ISRA news
R.O kirjoitti:
Tumppi kirjoitti: Ilmeisesti tuo tilinro on vielä voimassa, muutokset on menossa mutta Kirjanpitäjämme sekä Talousjohtajamme Hapa ei ole vielä ilmoittanut uutta tilinumeroa
www.autorataharrastajat.fi/?Yhteystiedot
Sinne voi maksaa ISRA2018 "sponsorointiin" tarvittavat rahat - viitteeksi tuo ISRA2018 - jos sinne kilahtaa tällä viikolla 5000€ niin anomus on Chicagossa Lauantain kokouksessa :shock: Kerätään ne loput rahat sitten kahden vuoden aikana. Rata layout suunnitelma lähtee ensi viikolla matkaan, ideaa tilasta ja paikasta on. Kisapaikkana tulisi olemaan Vaasa - suorat lennot sekä Helsingistä (Vantaa) että Tukholmasta (Arlanda) useita päivässä.
Noh, siitä sitten vain hommiin, " Alea iacta est " :smile: Jos 5k€ ei tule täyteen niin rahat palautetaan !
Rahoittajaksi musta ei ole mutta jos kisat saa Vaasaan, niin varmasti rataa kasaamassa/purkamassa!
Thx, kaikki apu on tarpeen.
Tuon rahoituksen kautta on tarkoitus myös sitouttaa porukkaa, sekä varmistaa muutamat perusasiat matkaan, jos ei pysty sitoutumaan niin ei kannata mitään suunnitellakaan
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
krp kirjoitti: Uuden radan rakentamistarve taitaa viedä pohjan pois koko hankkeelta? Projekti kasvoi juuri uusiin sfääreihin...
Sfääreistä en tiedä, mutta eiköhän vuoden aikana radan saa aikaan, kun saa ensin pienen pääoman hankkeelle...
Mitä tähän hankkeeseen osallistumalla saa:
- varmistetaan että MM 2018 on Suomessa --> tavoitteita
- uusi rata Suomeen (korvannee vanhan mutta silti tervetullut)
- näkyvyyttä lajille ja luultavasti myös uusia harrastajia
- kaiken järjen mukaan rahansa takaisin koska tämä on lähinnä "takuusumma" tai "laina" millä päästään alkuun
Jos vähänkään harkitsette osallistumista 2018 MM:iin, oli ne missä tahansa, niin tämähän on puhdasta tuloa kun matkakustannukset pienenee?
2 vuotta aikaa hommata sponsorit kalustolle. Joka on muuten helpompaa kun ajamaan oppiminen.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Taiska kirjoitti: Kerrankin mulla vois olla saumaa päästä arvokisoihin.
2 vuotta aikaa hommata sponsorit kalustolle. Joka on muuten helpompaa kun ajamaan oppiminen.
Saattaa vielä tyssätä järjestäjämaan rajoitettuun osallistujamäärään..

(Edit: Produssa vissiin ei ollut rajoituksia osallistumisissa?)
Edelliset 2009 huomioiden ei varmastikaan tule ongelmia ajaa mitä luokkaa vain haluaa, viimeksikin oli puheet monilla kovat mutta Ilmo hetkellä sitten tuli monille niitä perinteisiä esteitä... .muksuja piti tehdä, kerhosta hakea ja kouluun viedä
Mikäli 2018 kisat Suomessa sattuvat viikolle 41, ja GSW-messut jatkossakin ovat viikon 42 viikonloppuna, niin minä olen viikon 40 palkattomalla lomalla ja viikon 41 syyslomalla. Kirjallinen anomus tuosta lähtee työnantajalle ensi maanantaina heti aamulla mikäli aihetta ilmenee. Viikon palkka on minulle koko lailla paljon fyrkkaa, mutta koen asian tärkeäksi. Se noste, minkä tämä tuo kotimaiselle järkevälle harrasteelle, on minusta vähintään tuon arvoinen asia.
Rahaa en pysty projektiin juurikaan sijoittamaan. Mutta jos minä saisin huntin haalittua kasaan tähän tarkoitukseen, niin löytyskö 30 muuta jotka pystys samaan ja 10 joilla olis pinkka paremmin kuosissa, esmes 200 euron edestä? Olisko se projektin starttimaksu siinä? Joskos tuo tilinumeroasia selkiää perjantaihin mennessä, niin käyn sitten verkkopankin kautta.
Yksinelänäjä voin käyttää aikani koko lailla kuten itse haluan, joten sen puitteissa messissä, jos vain kykynen kustantamaan olemiseni tarvittavissa paikoissa.
Olen tässä hetken poissa datayhteyksein ääreltä, mutta varmaan perjantaina iltasella jälleen jollakin tapaa kuvioissa.
-eemeli-
Kun ISRA MM-kisaan on nykyään ilman rankingnumeroa miltei mahdoton päästä ajamaan muuta kun produn tai isoon sporttiin on vaikea päästä, niin joskus näinkin jonkun ehdotuksen joka mun mielestä olis hyvä saada käyttöön. Kaikki saavat ajaa produn kuten tähän asti ja jokainen saa osallistua kaikkien muidenkin luokkien aika-ajoon josta sitten 120 kuskia itse kisaan.
Tuossa olisi hyviä puolia mielestäni paljon:
- Uusia naamoja pääsee kisoihin, harva lähtee pelkkää produa ajamaan jos ei henkilökohtaisiin luokkiin voi osallistua.
- Ei tarvitse arpoa kuukausi tolkulla kuka saa osallistua mihinkäkin luokkaan
- Osallistumismaksuja saanee enemmän
- Aika-ajon jälkeen on täydet erät varmasti, (nyt ilmeisesti Chicagossa piti olla maksimi määrä mutta silti on tyhiä eriä?)
