ISRA news
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tuossa näköjään J-tankojen avulla saa sivusuuntaan joustoa ja sitä vielä säädettyäkin. Onko meidän sallittava tuo ensi vuodelle? ´Tiedän olevani kehityksen jarru, mutta kannatan systeemiä, jossa ainakin kahtena peräkkäisenä vuonna on mahdollisimmat samat sallitut palikat. Minulle tuo ei ole yhtään paha rasti vaikka kokeilla kolmea uutta runkoa joka vuosi, mutta harrasteensa alkutaipaleella olevalle voi olla liikaa tekemistä, jos pitää joka vuosi tehdä paljon sellaista perusduunia kuin ostaa 5 uutta runkoa ja kokeilla miten ne pitäsi rakentaa.
Lienen ainoa, joka on huolestunut siitä, että jos joka vuosi kierrosajasta putoaa kymppi pois, ollaan 10 vuoden kuluttua hankalassa tilanteessa.
Mossetin isänmaallisuus-runko vaikutti tukevammalta kuin JK X25 ja sitä kautta mahdollisesti hyvältä vaihtoehdolta. Vielä en ehtinyt aloittaa rakentamista...
JK X25:een on myös joidenkin moottoreiden juottaminen huolella keljua.
-eemeli-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Eiköpähän tuo mahda olla ihan selkeästi parempi, tuskinpa muuten olisi markkinoille tuotu. Saattaa vaikuttaa rengasvalintoihinkin; arvaan että tuolla saa helpommin eri keleihin passelin auton tehtyä kun on enemmän varioitavaa.
Varmaankin tarvitaan aika äkkiä tieto sallitaanko ensi vuodelle? Ohjaa valintoja, ei tulis niin kiirus... (ja ensi vuoden säännöt kanssa tarttis saada aika pian pakettiin, samasta syystä)
-eemeli-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Chicagossä ei missään luokassa ollut 120 kuskia ?
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Yly kirjoitti: Kuinka tuo järjestäjämaan osallistujien määrä menee ? Onko se rajoitettu vaikka kisa jäisi "vajaaksi" ?
Chicagossä ei missään luokassa ollut 120 kuskia ?
Ihan sata varma en ole noista tulkinnoista... 104 asti saa täyttää? - jossain vaiheessa 120..
Suurin ulkkarijoukkue vs. kotijoukkue:
- Jenkeissä oli suurin ulkkariporukka ES24 luokassa 15 Latvian kuskia, Jenkkejä oli 24, yhteensä 104 kuskia ilmoittautu - viivalla 103.
- Prahassa 120 kuskia, 13 Tsekkiä - 15 Jenkkiä
jos nyt oikein katoin...
Eli jos haluaa varmistaa paikkansa Suomen ISRA2018 kisoissa niin voisin olettaa että ensi vuonna ajamalla Italiassa jokaisessa luokassa vaikkapa 50 sakkiin, niin sillä varmaankin saa riittävän korkeen numeron, eikä tartte jännittää mahtuuko vai ei...
Se miten tuota tulkitaan on sitten ihan eri juttu.... siinä tilanteessa kun esmeks ulkkareita on tulossa 100 .. olettaisin että siinä tilanteessa on sallittua ottaa se 120 kuskia "?" näinhän se oli ikään kuin Prahassa..
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Ilmoittautumiset sitten aikanaan tulee vastaanottamaan joku ISRA delegaatti systeemi, näin ovat päättäneet tulevaisuuden ilmot menevän, varmaan tuota kuviota opettelevat ensi vuoden kisojen aikana ja nähdään miten se sitten toimii.
- sen jälkeen sitten katotaan kuka pääsee kisaan ja kuka ei, ja jos ei ole ilmoittautunut tuohon kesäkuun loppuun mennessä, niin silloin ei ole sitten mitään asiaa kisoihin - vaikka tilaa olisikin, näin olen ymmärtänyt byrokratian... taitaa muutamille Suomalaisille olla tiukka paikka tuo koska eivät osaa ajoissa muutenkaan ilmoittautua


Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Luulisi sen 3 x 16 kuskin osanottomaksut olevan ihan tarpeeseen ?
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Tumppi kirjoitti:
Yly kirjoitti: Kuinka tuo järjestäjämaan osallistujien määrä menee ? Onko se rajoitettu vaikka kisa jäisi "vajaaksi" ?
Chicagossä ei missään luokassa ollut 120 kuskia ?
Eli jos haluaa varmistaa paikkansa Suomen ISRA2018 kisoissa niin voisin olettaa että ensi vuonna ajamalla Italiassa jokaisessa luokassa vaikkapa 50 sakkiin, niin sillä varmaankin saa riittävän korkeen numeron, eikä tartte jännittää mahtuuko vai ei...
Ongelma tuossa vaan on että päästäkseen ajamaan Italiaan kaikki neljä luokkaa niin siihen pitäisi varmaan olla hyvä Isra-Ranking numero.. Yhtä helppo opiskelijan on työllistyä kun pitäisi olla työkokemusta päästäkseen töihin mutta töihin ei pääse keräämään sitä työkokemusta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
R.O kirjoitti:
Tumppi kirjoitti:
Yly kirjoitti: Kuinka tuo järjestäjämaan osallistujien määrä menee ? Onko se rajoitettu vaikka kisa jäisi "vajaaksi" ?
Chicagossä ei missään luokassa ollut 120 kuskia ?
Eli jos haluaa varmistaa paikkansa Suomen ISRA2018 kisoissa niin voisin olettaa että ensi vuonna ajamalla Italiassa jokaisessa luokassa vaikkapa 50 sakkiin, niin sillä varmaankin saa riittävän korkeen numeron, eikä tartte jännittää mahtuuko vai ei...
Ongelma tuossa vaan on että päästäkseen ajamaan Italiaan kaikki neljä luokkaa niin siihen pitäisi varmaan olla hyvä Isra-Ranking numero.. Yhtä helppo opiskelijan on työllistyä kun pitäisi olla työkokemusta päästäkseen töihin mutta töihin ei pääse keräämään sitä työkokemusta.
Siis häh

Ei kai ulkomailta tulevia rajoiteta ?
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Yly kirjoitti:
R.O kirjoitti:
Tumppi kirjoitti:
Yly kirjoitti: Kuinka tuo järjestäjämaan osallistujien määrä menee ? Onko se rajoitettu vaikka kisa jäisi "vajaaksi" ?
Chicagossä ei missään luokassa ollut 120 kuskia ?
Eli jos haluaa varmistaa paikkansa Suomen ISRA2018 kisoissa niin voisin olettaa että ensi vuonna ajamalla Italiassa jokaisessa luokassa vaikkapa 50 sakkiin, niin sillä varmaankin saa riittävän korkeen numeron, eikä tartte jännittää mahtuuko vai ei...
Ongelma tuossa vaan on että päästäkseen ajamaan Italiaan kaikki neljä luokkaa niin siihen pitäisi varmaan olla hyvä Isra-Ranking numero.. Yhtä helppo opiskelijan on työllistyä kun pitäisi olla työkokemusta päästäkseen töihin mutta töihin ei pääse keräämään sitä työkokemusta.
Siis häh
Ei kai ulkomailta tulevia rajoiteta ?
Tiedän betoniviidakosta semmosen GT.n euroopanmestarin joka tais jättä Tsekkien kisan väliin kun ei päässyt mukaan isoon sporttiin.. Kyllä Italiassa on iso riski että kuskeja jää paljon rannalle. Siksi olisihin ajanut sääntöihin kaikille mahdollisuutta osallistua aika-ajoihin joista rajoitettu määrä (120) kilpailuun mukaan.. Jokaisella olisi sama oikeus kilpailuun ja sama häpeä jättää kisa pelkkään aika-ajoon. Tuntuu aika väärältä että MM-kisojen osallistumisoikeus on rankingin mukaan kuskeilla jotka on sekunnin per kierros hitaampia kun kärkikuskit mutta uusien kuskien on vaikea päästä mukaan kisoihin,
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Ymmärsinkö oikein:
-Produ, ei rajoitusta. Järjestäjän laskettava aikataulu minimissään 64 teamin mukaan.
- Eli Italiaan ajamaan produ, niin saa ISRA ranking numeron.
- Muut luokat:
- 120 max / luokka
- Ilmoittautuminen rankin yms mukaan 104 asti. Jää järjestävälle maalle 16 paikan kiintiö. Jos vaikka tsekit suurimpana ulkomaisena on 15 kuskilla mukana, jää 15 kuskin kiintiö. Kai tästä maakiintiöstä sitten vähennetään jo ilmoittautuneet rankatut vai olisko se, että rankatut + maakiintiö?
T.Jussi
Jussi & Arzzi
Neutro Oy Slottimyynti
SRC Hyvinkää
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kimmo vilautti myös radan kuvaa viikonloppuna.......ette sitten uskaltaneet tehdä uutta kingiä

:mrgreen:
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.