- Viestejä: 398
- Vastaanotettu kiitos 179
KoPSA uusi ratasuunnitelma
Yly kirjoitti: Janis tai Hasse !
Älkää polttako itseänne loppuun ennen, kuin koko rata on kasassa ! Vink Vink !
Samaa mieltä! Olisin kuvitellut itsetehtynä säätävän enemmän. 500€ ekstraa kannattaa ehdottomasti maksaa Hasselle mikäli tulee tekemään eikä tuo Nabokaan kovin pahasti ole itseään ylihinnoitellut jos kerran tulee kasaamaankin rataa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Harrastusta tukemassa FCT
www.fct.fi/
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Aikaa on mennyt nyt aika paljon hukkaan, mutta haluttiin varttua Hassen vastaus, koska ratatarjouksien hintaero oli kuitenkin sen verran suuri meidän budjetille. Alan nyt neuvottelemaan Nabokinsin kanssa maksuehdoista.
Sponsori yms. vinkkejä voi vielä laitella minulle, jos jollain on tullut hyviä ideoita mieleen.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
tp kirjoitti: Tila-asian varmistumisen jälkeen meidän rahoitustilanne oli huonompi ja oltaisiin haluttu edettä mahdollisimman pienellä riskillä. Nyt mennään selvästi suuremmalla riskillä ja katsotaan, että mitä saadaan aikaiseksi. Toisaalta saadaan uusi ja ehkä paras skaalarata Suomeen, joka palvelee varsinkin alue 6:sta, jossa ei ole nykyaikaista skaalarataa.
Nyt sitten ehkä kannattaa maksaa se hinta, minkä radan tekijä pyytää.....
We all know Juha. If he is in the race, he changed to animal. -Peter Froebel
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.