24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka
22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

KoPSA Tulipalo

Lisää
24.01.2014 10:25 #23062 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa KoPSA Tulipalo
Päivitystä tähänkin viestiketjuun. Maanantaina käydään katsomassa yhtä kaupungintilaan, joka saattaisi olla meidän käyttöön sopiva. Parin viikon sisällä tehdään päätös ES II kisan paikasta. Kisa siirretään, jos emme saa pikapuolin tilaa käyttöön, koska kilpailussa tarvittavien oheistoimintojen rakentaminen vaatii kuitenkin oman aikansa, vaikka rata olisikin kasassa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
24.01.2014 11:15 #23063 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa KoPSA Tulipalo

tp kirjoitti: Päivitystä tähänkin viestiketjuun. Maanantaina käydään katsomassa yhtä kaupungintilaan, joka saattaisi olla meidän käyttöön sopiva. Parin viikon sisällä tehdään päätös ES II kisan paikasta. Kisa siirretään, jos emme saa pikapuolin tilaa käyttöön, koska kilpailussa tarvittavien oheistoimintojen rakentaminen vaatii kuitenkin oman aikansa, vaikka rata olisikin kasassa.



Jatkoplääni olisi se, että jos SRC saa järkättyä SM kisat ISRA2009 radalla kuten on aikoinaan kaavailtu (joka oli se syy myöskin että SM kisat meni nopeassa tahdissa takas Hyvinkäälle) niin ajatus olisi pitää sitten Eurosarja II ISRA2009 radalla SRC:n pitämänä, ajankohta olisi ilmeisesti 3wiikkoa ennen SM kisaa! Eli siinä pläänissä Eurosarja II kisan päivä muuttuisi.

Jos tuo SRC plääni ei toteudu, niin sitten voisin pitää Eurosarja II kisan Palosaarella kalenterin mukaan, samaten SM kisan. Eurosarja IV kisa olisi sitten odottamassa Kotkaa..

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • SRC
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
24.01.2014 12:44 - 24.01.2014 14:17 #23065 : SRC
Vastaus käyttäjältä SRC aiheessa KoPSA Tulipalo
x
Viimeksi muokattu: 24.01.2014 14:17 SRC.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
24.01.2014 13:57 #23066 : krp
Vastaus käyttäjältä krp aiheessa KoPSA Tulipalo
Kunhan noita päivämääriä nyt ei vain lähettäisi muuttelemaan... Ei varmaan helpota osallistumisia.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
27.01.2014 11:06 - 27.01.2014 13:02 #23083 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa KoPSA Tulipalo
Tänään kävimme katsomassa vanhassa lehtipainossa olevaa tilaa, joka täyttäisi ratatilavaatimukset täysin. Oheistoiminnot, kuten keittiö ja WC:t olivat myös heti tilan läheisyydessä. Sähköt ja ilmastointi (myös jäähdytys) ovat kunnolliset.

Nyt asia on Kotkan kaupungin tilapalvelun ja Nuorisotoimen päätettävänä. Toivomme tietysti asian nopeata käsittelyä. Tilan puolesta muutokset rajoittuvat vain yhden varaston purkamiseen ja oven rakentamiseen, jotka tehdään päivässä tai parissa.

Sijainnista sen verran, että tila on puolen kilometrin päässä rautatieasemasta ja bussipysäkki on talon vieressä, joten sinne on helppo tulla ilman autoakin.
Viimeksi muokattu: 27.01.2014 13:02 tp. Syy: Lisätty sijaintitietoja
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: krp, maasalo

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
27.01.2014 12:42 #23084 : krp
Vastaus käyttäjältä krp aiheessa KoPSA Tulipalo
Toivotaan parasta. Tämä olis vuoden paras uutinen toteutuessaan...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
27.01.2014 19:32 #23086 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa KoPSA Tulipalo
Toivotaan että toi tila nappaisi ja saataisiin asiat eteenpäin. Enkä näe lainkaan huonona että samassa kiinteistössä on jonkinmoinen edustussauna. Sen vois helposti vuokrata vaikka Jk endurancen päätteeksi. Noh nyt vain jännitetään mitä tuleman pitää

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • vanttmi
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
28.01.2014 20:37 #23095 : vanttmi
Vastaus käyttäjältä vanttmi aiheessa KoPSA Tulipalo
Joo-pa, olivat tilat vallan upeat. Toivottavasti lähtisi nyt homma etenemään kaikkinensa ... lounaskahvilakin samassa talossa, jonka kanssa voisi tehdä diiliä vatsan täyttämiseksi :).

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2014 07:32 - 05.02.2014 07:38 #23131 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa KoPSA Tulipalo
Puoli tuntia sitten sain tiedon, että tila-asia on varmistunut. Uuden tilan vuokrasopimus alkaa 1.3. Tila sijaitsee Hovinsaarella ns. Ympäristötalossa, joka on vanha Eteenpäin Sanomalehden kirjapaino.

maps.google.fi/maps?q=valkamakatu+3+kotk...g_sHTylzm3red_Q&z=17
Viimeksi muokattu: 05.02.2014 07:38 tp.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tumppi, krp, Tuho Polttaja, Yly, maasalo

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2014 08:52 #23134 : Kaitsu
Vastaus käyttäjältä Kaitsu aiheessa KoPSA Tulipalo
Hieno homma! Onnittelut!

-kaitsu

Auto tykkää, että sillä ajetaan.

finscale.livejournal.com/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • Vellu
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
05.02.2014 08:59 #23136 : Vellu
Vastaus käyttäjältä Vellu aiheessa KoPSA Tulipalo
LOISTAVAA JÄBÄT!,
luulen että täältäpäin on myös teille tulossa uusia kerholaisia.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2014 10:22 #23138 : Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa KoPSA Tulipalo
Huippua !

Onneksi olkoon !

Nyt sitten "scaala" SM:t Kotkaan heti tänä vuonna !!!

We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tumppi

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2014 13:58 #23141 : krp
Vastaus käyttäjältä krp aiheessa KoPSA Tulipalo
No niin, hieno homma! Kauan kesti mutta toivottavasti on odottamisen arvoinen juttu... no onhan se, ihan varmasti.

Nyt kun joku vielä kertoo, missä ja milloin Eurosarja II ja Eurosport SM ajetaan! Tälla varmaan oli jotain vaikutusta siihen, vai kuinka?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2014 14:46 #23142 : Tuho Polttaja
Vastaus käyttäjältä Tuho Polttaja aiheessa KoPSA Tulipalo
Hyvä jätkät! Tosin koputetaan puuta paikkavalinnan suhteen ja roskasäiliöt sun muut piiloon muutaman vuoden takaisten tapahtumien takia.

www.kymensanomat.fi/Online/2010/07/31/Ho...ulipalossa/2010971/4

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2014 15:29 #23143 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa KoPSA Tulipalo
Eurosarja II pyritään pitämään Kotkassa alkuperäisen aikataulun mukaan. Varalla on seuraava viikonloppu. Pääsemme näillä näkymin viikolla 9 hommiin. Tuo on meidän koulujen lomaviikko, joten ainakin osa oman kerhon väestä pääsee hommiin kokopäiväisesti. Talkookyselyitä on myös tullut ja tietenkin otamme kaiken avun vastaan, jotta pääsemme mahdollisimman pian ajamaan. Pyritään pitämään myös jonkinlainen kerhokisa, jotta rata tulee testattua kisaolosuhteissa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 3.298 sekuntia