24.06.2026
EM-kilpailut, Kotka
22.07.2026
Warm Up 2, Kotka

KoPSA Tulipalo

Lisää
05.02.2014 16:32 #23145 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa KoPSA Tulipalo
Sellainen fiilis et tästä tulee viel jotain todella hienoa

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

  • vanttmi
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
05.02.2014 19:05 #23148 : vanttmi
Vastaus käyttäjältä vanttmi aiheessa KoPSA Tulipalo
Non niin,

On toi vaan hyvä homma jotta ratkesi tuo tilakysymys - tosiaan messevä paikka. Kauhurealismi iski, lukeekos tuossa Tompan karttalinkissa rakennuksen seinässä ARINA :-D :-D :-D

Ei hätää, eikös siinä tainut kuitenkin toimia nykysin "99" -ruokapaikka. :)

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
05.02.2014 19:08 #23149 : R.O
Vastaus käyttäjältä R.O aiheessa KoPSA Tulipalo

Tuho Polttaja kirjoitti: Hyvä jätkät! Tosin koputetaan puuta paikkavalinnan suhteen ja roskasäiliöt sun muut piiloon muutaman vuoden takaisten tapahtumien takia.

www.kymensanomat.fi/Online/2010/07/31/Ho...ulipalossa/2010971/4


Onkohan Juhon nimimerkillä ja näiden tapahtumien tietämyksellä jotain yhtäläisyyksiä mitä pitäis tietää??

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.02.2014 06:09 #23150 : midro98
Vastaus käyttäjältä midro98 aiheessa KoPSA Tulipalo
Eli olisiko Eurosarja II 21.3.2014-23.3.2014 Kotkassa

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.02.2014 06:18 #23151 : krp
Vastaus käyttäjältä krp aiheessa KoPSA Tulipalo
Jes!!! KIVITALO!!! :-D

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.02.2014 06:21 #23152 : krp
Vastaus käyttäjältä krp aiheessa KoPSA Tulipalo
Toivotaan että alkuperäinen viikonloppu Eurosarjan osalta pitää. Seuraavana viikonloppuna on SSH malliautosarjan päätöskisa Hämeenlinnassa. Nykyisellään varmaan kannattaa välttää näidenkin välisiä päällekkäisyyksiä...

No, tässä on tietysti poikkeustapaus, pääasia että rata saadaan pystyyn ja kisat pidetään.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.02.2014 07:08 #23153 : tp
Vastaus käyttäjältä tp aiheessa KoPSA Tulipalo
Olin huomannut malliautokisat ja pyrimme siihen, että ES II kisa pidetään 21-23.3.2014. Varapäivät ovat viikon tuon jälkeen ja ei sitä oikein voi siirtää toista viikkoakaan, kun muuten ES II ja SM-kisojen väli jää aika pieneksi.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: krp, midro98

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
07.02.2014 07:33 - 07.02.2014 07:33 #23160 : Tumppi
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa KoPSA Tulipalo
Niin ei tässä vielä hotellia ja lentolippuja kannata varata Eurosarja2 kisan suhteen...

tavoite on edelleenkin että SM kisat ajetaan ISRA2009 radalla, SRC:n järjestämänä, asia varmistunee ensi viikolla.
- jos ne tilat löytyy ja vuokra on sitä luokkaa että ES2 ja SM tuloilla vuokra saadaan kuitattua, niin osoite on sitten Hyvinkää molemmissa kisoissa ja molempien kilpailujen ajankohta se mikä se on kalenteriin merkattu!

-- SM kisan jälkeen rata menisi sitten pakettiin ja suuntana Kotka (ellei sitten Mansen miehet tule rahojen kanssa sitä hakemaan... -tätä pidän tällä hetkellä epätodennäköisenä) Onhan meillä sitten toinen rata vielä jemmassa :o
-- tässä tilanteessa, tämän vuoden viimeinen sarjakisa ES4 olisi sitten Vaasan sijasta Kotkassa

Jos tuo tila ei sitten onnistukaan, niin sitten rata matkaa (näillä näkymin) Kotkaan ja ES2 on siellä kuten suunniteltu (=Pahulan kommenttien mukaan). Samaten SM kisa on kalenterin mukaan ja ilmeisesti sitten SRC:n "omalla" radalla, siinä tapauksessa saamani palautten mukaan toivottavasti RataMestari tekee hyvät työt ennen kisoja...
Viimeksi muokattu: 07.02.2014 07:33 Tumppi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
07.02.2014 18:16 #23163 : Taiska
Vastaus käyttäjältä Taiska aiheessa KoPSA Tulipalo
Nyt on vähän alustavia suunnitelmia tehty. Ja tulevaisuus tuntuu erittäin positiiviselta. Toki aina on mahdollista että jokunen takaisku matkaan mahtuu mut nyt ne on tehty voitettaviksi.

Nyt on hyvin vahvasti sellainen tunne että tässä ollaan rakentamassa jotain todella hienoa.
Mahtava tunne. Kiitos kaikille tuesta ja myötämielisyydestä tämän koko prosessin osalta.

Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 2.613 sekuntia