- Pelkässä aika-ajossa muutama kymmenen kuskia enenmmän ei pidennä viikkoa juurikaan
- Jos aika-ajosta ei pääse 120 joukkoon, niin se on oma häpeä.
Ai niin, minähän voin päästä ISRA kisoihin mukaan vain järjestelyorganisaation jäsenenä. Kun mulla ei ole sitä ranking numeroa, en voi osallistua kilvanajoon, joten en saa pisteitä joilla saisi ranking-numeron...
Tuskinpa tulee Italiaan lähdettyä ajamaan pelkästään Produa. No toisaalta ne kisathan onpi tarkoitettu maailman parhaille kuskeille, joten on ihan hyvä, etten ole joukossa tunaroimassa

Sinällään Riston esittämä ajatus kuulosti ihan viksulta. Tarpeeksi mekkitilaa vaan niin vot, mahtuu lisää yrittäjiä ja kisaorganisaation tulovirta kasvaa, mikä ei ola pahaksi.
-eemeli-
Ainoa poikkeus oli Tsekin viime vuoden kisa, jossa tosiaan oli enempi kuin 120 kilpailijaa per luokka ilmoittautunut. Johtuen siitä että lähialue omalta osaltaan kerää paljon enempi osanottajia... Varmaan sitten ainoa kisa jatkossakin jossa tuo 120 on aina haaste... MM kisat pitäs olla kovat kisat, niin kuin ne onkin sen 60 parhaan osalta, ikävä kyllä se loppu porukka on sitten muuten vain kisoissa - kivaa kilvan ajoa jne...mutta ei tosissaan kisaa ajamassa muuta kuin oman erän kuskien kanssa, jos aina niidenkään kanssa.
Tumppi kirjoitti: ei Jenkkien kisaan mitään tunkua ole ollut missään vaiheessa, ainakaan mun tietääkseni, samanlaista turhaa meteliä kuin Suomen ISRA2009 kisojen aikana...
Ainoa poikkeus oli Tsekin viime vuoden kisa, jossa tosiaan oli enempi kuin 120 kilpailijaa per luokka ilmoittautunut. Johtuen siitä että lähialue omalta osaltaan kerää paljon enempi osanottajia... Varmaan sitten ainoa kisa jatkossakin jossa tuo 120 on aina haaste... MM kisat pitäs olla kovat kisat, niin kuin ne onkin sen 60 parhaan osalta, ikävä kyllä se loppu porukka on sitten muuten vain kisoissa - kivaa kilvan ajoa jne...mutta ei tosissaan kisaa ajamassa muuta kuin oman erän kuskien kanssa, jos aina niidenkään kanssa.
Epäilen kovasti, että ensi vuoden Italian kisaan on halukkaita enemmän kun säännöt mahdollistaa. Kun kaikki saisi osallistua aika-ajoon ja siitä tietty määrä itse kilpailuun, niin jokainen saa saman mahdollisuuden osallistua ja saataa karsiutua joku semmonen jonka vauhti ei ehkä oo ihan riittävää.. Voidaan ottaa formuloista tuttu 107% sääntökin käyttöön niin saadaan kovatasoiset kisat aikaan
Tumppi kirjoitti: ...
...
Sinne voi maksaa ISRA2018 "sponsorointiin" tarvittavat rahat - viitteeksi tuo ISRA2018 - jos sinne kilahtaa tällä viikolla 5000€ niin anomus on Chicagossa Lauantain kokouksessa :shock:
...
...
Noh, siitä sitten vain hommiin, " Alea iacta est " :smile: Jos 5k€ ei tule täyteen niin rahat palautetaan !
Kovin on hiljasta ollut muutama yhteydenotto toki, jotkut haluaa että kisat olisi Suomessa, kaukana ollaan vielä tuosta 5k€ projektibudjetista..
Kolme kaveria on sitoutunut tuohon á500€/kpl, eli 1500€ voisi olla kasassa, tilitys tulee olla tehtynä Joulukuun 2016 aikana, ei myöhemmin, ennen tilitystä odotetaan vielä ohjeita kuinka asia tehdään. Kyseessä on sijoitus joka toteutuessaan maksetaan takaisin 1:1, jos homma ei toteudu niin rahat palautetaan.
Jos sitten sitoumuksen jälkeen rahoja ei tule eikä korvaavia tahoja, niin ilmoitan ISRA delegaateille 2017 Tammikuussa että vedän anomukseni pois, joten tässä haetaan VAIN vakavamielisiä sitoutujia ko. projektiin :!: Tässä tilanteessa kaikkien rahat palautetaan 1:1.
Ja sitovat ilmoitukset tulee olla Perjantai iltaan mennessä, muuten koko anomusta/täydennystä siellä ei ole lauantain kokouksessa ja täten kisat ilmeisesti menee Kiovaan :shock:
:!:
Mukana menossa ISRA2018 projekti: saldo :arrow: 6700+€ ...
- Tumppi (1:1), Kimmo (1:1), Yly (1:1), Atte (1:1), LeoP (2:5), JuhaL (3:5), HarriN (1:1), HeikkiV (1:1), TomiP (1:1), JuhoS (2:5), VMK (1:1), AIR (1:1), KajN (1:1), KaiK (1:1), AJP (1:1), ...
- Neutro "?" - jäi epäselväksi...
- ahietalahti
- Poissa
- Gold Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 161
Hiatamiähen Halapamatkat.
~Kun mikään ei toimi, mutta kaikki järjestyy~