- Viestejä: 657
- Vastaanotettu kiitos 150
KoPSA uusi ratasuunnitelma
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Voihan siinä Hassekin mukana ollu??
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- pasihietala
-
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Viestejä: 104
- Vastaanotettu kiitos 37
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Rataprofiili on edelleen auki. Tarkoitus olisi tehdä sellainen rata, joka sopiva kaikille aloittelijoista ja pro-kuskeihin. Oma henkilökohtainen toive on pidempi banaanisuora, kun sellaisia ei ole Suomen radoilla.
Poweriksi tulee näillä näkymin Mean Well RSP-3000-12.
www.meanwell.com/search/RSP-3000/RSP-3000-spec.pdf
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Äkkiä katellen tuon MeanWellin säätö ei salli kovin matalaa ratajännitettä?
Olis kiva saada rata, jossa on elementtejä mitä ei ennestään Suomalaisissa radoissa ole. Sellanen mutkakombinaatio, missä esems jyrkkenevän oikean jälkeen tulee loiveneva vasen vois olla aika jännä.
Tärkeintä tietty se, että ajamisen rytmi on järkevä. Eduksi toki, jos näkyvyys hyvä, nostopaikat jees ja väri soppeli.
-eemeli-
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Mikäli teiltä löytyy aikaa piirrellä noita teidän rataideoita, niin otamme sellaisia mielellään vastaan. Itse mietin sellaista, että toimisiko tuo Tanskan radan profiili vastapäivään, jos siirtäisi pääsuoran hidastevekin toiseen päähän ? Lisäksi triangelin pääsuoran suuntaisen suoran muuttaisi loivaksi kaarteeksi sisäänpäin. Tuo voi tosin tehdä siitä liian vaikean ja näkyvyyden kannalta huonon.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- vanttmi
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Aloitettaisiinko uusi aihealue? Päästäisiin näistä nokisista tunnelmista uuden ilmastoidun kerhotilamme ja tulevan radan virittämisen osioon. Uusi ratahan on suurin "autoiluun" liittyvä tapahtuma Kotkassa sitten 1950-luvun kuvassa olevan auton poistumisen jälkeen Kotkan maanteiltä - merkin varmaan tiedätte
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
vanttmi kirjoitti: Hei,
Aloitettaisiinko uusi aihealue?
checked
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- pasihietala
-
- Poissa
- Senior Boarder
-
- Viestejä: 104
- Vastaanotettu kiitos 37
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
- Vellu
- Fresh Boarder
-
- Vastaanotettu kiitos 0
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.