- Viestejä: 154
- Vastaanotettu kiitos 29
ISRA news
Linkki delekaatti palaverin pöytäkirjaan löytyy NEWS alta.
Pääaiheet:
-mossetin touring rungosta on löytynyt kahta eripituista sivulevyversiota, sivulevyille tullaan antamaan minmax rajat
-RedFox ES24 korista on kahta eriversiota, MM-kilpailuissa vain suorakeulaiset korit ovat sallittu
t.Kapa
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
karisi kirjoitti: isra-slot.com/index.html
Linkki delekaatti palaverin pöytäkirjaan löytyy NEWS alta.
Pääaiheet:
-mossetin touring rungosta on löytynyt kahta eripituista sivulevyversiota, sivulevyille tullaan antamaan minmax rajat
-RedFox ES24 korista on kahta eriversiota, MM-kilpailuissa vain suorakeulaiset korit ovat sallittu
t.Kapa
Käsittämätöntä sähläilyä myös ISRAn päättäjien puolelta tämä asia. Ko. runko olisi pitänyt hylätä ajat sitten, koska valmistaja ei pysy antamassaan mallissa jonka on aikanaan saanut viekkaudella ja vääryydellä "tyyppihyväksyttyä" :!:
Toivon mukaan Suomen ns. pro -kuskit eivät tule käyttämään tämän runkomallin porsaanreikiä "hyväkseen" Suomen kisoissa vaan pysyvät alkuperäisessä mallissa, jos sellaista nyt edes enää on. Tämä asia nousee myös PA lajiryhmän listoille ja joudutaankin nyt pohtimaan kauanko odottaa ISRAn päätöstä ja millainen se saattaisi olla.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tämä lienee edelleen se hyväksytty kori? Tässä ainakin keulalinja näyttäisi olevan 90 asteen kulmassa kylkiin nähden. Jos väärästä mallista löytyy kuva niin kenties sekin kannattaa linkittää tähän niin tietää välttää hankkimasta kyseisiä koreja.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
MF kirjoitti: isra-slot.com/onewebmedia/RedFox-body3.jpg
Tämä lienee edelleen se hyväksytty kori? Tässä ainakin keulalinja näyttäisi olevan 90 asteen kulmassa kylkiin nähden. Jos väärästä mallista löytyy kuva niin kenties sekin kannattaa linkittää tähän niin tietää välttää hankkimasta kyseisiä koreja.
Tere,
tarkoittaako toi Kapan kommentti siis sitä että tuota uutta tämän vuoden RedFox ES24 koria olisi kahta erilaista ? Itse tosiaan luulin että se toinen on se "vanha" malli :oops: joten mahdollisesta "laittomasta" versiosta oliskin myös hyvä saada kuva tänne... en ite ole moiseen törmännyt tai osannut edes Fasesta kattoa..
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Sporttikorin eri versiot kuulostaa myös aika hassulta. Toivottovasti ISRA:n sivuille tulee nopeasti kuva laittomasta mallista. RedFoxin korit ovat hieman hankalia erottaa, koska niillä ei ole selviä tyyppinumeroita painettuna aihioon.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Hi Anders/Emilia,
Could you please send this on to the other ISRA delegates.
I arrived at Rogers raceway yesterday for this weekends first ISRA warmup. Gugu, Riccardo & Peter Krcil are also here.
I ran a lot of laps on the track, and can report that it is definitely a great track for a ISRA race. Lap length is long, with Production laps about 6.2 seconds and 24th Euro around 4.8
Track surface is great, and smooth, all lane colors are marked clearly. Even though the track is new, I am not noticing any guide wear, so preparation of the slot is very good for a new track. Braid is also nice and smooth, and braid depth to me seems very consistent.
Power is 12.6 volts, and is very consistent. I did not feel any dropoffs lane to lane.
The track drives well, and is not as easy to learn as last years track as it has several parts where the car is coming towards you or going away for you, so it is very technical, and a lot of fun to drive on.
Only criticism so far is that the track sidewalls are very low, so it is very easy for cars to go onto the floor. Roger is considering making the walls taller to help this.
Everything else is good. Venue is very large, will be no problem with pit spaces. Most pit spaces will be around the perimeter of the building, so there will be no issues accessing your pit space, and everyone will be right there in the same room as the track. With all the tracks he has setup inside the building right now he has over 100 pitspaces, so there will be no issues there.
I will take some photos today inside the raceway today.
If you have any questions let me know.
Chris.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Pitääkö sitä hinkata vai onko se kielletty ?
www.isra-slot.com/
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kun ei nuita maailman parheitten kisoja tule kierrettyä, niin tää on vaan arvaus, mutta lienee kiellettyä hioa materiaalia pois, niinkuin kaiketi taitaa olla kielletty myös JK x25 rungon alapuolelta hiomalla tasoittaa se kohta mistä bite bar menee siintä yläpuolelta. Kuka EI ole hionut tasaseksi huutakoon hep...
Asiasta hankalaa tekee se, että tarpeeksi pienillä pyörillä kun muutaman illan ajelee, niin kuluuhan se niinkin tasaiseksi ja sitten sitä ei voi kieltääkään kun on ajon jäljiltä?
-eemeli-
hep, naputtelin suoraksi vasaralla
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kuva ja teksti ovat kieltämättä ristiriitaiset, mutta minä ymmärtäisin asian, että asia on kielletty ja erityisesti noihin paikkoihin kiinnitetään huomiota.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kaikki delegaatit ( nyt käynnissä olevien chicago MM:n osallistuvien maiden edustajat )
Kannattivat Suomea.
Backup Kiova.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
karisi kirjoitti: Suomeen saataisiin 2018 ISRA maailmanmestaruuskilpailut.
Kaikki delegaatit ( nyt käynnissä olevien chicago MM:n osallistuvien maiden edustajat )
Kannattivat Suomea.
Backup Kiova.
Ahas, aikas rohkee veto, taisi Tomi ilmoittaa että se ei ainakaan pysty Kotkan puolesta sitoutumaan ko. hankkeeseen...eli jonkun muun pitäisi tehdä jotain ?
Epäilen että just nyt Suomesta ei pakosta löydy tähän kisaan sitoutunutta porukkaa, kisat olisi kahden vuoden päästä eikä mitään suunnitelmia "?" muuta kuin Kotka ja jos ei pysty sitoutumaan, niin onkokaan meillä mitään muita potentiaalisia tällä hetkellä ??
Kannattaa pohtia tää viikko, siellähän on lauantaina seuraava paltsu, jossa kannattaa paikka vapauttaa ensi sijaisesti muualle, jos selvää suunnitelmaa ei tällä viikolla kukaan missään saa aikaiseksi

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Mutta eikö anomukset pitäisi toimittaa etukäteen eli halutaanko vain että ei tarvitsisi myöntää Ukrainaan?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.