- Viestejä: 625
- Vastaanotettu kiitos 99
KoPSA Tulipalo
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- vanttmi
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
On toi vaan hyvä homma jotta ratkesi tuo tilakysymys - tosiaan messevä paikka. Kauhurealismi iski, lukeekos tuossa Tompan karttalinkissa rakennuksen seinässä ARINA

Ei hätää, eikös siinä tainut kuitenkin toimia nykysin "99" -ruokapaikka.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tuho Polttaja kirjoitti: Hyvä jätkät! Tosin koputetaan puuta paikkavalinnan suhteen ja roskasäiliöt sun muut piiloon muutaman vuoden takaisten tapahtumien takia.
www.kymensanomat.fi/Online/2010/07/31/Ho...ulipalossa/2010971/4
Onkohan Juhon nimimerkillä ja näiden tapahtumien tietämyksellä jotain yhtäläisyyksiä mitä pitäis tietää??
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
No, tässä on tietysti poikkeustapaus, pääasia että rata saadaan pystyyn ja kisat pidetään.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
tavoite on edelleenkin että SM kisat ajetaan ISRA2009 radalla, SRC:n järjestämänä, asia varmistunee ensi viikolla.
- jos ne tilat löytyy ja vuokra on sitä luokkaa että ES2 ja SM tuloilla vuokra saadaan kuitattua, niin osoite on sitten Hyvinkää molemmissa kisoissa ja molempien kilpailujen ajankohta se mikä se on kalenteriin merkattu!
-- SM kisan jälkeen rata menisi sitten pakettiin ja suuntana Kotka (ellei sitten Mansen miehet tule rahojen kanssa sitä hakemaan... -tätä pidän tällä hetkellä epätodennäköisenä) Onhan meillä sitten toinen rata vielä jemmassa
-- tässä tilanteessa, tämän vuoden viimeinen sarjakisa ES4 olisi sitten Vaasan sijasta Kotkassa
Jos tuo tila ei sitten onnistukaan, niin sitten rata matkaa (näillä näkymin) Kotkaan ja ES2 on siellä kuten suunniteltu (=Pahulan kommenttien mukaan). Samaten SM kisa on kalenterin mukaan ja ilmeisesti sitten SRC:n "omalla" radalla, siinä tapauksessa saamani palautten mukaan toivottavasti RataMestari tekee hyvät työt ennen kisoja...
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Nyt on hyvin vahvasti sellainen tunne että tässä ollaan rakentamassa jotain todella hienoa.
Mahtava tunne. Kiitos kaikille tuesta ja myötämielisyydestä tämän koko prosessin osalta.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.