- Vastaanotettu kiitos 503
Eurosarja kisaformaattikeskustelu 2017-
22.09.2016 06:46 #33144
: Yly
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Eurosarja 3 Seinäjoki 16.-18.9.2016
Palaanko aiheeseen ?
Se mitä autourheiluseuraa kukakin edustaa, ei tuo yhtään uutta ES-kuskia kisoihin.
Se mitä autourheiluseuraa kukakin edustaa, ei tuo yhtään uutta ES-kuskia kisoihin.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Tumppi
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
22.09.2016 07:27 #33147
: OPK
Vastaus käyttäjältä OPK aiheessa Eurosarja 3 Seinäjoki 16.-18.9.2016
Isoin syy siihen, että uusia ES24-kuskeja ei ole näkynyt on se, että siitä tosiaan puhutaan isona, pahana ja kalliina luokkana.
Esimerkki:
Santerin Es24-autolla on nyt ajettu 3 kisaa, kuluneet osat:
-6 x preidit
-3x hiilet
-6x kisapyörät (tehty donitseista)
-3x koria tehty joista 2 täysin ajokunnossa
-1x fassi
Mun mielestä suht vähällä pärjätty(?)
Ajettu on kuitenkin samalla koneella koko ajan. Kertainvestointihan on suhteellisen suuri, mutta kuten Yly tuolla totesi, ei mikä tahansa muu harrastus ole kuitenkaan sen halvempi.
-Olli
Esimerkki:
Santerin Es24-autolla on nyt ajettu 3 kisaa, kuluneet osat:
-6 x preidit
-3x hiilet
-6x kisapyörät (tehty donitseista)
-3x koria tehty joista 2 täysin ajokunnossa
-1x fassi
Mun mielestä suht vähällä pärjätty(?)
Ajettu on kuitenkin samalla koneella koko ajan. Kertainvestointihan on suhteellisen suuri, mutta kuten Yly tuolla totesi, ei mikä tahansa muu harrastus ole kuitenkaan sen halvempi.
-Olli
22.09.2016 07:35 #33149
: Tumppi
Sorry Olli, mutta mää en nyt kyllä alleviivaa tuota syytä :!: ... Kuka semmosta puhuu ja missä
: Samoita puheita kuin että Siipikisat on pelkkää kaasu pohjassa ajamista :cool:
Ei tässä ES kuskien puutteesta tai vähyydestä ole mun mielestä alkuunkaan kyse
Kyse on vain siitä että ES kisoihin ei meinaa saada kotimaisia kv -kuskeja mukaan
, 5kpl ja sitten on niitä jotka ei viitsi kisoissa kiertää kun matka on niin pitkä :eek: .. niitä lienee pari kappaletta"?" Jos nyt saisi ensin ne mukaan meitä olisi jo 20 jokaisessa kisassa, ei vain SM kisoissa...
Vastaus käyttäjältä Tumppi aiheessa Eurosarja 3 Seinäjoki 16.-18.9.2016
OPK kirjoitti: Isoin syy siihen, että uusia ES24-kuskeja ei ole näkynyt on se, että siitä tosiaan puhutaan isona, pahana ja kalliina luokkana.
....
-Olli
Sorry Olli, mutta mää en nyt kyllä alleviivaa tuota syytä :!: ... Kuka semmosta puhuu ja missä
: Samoita puheita kuin että Siipikisat on pelkkää kaasu pohjassa ajamista :cool:Ei tässä ES kuskien puutteesta tai vähyydestä ole mun mielestä alkuunkaan kyse

Kyse on vain siitä että ES kisoihin ei meinaa saada kotimaisia kv -kuskeja mukaan
22.09.2016 08:17 #33152
: OPK
Vastaus käyttäjältä OPK aiheessa Eurosarja 3 Seinäjoki 16.-18.9.2016
Niin no en siitä sitten tiiä, mutta tämmöisiä viboja olen ollut aistivinani.
Junnutilannehan nyt näyttää paremmalta kuin jokunen vuosi sitten, ehkä sieltä sitten jossain vaiheessa joku löytää Eurosporttiin asti.
-Olli
Junnutilannehan nyt näyttää paremmalta kuin jokunen vuosi sitten, ehkä sieltä sitten jossain vaiheessa joku löytää Eurosporttiin asti.
-Olli
22.09.2016 08:59 #33154
: Yly
Vastaus käyttäjältä Yly aiheessa Eurosarja 3 Seinäjoki 16.-18.9.2016
Yleisestikin ottaen lajin parjaaminen, siksi, että ei siihen jostain syystä itse kykene, pitäisi kaikkien lopettaa !
Ei Heikki Kovalainenkaan ole haukkunut Formula 1:stä vaikka ei siellä itse pärjännyt.
Omiin korviini ei ole mistään tullut Ollin kertomaa huhua, että ES-24 olisi liian kallista ?!?!
Se, että siipiautoilu on ihan syvältä, niin niitä huhuja kuulee kokoajan :oops:
Ei Heikki Kovalainenkaan ole haukkunut Formula 1:stä vaikka ei siellä itse pärjännyt.
Omiin korviini ei ole mistään tullut Ollin kertomaa huhua, että ES-24 olisi liian kallista ?!?!
Se, että siipiautoilu on ihan syvältä, niin niitä huhuja kuulee kokoajan :oops:
Sivu luotiin ajassa: 2.502 sekuntia