, missä ja milloin Eurosarja II ja Eurosport SM ajetaan! Tälla varmaan oli jotain vaikutusta siihen, vai kuinka?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Tuho Polttaja
-
- Poissa
- Expert Boarder
-
- Mämmikoura
- Viestejä: 329
- Vastaanotettu kiitos 135
www.kymensanomat.fi/Online/2010/07/31/Ho...ulipalossa/2010971/4
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.